• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels

luchtigtoetje

Badass junkie
Hey iedereen ik ben Mick en ik ben 23 jaar oud alweer. Ik had net een enorm lang bericht getypt over mijn ervaringen met cocaine xtc en truffels. Ik drukte op een verkeerd knopje en boem alles weg. Dus ik hou het nu even bij truffels (meest recente) en dan typ ik later de andere 2 weer uit.

gistermiddag waren mijn vriendin en ik aan het lunchen in de Bagel Bakery (rotterdam). We hadden het over los gaan en kwamen op mijn vorige ervaringen met drugs. Toen opeen zei mijn vriendin kom, laten we is truffels proberen. Ik vond dit wel een goed idee en zijn gelijk naar de smart shop gegaan. Daar hadden we eerst veel informatie gevraagd over welke dosis we moesten nemen omdat het de eerste keer is, wat te doen als het fout gaat en wat we ongeveer kunnen verwachten. We hebben uiteindelijk voor Psylocibe Atlantis gekozen. Dus we hadden daarna sinasappelsap, suiker, cola en vitamine B pillen gehaald, voor dezekerheid haha. Daarna zijn we eerst wezen winkelen en hebben we uitgebreid gegeten bij mijn ouders. rond een uur of tien zijn we naar huis gegaan en ongeveer 4 of 5 uur na het eten hebben we de truffels gegeten. De 1e smaakte wel ok, maar de laaste was een hel! haha. Ik had 15gr gegeten (omdat ik bijna niet reageer op drugs) en mijn vriendin ongeveer 8gr. We waren eigenlijk aan het wachten op een gevoel en besloten om toch maar even tv te kijken. (uiteindelijk zagen we Zomerhitte op tv en gingen dat kijken). Ik had verwacht dat het in zou slaan als XTC maar het ging heel geleidelijk. ik werd eerst heel melig, ik begon overal gezichtjes in te zien,. BV de ramen met hendels als ogen en een schaal als mond enzo, dat soort dingen. Er waren een aantal serieuze momenten in de film die ik echt ongelooflijk grappig vond haha. Toen opeens zei mn vriendin dat ze iets zag bewegen in de tv, en dat op de achtergrond de deur mee bewoog. Ook dit vond ik supergrappig. En toen begon bij mij het aquarium effect te komen. Alles begon te golven en te stretchen enzo en ik kreeg een villa volta momentje wat ik overigens erg leuk vond. En toen zei ik tegen mijn vriendin.. ik durf het bijna niet te zeggen het is zo kinderachtig waarop zei antwoorde dat het niet uitmaakte. En toen zei ik dat ik het gat naar de keuken (2m breed en 2m hoog) zag krimpen en dat de koelkast probeerde eruit te kruipen hahaha. Nou daar hebben we echt 5 minuten om moeten lachen. Toen ging ik een beetje rondlopen om te kijken wat er nog meer was. Ik was mijn huis echt opnieuw aan het ontdekken wat ik echt een avontuur vond. Ik stond op een gegeven moment diagonaal in de andere hoek van de huiskamer als mijn vriendin en ze zei opeens Mick, ik kan je aanraken!! Dus ik zag haar arm helemaal naar mij toekomen en ik stak ook mijn hand uit. En het leek net of wij elkaar aan het aanraken waren wat echt super grappig was. En dan 1 keer knipperen en alles was weer normaal. Ik had alles echt in scenes beleefd dus er gebeurde wat, even in mn ogen wrijven of knipperen en het was weg. wat ik erg prettig vond. Ik was me ook constant ervan bewust dat het allemaal niet echt was, op de gevoelens na uiteraard. toen ging ik roken met mijn vriendin (ik rook alleen als ik drugs gebruik, verder ben ik al 2 jaar gestopt ivm mijn conditie). We stonden in onze keuken en hadden echt een grote connectie. Het voelde zo goed dat we allebei dit aan het meemaken waren. Toen vroeg ze aan mij of ik wat te drinken wilde inschenken en gaf haar water. Maar ik was eerst aan het wachten tot de glazen besloten hadden welke ik mocht pakken hahaha. Toen opeens hoorde ik geen muziek meer (we hadden de film uitgezet en waren over gegaan op Zero 7, lekkere kalme muziek). Ik ging bij de box zitten om beter te luisteren en had toen mijn 1e enge moment. Ik deed mijn ogen dicht om beter te luisteren en binnen een seconde was ik helemaal afgesloten van de buitenwereld en voelde, hoorde en zag niks meer. Later hoorde ik dat ik daar maar 10sec had gestaan maar het voelde als uren achter elkaar. maar ik had hier verder niet meer bij stil gestaan en we gingen weer in de huiskamer zitten. De vloer bewoog als water en alles golfde heen en weer en was enorm mooi. Toen vroeg mijn vriendin of ik een trui wilde pakken. Dus ik door de slaapkamer naar haar kast en pakte een trui. Ondertussen was zij in de slaapkamer gekomen en voor onze grote spiegel gaan staan. Ze vond zichzelf heel mooi en raakte zichzelf aan. Ik had heel eventjes in de spiegel gekeken en zag dat ik allemaal rode vlekjes kreeg en heb me toen gelijk om gedraaid en ben gaan zoeken naar iets wat ik even niet meer weet. Na 1 minuut tikte ik zonder me om te draaien mn vriendin aan en ze zei gelijk oh my god dank je wel schat je heb me echt gered. Dus ik hoezo je had het net nog naar je zin. Ze wilde niet vertellen wat er was maar later toen we allebei weer nuchter waren vertelde ze dat ze het ene moment zichzelf aan het bewonderen was en het andere moment haar lachende uitdrukking helemaal zag veranderen in een meisje dat doodsbang was en haar heel bang aankeek en begon te schreeuwen enzo. Waar ik dus bang voor was dat had zij gehad =(.

Toen kwam er (ongeveer 2u snachts) nog even een nuchtere vriendin langs die net klaar was met werken. Dat heeft ons erg geholpen want die ervaring maakte haar een beetje bang en dat gevoel nam ik helemaal over (voelde me niet meer op mijn gemak en voelde me alsof ik achtervolgd werd). De vriendin was hier en zorgde ervoor dat we allebei weer heel vrolijk werden. ook zij werd blij van ons want we zaten heel de tijd oh je bent zo mooi en je haar is mooi en je ogen zijn zo mooi haha. ondertussen liep de poes ook gewoon weer rond en ook die had de tijd van haar leven. we hadden haar heel erg veel gekroeld en geaaid en haar vacht was zo mooi en zacht en we waren heel lief voor haar en gaven haar poezensnoepjes en eten en melk enzo haha. Ik ging naar de wc en sloot de deur achter mij. En ik voelde me opeens heel claustrofobisch en werd heel erg bang. Ik opende gelijk de deur en zij tegen de andere twee dat ze ervoor moesten zorgen dat ik dat niet meer deed. Maar daarna namen mijn visuele dingen af en was ik vooral nog heel erg mellow. Ik vond hoe het einde was echt heel erg fijn. het nam heel geleidelijk af en ging over in een mellow SUPER relaxed en fijn gevoel van voldaanheid. We hadden alles nog even besproken en besloten dat het een top dag en een top avond geweest was en dat onze 1e ervaring ondanks een aantal rot momenten echt super geslaagd was. We hebben heel erg veel gelachen (heb nu spierpijn in mn buik) en heel veel lol gehad en heel veel ervaren. Het was werkelijk waar een fantastisch avontuur die ik zeker nog een keer wil beleven. Maar verlopig nog niet hoor, eerst even dit weer verwerken haha!

hehe, ik ben mn verhaal kwijt haha. het was echt fantastisch!! thanks for reading!!

luchtigtoetje

Badass junkie
O.O

de vrouw in de smart shop zei dat vitamine B een goed idee was als het fout ging? (zit ook heel veel in sinasappelsap).

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
luchtigtoetje zei:
O.O

de vrouw in de smart shop zei dat vitamine B een goed idee was als het fout ging? (zit ook heel veel in sinasappelsap).

Nog nooit van gehoord.

Volgens mij vertelde die vrouw jou maar wat.

Het "fout" gaan in een trip gebeurt voornamelijk geestelijk en niet zo zeer lichamelijk.

duimpje

Belezen gebruiker
Leuk report en een leuke nickname heb je :grin:

Het klinkt als een geslaagde avond, want een minder leuke fase in een trip hoeft een trip helemaal niet te verpesten.

luchtigtoetje

Badass junkie
duimpje zei:
Leuk report en een leuke nickname heb je :grin:

Het klinkt als een geslaagde avond, want een minder leuke fase in een trip hoeft een trip helemaal niet te verpesten.

nee zeker niet, eigenlijk toen ik weer een beetje normaal werd begon ik erover na te denken. dus het heeft mn trip niet verstoord.

Al met al was het geweldig!

Playmaat

Newbie
heb laatst ook voor de eerste keer truffels gehad, waren in de natuur was fijn weer en waren met stuk of 7 man. had ook precies het zelfde, je voelt je ijgenlijk de heletijd wel relaxt eraan. maar soms is er ff zo'n omwisseling dat je beetje angstig word. maar al met al was de trip wel vet, alleen op het laatst vond ik het minder denk dat het kwam dat ik moe werd, was toen 12 uur ofzo waren rond 8 uur begonnen. zij toen ook ik vind het vet maar duurt wel even voordat ik het opnieuw doe is nu toch wel ongv. 1½ maand geleden en heb alweer 10 porties thuis liggen.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Je zei dat je had verwacht zoals xtc zou inslaan?

Nou, moet je zeggen...het aller aller eerste begin wat je gaat voelen als je truffels gaan werken bij mij, lijkt inderdaad een beetje op xtc. Voel dan zo'n soort tinteling in mijn lichaam opkomen, alleen bij xtc gaat dat vervolgens verder en dieper, bij truffels blijft het vervolgens een beetje hangen en krijg je al snel een ander "truffel" gevoel :)

luchtigtoetje

Badass junkie
Fresh zei:
Je zei dat je had verwacht zoals xtc zou inslaan?

Nou, moet je zeggen...het aller aller eerste begin wat je gaat voelen als je truffels gaan werken bij mij, lijkt inderdaad een beetje op xtc. Voel dan zo'n soort tinteling in mijn lichaam opkomen, alleen bij xtc gaat dat vervolgens verder en dieper, bij truffels blijft het vervolgens een beetje hangen en krijg je al snel een ander "truffel" gevoel :)

Ja precies. Maar ik verwachtte dat omdat XTC de laatste drug was die ik gebruikt had.. op de een of andere manier ging ik het in mn hoofd vergelijken. Slaat natuurlijk nergens op!

Maar het tintelen had ik zeker ook! Heel fijn :)

LSDelicious

Experimenterende gebruiker
Playmaat zei:
heb laatst ook voor de eerste keer truffels gehad, waren in de natuur was fijn weer en waren met stuk of 7 man. had ook precies het zelfde, je voelt je ijgenlijk de heletijd wel relaxt eraan. maar soms is er ff zo'n omwisseling dat je beetje angstig word. maar al met al was de trip wel vet, alleen op het laatst vond ik het minder denk dat het kwam dat ik moe werd, was toen 12 uur ofzo waren rond 8 uur begonnen. zij toen ook ik vind het vet maar duurt wel even voordat ik het opnieuw doe is nu toch wel ongv. 1½ maand geleden en heb alweer 10 porties thuis liggen.

10 porties ?
meestal als ik truffel koop zijn ze maximum een paar maand goed..
jij gaat je eens laten gaan komende maanden?

en OT , nice report
mijn eerste keer truffels was ook 15g atlantis , was een zeer mooie ervaring :hearteyes:

luchtigtoetje

Badass junkie
ja zeker mooi. alleen ik had het er vandaag nog over met mn vriendin en die wil het verlopig niet meer doen omdat ze het te heftig vond.. dus binnenkort zoek ik een tripmaatje! :rolleyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
luchtigtoetje zei:
ja zeker mooi. alleen ik had het er vandaag nog over met mn vriendin en die wil het verlopig niet meer doen omdat ze het te heftig vond.. dus binnenkort zoek ik een tripmaatje! :rolleyes:

Zorg dat je iemand uitzoekt die je goed kent maar die andersom ook jou weer goed kent. Trippen met andere mensen is niet altijd even gemakkelijk.

Je moet iemand uitzoeken waarbij jij je op je gemak voelt, een persoon waar je alles tegen kunt zeggen, een soort soulmate. Iemand die met jou op een lijn zit.

Als je zo iemand vindt kun je het meeste bereiken met trippen. :wink:

luchtigtoetje

Badass junkie
Sublimo zei:
luchtigtoetje zei:

Zorg dat je iemand uitzoekt die je goed kent maar die andersom ook jou weer goed kent. Trippen met andere mensen is niet altijd even gemakkelijk.

Je moet iemand uitzoeken waarbij jij je op je gemak voelt, een persoon waar je alles tegen kunt zeggen, een soort soulmate. Iemand die met jou op een lijn zit.

Als je zo iemand vindt kun je het meeste bereiken met trippen. :wink:

ja dat klopt.. was ook meer een grapje dan dat ik serieus met jan en alleman ga trippen. want stel ik heb diegene nodig, moet ik wel kunnen vertrouwen :)

en daarom was het met mn vriendin ook zo goed (we zijn 5 jaar al samen eb kennen elkaar door en door. Zij is de soulmate die jij bedoeld)

but thanks for watching out for me :hearteyes:

luchtigtoetje

Badass junkie
dit was mn 1e keer. ik zei altijd dat ik niet van hallucineren hield maar dit smaakt naar meer hehe.

Ik neem aan dat het me af geraden word? Hoewel ik wel moet zeggen dat ik me er enorm bewust van was dat alles nep was..

maar iig, niet ervaren :flushed:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
luchtigtoetje zei:
dit was mn 1e keer. ik zei altijd dat ik niet van hallucineren hield maar dit smaakt naar meer hehe.

Ik neem aan dat het me af geraden word? Hoewel ik wel moet zeggen dat ik me er enorm bewust van was dat alles nep was..

maar iig, niet ervaren :flushed:

Ik kan in principe niet zeggen of jij daar wel of niet toe in staat bent. Om dat te kunnen bepalen zou ik je beter moeten kennen. Ik weet niet hoe stabiel jij bent. Uiteindelijk ben jij de enige die dat kan beslissen. Maar ik kan wel mijn mening zeggen, moest ik je kennen.

Je moet iig zeer stabiel zijn. En er komt natuurlijk nog veel meer bij kijken.

luchtigtoetje

Badass junkie
ja precies. kan beter eerst wat ervaring opdoen.. het punt is dat ik nog heb liggen namelijk en ik zat vandaag mezelf wijs te maken dat het wel kon. het is nog 8gr ofzo dus zowiezo een lage dosis (aangezien de nu discutabele vrouw in de smartshop zei dat 10gr een beginnwers dosis is).

hmm nee ik wacht wel. Ik ben heel stabiel hoor, maar kan beter nog even geen risico nemen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
luchtigtoetje zei:
ja precies. kan beter eerst wat ervaring opdoen.. het punt is dat ik nog heb liggen namelijk en ik zat vandaag mezelf wijs te maken dat het wel kon. het is nog 8gr ofzo dus zowiezo een lage dosis (aangezien de nu discutabele vrouw in de smartshop zei dat 10gr een beginnwers dosis is).

hmm nee ik wacht wel. Ik ben heel stabiel hoor, maar kan beter nog even geen risico nemen.

Ze kunnen je nooit met 100 % zekerheid de juiste dosis meegeven. Truffels zijn een natuurlijkproduct, de concentraties psylocibine verschillen telkens. Ook bij truffels van dezelfde soort. Dus er bestaat altijd een kans dat je zeer potente koopt en alsnog keihard tript. (Terwijl je de minst potente soort hebt gekocht volgens het doosje waar ze in zaten.)

Dus daar kan je nooit zeker van zijn. Als ik trip op paddestoelen of truffels, is mijn trip telkens een verrassing.

LSD geeft over het algemeen in dezelfde dosis telkens een vergelijkbare trip. Dat is mijn mening toch.

Lees zo veel erover als mogelijk, doe wat ervaring op en bepaal dan voor jezelf of je het aankan. Tijdens het trippen leer je jezelf vaak ook nog beter kennen, je moet weten of je die waarheden aankan.

luchtigtoetje

Badass junkie
Sublimo zei:
Tijdens het trippen leer je jezelf vaak ook nog beter kennen, je moet weten of je die waarheden aankan.

ja. dit is zeker waar ja.

oke in ieder geval bedankt voor je response :hearteyes: ik ga zeker even denken over wat ik aan kan en wat meer research doen enzo. komt goed! :mrgreen:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
luchtigtoetje zei:
oke in ieder geval bedankt voor je response :hearteyes: ik ga zeker even denken over wat ik aan kan en wat meer research doen enzo. komt goed! :mrgreen:

Veel succes ermee ! :wink:

Als je nog vragen hebt, mag je me altijd contacteren via pb (= privé bericht). :wink:

Moest je niet weten hoe je dat moet doen omdat je nieuw bent hier, gewoon op het meest linkse knopje onder mijn avatar drukken. :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
Maar die 10 bakjes ga je toch niet serieus binnen 1 jaar opmaken? :)
Zolang blijven ze niet eens goed, hehe. Of ga je ze drogen???

Ik ben ook gek op deze middelen, maar dat lijkt me toch een beetje te heftig hoor :tongueout:

luchtigtoetje

Badass junkie
Fresh zei:
Maar die 10 bakjes ga je toch niet serieus binnen 1 jaar opmaken? :)
Zolang blijven ze niet eens goed, hehe. Of ga je ze drogen???

Ik ben ook gek op deze middelen, maar dat lijkt me toch een beetje te heftig hoor :tongueout:

Die 10 bakjes klinken in mijn oren ook als een broodje aap verhaal

Bovenaan