• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer paddos

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Waar: Veel plekken :grin:
Wanneer: Vrijdag 1 feb, 11:00
Wie: Ik, A en J die eten. T, S en L als sitters.
Soort: Ieder 2/3 portie hawaiiaanse

Rond 11 uur is iedereen eindelijk aanwezig en gaan we naar J zijn auto waar we gaan eten. Met zen 6e in een opel vectra dus :P Nadat ze eindelijk op zijn (de smaak valt wel mee vond ik :confused: ) kwam J erachter dat hij naar huis moest omdat hij pille moest halen voor vrienden van hem :confused:

Nouja J zet de rest van ons af op het station (het waaide zo hard dat t niet chill was ergens anders) en gaat ervandoor. Ik begin het station steeds anders te ervaren, veel ruimtelijker dan het eigenlijk is. Opeens zie ik 2 vleermuizen aan het dak hangen, dus ik roep L en zeg dat :tongueout: De reactie was: het zijn gewoon 2 plastic dingentjes. Ik keek nog eens goed maar het bleven gewoon vleermuizen :tongueout:.

Het was erg rustig op het station tot na een half uur een trein vanaf amsterdam kwam waar echt heel veel mensen uitstapten die begonne te schreeuwen en weet ik het :confused: Ik werd er nogal para van dus we besloten om maar naar een steegje te gaan waar het altijd chill is.

Eenmaal daar dacht ik serieus dat we een gevangenis inliepe (allemaal spijlen enzo) dus ik werd alweer een beetje parap :tongueout:. Toen zag ik opeens een oor uit de muur steken :confused: Dus ik ertegen praten, hoor ik in zon vet vage taal iets teruggezegt worden. Ik keek achterom en zag dat de rest mij allemaal erg vaag aankeek :grin:
Toen werd ik opeens gebeld :confused:. Ik nam op, en het was een vriendin van me die vroeg waar ik was. Dus ik zeg, ja we zijn in zon gevangenis enzo en allemaal van dat soort onzin :tongueout: Dus L die pakt men mobiel uit men hand en zegt waar we echt zijn :rolleyes:

We besluiten verder te gaan lopen richting onze stamkroeg en ik besluit dat ik chips ga eten. Ik maak het zakkie nog maar net open en het word uit men handen getrokken. Ik snapte er helemaal niks meer van. Dus ik kijk op de grond, zijn er allemaal kleine dwergen die er met men chips vandoor gaan. Ik snapte er helemaal niks meer van nu maar besloot om maar gewoon door te lope.

Toen we in de kroeg kwame hielden de visuals bijna helemaal op en kreeg ik een spontane sociale kick :tongueout: Ik ging met allemaal mensen een praatje houden, ook mensen die ik niet kon, en had het hartstikke gezellig.
Op een gegeven moment zegt een vriendin van S tegen mij, wat heb je op joh? heb je weer pille op :smilingimp: Dus ik zeg nee >.< ik heb niks op. Ze bleef maar doorzeuren enzo (ze denkt ook dat ik een slechte invloed heb op S en dat hij door mij een keer pille heeft geslikt, dus ze mocht t echt niet weten). Opeens begon haar vriend tegen me te schreeuwe en zij ook en ik dacht dat ik helemaal gek werd. Toen besloot ik maar dat we naar de snackbar moesten gaan.

Het bleek dat S moest pinnen (we moeten altijd omlopen voor hem omdat zen pas het bij maar 1 automaat doet, en dan ook pas na 10x) maar het regende en waaide zo hard dat de rest alvast naar de snackbar ging en ik besloot om met S mee te gaan. Toen we daar waren besloot ik om es wat muziek op te zetten. Het moment dat ik muziek hoorde bevroor ik zowat omdat het zo super mooi was (pink floyd :tongueout:) en begon met men ogen dicht rond te wandelen :mrgreen:
De visuals kwamen spontaan weer en ik zag allemaal leuke dingen met men ogen dicht. Op een gegeven moment deed ik men ogen open en zag dat ik midden op een weg liep en al best ver van S was. Toen S zag dat ik keek begon ie met zen mond te bewegen en te gebaren enzo. Ik wist niet of het nou echt was of niet? dus ik besloot er maar heen te gaan. Ik deed men muziek uit en S riep keihard: MEN PINPAS IS INGESLIKT! :angry:
Ik kreeg echt de grootste lachkick ooit, waar die gast alleen maar kwaaier om werd, en daar moest ik nog weer harder om lachen.
Uiteindelijk zeg ik tegen hem dat ie wel wat geld van mij krijgt, dus we lopen naar de snackbar toe.

Eenmaal daar zaten A, L en T al te eten en er waren nog 2 bekenden van ons. Dus ik ging weer lekker slap lullen met die 2 gasten waarop ze opeens aan L vragen wat ik op heb. L zegt dat ik paddos op heb en die gasten gaan dikke preken houden enzo :confused: Nouja hun gingen weg en ik kocht een colatje want ik had dorst. Ik had ook wel een beetje honger dus ik zat een beetje te twijfele wat ik zou kopen als eten. Opeens roept L, ja neem een mars ijs. Ik dacht dus, ja lekker :grin: en leg hem op de toonbank en betaal. Ik ga weer zitten en dacht, hey had ik net niet een ijsje gekocht :tongueout:? Ligt ie nog op de toonbank >.< Krijgt A een spontane lachkick van :tongueout:
Dus ik opstaan om men ijsje te pakken en ik ga weer zitten en eten. Na 3 happen dacht ik, hey hoe kom ik aan dit ijsje? Het bleek dat ik dat ook zei zonder het door te hebben en A barst weer in lachen uit. Ik dacht van, nou het zal wel en eet door. Bij de laatste hap denk ik opeens, hey er zit chocola in :P Dat versterkt het dus haha :beer:
Het bleek dat L dat met opzet zei omdat ze wou dat ik hard ging trippen :tongueout:.

Na daar nog ff hebben zitten chillen (en ik een dwerg op S zen hoofd zag) gingen we weer naar de kroeg toe :beer:

Eenmaal in de kroeg heb ik nog wat zitten lullen met allemaal mensen en toen besloten we om naar huis te gaan. T wou met me meerijden omdat hij het gevaarlijk vond maar ik vond dat ik het zelf wel kon, dus ik ging alleen naar huis.
Op een gegeven moment dee ik mijn ogen dicht met muziek van Shpongle en ik zag allemaal mooie kleuren en patronen enzo. Ik ree dus ff met mijn ogen dicht en het volgende wat ik weet was dat ik in de bosjes lag :tongueout: Ik lag er een minuut voordat ik doorhad wat er gebeurt was :stoned: Na 5 minuten in gedachten te verzonken te zijn kwam ik erachter dat ik er nogsteeds lag en dat ik maar weer moest gaan fietse :grin: Ik reed nu wel met men ogen open voor het geval dat :tongueout:

Eenmaal thuis bleek dat men zusje een of ander slaapfeesie gaf met 5 kinderen. Ik kwam dus binnen en zaten ze me met zen 5e aan te staren. Zegt er eentje: Hey waarom zijn je pupille zo groot :confused: Dus ik zeg dat het komt omdat ik lenzen heb :tongueout: geloven ze het ook nog :mrgreen:

Dus ik ga naar boven om te douche. Toen ik in de douche stond leek het net of die hele douche naar beneden zonk, en ik zag ook dat de rest van de badkamer omhoog ging :confused: Toen ik klaar was ging ik maar slapen en had ik nog hele droge dromen :tongueout:.

Riel

Bewuste gebruiker
:confused: kun je een paddotrip nog slechter voorbereiden? :tearsofjoy:

mijn advies voor de volgende keer:

trip ergens thuis en niet zomaar op een station (!) de paddo's opeten. zet je mobiel uit zodat je niet gestoord wordt door mensen die dan nuchter zijn. maak duidelijkere afspraken over wat je gaat doen en waar.

azgaza

Badass junkie
Veel smileys.. echt heel veel smileys. Minder smileys? Maargoed; inderdaad wat riel al zegt: behoorlijk apparte tripplanning maar zo te lezen kwam dat dus wel goed.

Trippy

Newbie
lekker tripje :grin:
ik heb wel eens een volledige portie genomen en dan zag ik honden lopen met duive hoofden en draken staarten xD echt ziek :tongueout:

TrippyShit

Badass junkie
Kan aan mij liggen hoor maar op paddo's heb ik nog nooit 'dwergen' zien lopen.Zelfs op lsd niet. Wel gekke dingen gezien die er niet waren in een badtrip maar in een goeie trip?? nog nooit.. :rolleyes:

J0rrit

Badass junkie
TrippyShit zei:
Kan aan mij liggen hoor maar op paddo's heb ik nog nooit 'dwergen' zien lopen.Zelfs op lsd niet. Wel gekke dingen gezien die er niet waren in een badtrip maar in een goeie trip?? nog nooit.. :rolleyes:

Raar toch he, als je bad gaat krijg je heftigere hallucinaties, dit heb ik wel vaker gelezen?

Wirwar

Belezen gebruiker
BigBadWeirdo zei:
Eenmaal daar zaten A, L en T al te eten en er waren nog 2 bekenden van ons. Dus ik ging weer lekker slap lullen met die 2 gasten waarop ze opeens aan L vragen wat ik op heb. L zegt meteen dat ik paddos op heb (waar ik niet zo blij mee was) en die gasten gaan dikke preken houden enzo
J ging dus pillen halen voor ons.. :mrgreen:
En die gasten hebben helemaal geen preken gehouden, want ik zat bij hun aan tafel en we hebben het eigenlijk helemaal niet over jullie gehad.

Voor de rest niet echt een heel interresant tripreport vond ik..maar zo te horen wel lekker gespaced dus.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dit is dus een duidelijk voorbeeld van hoe het niet moet. Seriously, met je ogen dicht zomaar rond lopen/fietsen.. Door mensen zoals jij zit er nu een verbod aan te komen.

phy

Bewuste gebruiker
Dit is dus een duidelijk voorbeeld van hoe het niet moet. Seriously, met je ogen dicht zomaar rond lopen/fietsen.. Door mensen zoals jij zit er nu een verbod aan te komen.

Jep, niet erg verantwoord. Het had gemakkelijk heel fout kunnen gaan. Toch maar wat beter voorbereiden de volgende keer?

Wel grappig reportje overigens.

exsmoker

Bewuste gebruiker
Wat een slecht report

Ik vind dat het er behoorlijk bekaaid en amateuristisch aan toe is gegaan die avond/nacht.
De setting is totaal onjuist geweest en ik kan me goed voorstellen dat je vrienden zich dood hebben gelachen om je idiote gedrag.
Verder is alles al gezegd....

En voor als je het nog eens wilt doen; doe het dan thuis, met een lekker muziekje, ontspannen sfeer.
Trippen op de paddo's op een station is echt a-relaxed

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:

ja heb een grote hekel aan zo'n mensen. heeft iemand gehoord hoe het debat is afgelopen i.v.m de illegatie van de paddo's?

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
hydroxytryptamine zei:
BigBadWeirdo zei:
Eenmaal daar zaten A, L en T al te eten en er waren nog 2 bekenden van ons. Dus ik ging weer lekker slap lullen met die 2 gasten waarop ze opeens aan L vragen wat ik op heb. L zegt meteen dat ik paddos op heb (waar ik niet zo blij mee was) en die gasten gaan dikke preken houden enzo
J ging dus pillen halen voor ons.. :mrgreen:
En die gasten hebben helemaal geen preken gehouden, want ik zat bij hun aan tafel en we hebben het eigenlijk helemaal niet over jullie gehad.

Voor de rest niet echt een heel interresant tripreport vond ik..maar zo te horen wel lekker gespaced dus.

Heh wie ben jij dan :confused: Ik kan me toch echt alleen herinneren dat er die 2 gasten waren en ons groepje?

Wirwar

Belezen gebruiker
Ik ben de broer(tje) van rene.. weet niet of je hem ken? :mrgreen:
Wij zaten er ook niet zo lang maar ik heb jou wel dat ijsje zien pakken uit die bak en toen vroeg die ene gast wat er mis met je was..
L zei toen dat je paddo's op had :P toen zijn we nog even blijven zitten tot we ons eten hadden en zijn we weer weg gegaan.

exact

Belezen gebruiker
wat is er nou gebeurd met dat zakje chips dat door de dwergen is meegenomen :openmouth:
haha, twas wel leuk om deze report te lezen :mrgreen:

shokora

Wijs gebruiker
Ik ben blij dat ik nu eens niet de enige ben die negatief reageert. Er zijn vaak goede tripreports maar ook een heleboel super slechte. Die 'Ik nam 33 xtc pillen' of 'ik zag kabouters op paddos' vrijwel altijd in combinatie met slecht Nederlands zijn redelijk irritant :(

Zo ook dit report.

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
shokora zei:
Ik ben blij dat ik nu eens niet de enige ben die negatief reageert. Er zijn vaak goede tripreports maar ook een heleboel super slechte. Die 'Ik nam 33 xtc pillen' of 'ik zag kabouters op paddos' vrijwel altijd in combinatie met slecht Nederlands zijn redelijk irritant :(

Zo ook dit report.

Wat is er slecht aan mijn nederlands? Volgens mij typ ik redelijk goed maarja. En A en J hadden ook paddos op; J zag dooie mensen op iemands bed en A zag engeltjes, dus wat is er dan zo raar?

hydroxytryptamine zei:
Ik ben de broer(tje) van rene.. weet niet of je hem ken? :mrgreen:
Wij zaten er ook niet zo lang maar ik heb jou wel dat ijsje zien pakken uit die bak en toen vroeg die ene gast wat er mis met je was..
L zei toen dat je paddo's op had :P toen zijn we nog even blijven zitten tot we ons eten hadden en zijn we weer weg gegaan.

Ja nadat jij en Dennis? ik weet niet zeker of hij het was maarja, weggingen toen begonnen die gasten mij opeens irritant te vinden enzo en toen begonnen ze tegen L te zegge dat ik nooit meer moest nemen ofzo :confused:

shokora

Wijs gebruiker
Misschien was ik iets te negatief maar goed.

1. Er zijn veel te veel smilies, 1 of 2 smilies in je report kan nog, maar hoe meer smilies hoe meer je, je geloofwaardigheid ondermijnt.
2. Nederlands is niet super slecht, maar zinsopbouw en 'verkorte' woorden zijn niet geweldig om te lezen.
3. Kabouters die je chips jatten zijn redelijk apart en heb ik zelf nog nooit meegemaakt op paddo's maar als jij het zegt...

Probleem is dat een tripreport geen willekeurige forumpost is, maar echt een artikel alsof je het in een vakblad zou willen aantreffen :P

Allolalie

Bewuste gebruiker
phy zei:
Tot nu toe is het nieuws niet erg rooskleurig...

http://www.parool.nl/nieuws/2008/FEB/02/bin1.html

Misschien is het tijd voor wat paddo-extract in de kantine van het binnenhof. Kunnen de hoge heertjes eindelijk eens helder nadenken.

Ooh ik las laatst bij ons in de stentor juist dat ze waarschijnlijk geen verbod kunnen stellen met de argumenten die ze nu gebruiken en dat er juist (zoals wij allen weten) veel misvattingen bestaan en de waarheid niet gebruikt is om het te verbieden maar juist de angst naar een "onbekend" middel. Maarja ze kunnen het altijd nog over een andere boeg gooien om het verboden te krijgen...

phy

Bewuste gebruiker
Idd!

Ik was vandaag bij de smartshop en daar zeiden ze het ook!
De media weet hoe het zit en een aantal mensen daar nu ook, zei hij.
Hij was in ieder geval positief!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Beter, als ze in de smartshop blijven, is de kans ook kleiner dat mensen dodelijke paddestoelen gaan plukke in het bos, of er komen paddodealers, de dan (foute) gedroogde paddo's verkopen.

Lekker in de smartshop, de eigenaar kan zien aan je of te jong bent of meer advies nodig hebt. Er liggen altijd genoeg infofolders, en die dragen straatdealers niet bij zich.

Bovenaan