• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels.

Noushka

Newbie
Mijn vriend was op het idee te gekomen om een keer truffels te doen.
We hadden al wel samen wiet, hasj en MDMA gedaan maar dit was totaal nieuw voor mij, aangezien ik nog nooit iets had gedaan waarbij je vervormingen kon gaan zien.
Na goed te hebben nagedacht of ik het echt wou hebben we samen 2 porties gekocht.

Het was zaterdag en het was mooi weer, dus we besloten het in te nemen om een uur of 1 en dan lekker naar het bos te gaan. We hadden eten en drinken gekocht voor onderweg en waren eigenlijk overal op voorbereid.

Toen kwam het moment dat we ze gingen eten, mijn vriend had 3/4 van een bakje genomen en ik iets meer als een halve.

We gingen op een bankje zitten die we tegen kwamen langs een weggetje tussen weilanden. Daar begon het, ik voelde dat mijn armen anders aan gingen voelen, ik weet niet hoe ik dit uit moet leggen, een beetje elastisch ofzo. We hebben daar een tijdje gezeten en afgewacht wat er ging komen. Toen werden de kleuren intenser, dat was erg mooi met de bomen en dergelijke, de zon maakte het nog mooier :) Daar heb ik een tijdje van genoten, toen ging ik in kleermakerszit zitten en keek naar mijn benen, die leken te bewegen en de kleuren leken wat te veranderen.

Toen besloten we verder te lopen. De weggetjes waar we over liepen waren interessanter als anders en de kleuren om ons heen waren intens. Zo gingen we een tijdje door.
Op een gegeven moment kwamen we in een soort natuurpark terecht waar we heel veel hebben gelopen en af en toe ergens zijn gaan zitten. Als ik naar de grond keek zag ik eerst gewoon zand en gras, toen ik bleef kijken begon het gras op te lichten en te dansen, vervolgens ging de hele grond golven. Dit was erg mooi.
Toen we steeds verder in de natuur kwamen en de bospaden op gingen werd het nog mooier en nog intenser.

We besloten ergens op een boomstam even te gaan zitten om een blowtje te draaien en een sigaretje te roken. Mijn vriend begon zo uit het niets te fluiten en de vogels leken antwoord te geven, toen schrok ik in 1 keer op omdat een meneer langs liep met zijn hondje en ons begroette, ik had hem niet zien of horen aankomen. Later stond er zo ineens een auto vlak bij ons die we ook niet aan hadden zien komen.
Na een tijd te hebben zitten genieten en wat te hebben gedronken besloten we om maar weer eens verder te gaan.

Ik had het gevoel aan de andere kant van de wereld te zijn en was me er totaal niet van bewust waar we waren. Dit gevoel werd steeds sterker, het gevoel 1 te willen zijn met de natuur. Ik had het gevoel dat alles wat we bij ons hadden er eigenlijk niet bij hoorde, zoals de tas met drinken en alles en zelfs de kleren leken niet in het plaatje te passen. We hebben zo een hele tijd door gelopen met de nodige pauzes om van het uitzicht en de stilte te genieten.

Ik vond het heerlijk het gevoel te hebben 1 te kunnen zijn met de natuur en de rest van mijn leven te kunnen vergeten, niets meer moeten en lopen zonder een doel na te streven.

Na een tijd besloot mijn vriend dat het eigenlijk wel een keer weer tijd werd om de weg terug te zoeken, dit viel niet mee want we hadden geen idee waar we waren.
Op de terugweg begon ik meer na te denken over alles. Wil ik wel terug naar mijn leven? Zou ik niet gewoon hier kunnen blijven?
Natuurlijk gingen we gewoon terug, toen de truffels zo'n beetje waren uitgewerkt bleek dat we nog ruim 6 kilometer terug moesten lopen, vandaar dat we dus niet wisten waar we waren :rolleyes:

Eenmaal weer thuis aangekomen waren we blij dat we konden zitten. Mijn vriend vroeg wat ik van de hele trip vond. Daar kon ik hem nog niet echt antwoord op geven omdat ik het eerst zelf moest verwerken.
Dat heb ik nu gedaan en ik vond het super mooi om meegemaakt te hebben :) Is zeker voor herhaling vatbaar :) Ik vond het heerlijk om zo dicht bij de natuur te staan, niets te moeten en geen doel te hebben.

Ik hoop dat het leuk was om het te lezen, is mijn eerste report dus is nog even wennen om het goed onder woorden te brengen :) Hoop dat het redelijk gelukt is :)

Groetjes Noushka

Angramar Temenos

Badass junkie
Leuk eerst report! Die dingen lijken me best herkenbaar op paddo's. Vooral dat het filosofische/mindtrip de visuals overheerst. Moet het ook weer eens een keer doen, 'k heb al maanden geen paddo's gedaan :openmouth:

KoxBox

Badass junkie
Lijkt me een mooie eerste kennismaking, zo hoort het ook!
Ik herken er inderdaad ook zeer veel van uit mijn paddotrips niet zo heel gek als je weet dat truffels dezelfde werkzame stoffen bevatten natuurlijk... :wave:

JUNGLIST

Experimenterende gebruiker
welke truffels had je op? ik had het laatst ook gegeten en het sloeg echt super snel in, al na 10 minuutjes ofzo. was inderdaad wel leuk om een keer te doen :grin: kreeg je geen zin om met stenen te gaan gooien ofzo??

Noushka

Newbie
Whaha..

Ik had geen behoefte om met stenen te gooien nee :P
Het was heel relaxed en mooi :grin:
Dolphins heetten ze geloof ik..:wink:

Groetjes Noushka

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey meisie =)
mooi trip report en het was zoiezo een mooie trip.
Om even precies te antwoorden op een gestelde vraag:

Soort truffels:

Feshbox Dolphins Delight Sclerotia 10 gram

Hey ik heb die truffels ook al vaker gegeten.. 2x om precies te zijn.. en ik voelde er 2x helemaal nix van 1x een half bakje van 15 gram 2e keer compleet bakje 15 gram.. voelde me wel raar.. maarn iet anders dan stoned en wss was ik ook gewoon stoned omdat we dik veel hadden geblowd.. wat normaal bij mij het effect versterkt. ik ga deze zaterdag nieuwe truffels, hevigere truffels proberen en hoop dat het wat word:)

TrippyShit

Badass junkie
Niks voelen? Verwacht je er niet gewoon teveel van ofzo? Je gaat natuurlijk geen kabouters zien. Heb je ze wel goed fijn gekauwd tot een vies papje? En anders kan het ook zijn dat de soort je misschien niet ligt. Van hawaiiaanse merkte ik amper wat, terwijl die de sterkste moeten zijn. Mexicaanse moeten dan weer 1 van de lichtere soorten zijn terwijl ik die altijd de beste en mooiste heb gevonden.. Ga iig niet te gek doen en gelijk meer dan 1portie nemen ofzo. Onderschatten is de grootste fout die je kan maken met psychedelica..

OT: Mooi tripje, leuke 1e keer. Dat er nog vele mooie ervaringen mogen volgen :wink:
Dat ver lopen valt me trouwens erg op aan paddo's :P Ook vaak kilometers gelopen :P

Bovenaan