Eerste keer MDMA , kater?

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoi DF

Ik ga vrijdag voor de eerste keer MDMA doen. Ik weeg 70kg en ben van plan 90mg te nemen.

Ik moet alleen zaterdagavond en zondag 's middags en 's avonds werken. Nu vraag ik me af of ik me aan een hangover kan verwachten.

Ik heb m'n huiswerk al gedaan en sommige mensen zijn gewoon wat minder energieker, anderen voelen zich 5 dagen na gebruik beter dan normaal en nog anderen zijn super suicidaal...

Nu weet ik nog niet tot welke groep ik behoor natuurlijk, maar ik wou jullie wel eens vragen hoe jullie die kater ervaren hebben na de eerste MDMA ervaring ( met normaal gebruik 1 tot 1.5 mg per kg)

Groetjes

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Of je al dan geen kater krijgt valt niks over te zeggen, is bij iedereen anders

Wel is het zo dat als je te veel en te vaak gebruikt de kater erger wordt en langer aanhoudt

Zelf had ik na de eerste keer geen kater maar na te veel en te vaak dus wel tot het zo erg werd dat ik er een jaar van heb moeten herstellen

Toen 15 jaar geen mdma gebruikt maar sinds een jaar dus weer wel maar nu wel verantwoord. Een serotoninekater heb ik sindsdien nog niet gehad gelukkig.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Je zal je sws iers meer vermoeid of brak voelen maar jouw kater kunnen wij niet vooruit tekenen. Is wel algemeen geweten dat je de dag na mdma gebruik beter vrij houd zonder verplichtingen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zoals hierboven al gemeld was bij mijde kater in het begin ook niet sterk aanwezig. Maarrrr, let wel, de dag na mdma zijn de meesten, waaronder ik ook,zeker niet weer helemaal gewoon qua gevoel. Ook al heb je geen kater zul je toch wat meer moe zijn en je eetlust kan ook verminderd zijn.
Ik ga mee in het advies van PzyTekz dat je beter de dag na mdma geen verplichtingen kunt hebben.

MDMAZIING

Badass junkie
Toen ik in 2014 de eerste keer XTC deed op een feest, had ik dagen erna geen kater. Ik ben jaloers op je, ik wou dat ik terug in de tijd kon en me eerste keer weer over kon doen.

Veel plezier. :)

Bas

Wijs gebruiker
Ik heb werkelijk nooit een kater; 2 tot 3 paracetamol's voor het slapen gaan en een flesje water doet wonderen. Dit de volgende ochtend herhalen met 1 of 2 paracetamol's (na minimaal 7 uur slaap) en je kan er weer tegen aan. Het enige wat mij breekt is dat ik zin heb om iets te doen, maar ook weer niet. En dan betreft werken, ik heb het eerder gedaan (samen met een dosis pep en een after ertussen), het is geen aanrader.

Aan de andere kant, je bent wel godse vrolijk als je weer thuis komt omdat je die brakke werkdag hebt overleefd. :mrgreen:

stomme eend

Bewuste gebruiker
Is je feestje overdag/'s avonds/'s nachts? Dat maakt bij mij ook nog echt wel uit in de grootte van de kater. Als ik de nacht door haal, is de kater aanzienlijk groter ( maar ik ben dan ook al een oude stomme eend, dan krijg je dat).

Als het kan, zou ik die zaterdag proberen vrij te krijgen. Dat is echt een stuk relaxter als je idd flink brak blijkt te zijn de dag erna.

Atwa

Belezen gebruiker
Na mijn eerste keer had ik 3 dagen compleet geen energie, plus heb ik zeker 2 weken in een afterglow gezeten.

Ik neem nu alleen maar M als ik zeker weet zeker 3 dagen erna niet te hoeven werken, aan het begin van een week vakantie heeft zelfs mijn voorkeur.

Ik zou zeker met het uittesten van een nieuwe stof 2 dagen rekenen om jezelf weer te worden, plus de dag erop proberen te regelen dat je niet als bestuurder het verkeer in hoeft

Bas

Wijs gebruiker
Is je feestje overdag/'s avonds/'s nachts? Dat maakt bij mij ook nog echt wel uit in de grootte van de kater.
Als het feestje overdag zou zijn op vrijdag, dan kan je net wel of net niet nuchter & fit staan op je werk. Kater is sowieso erger als je een nacht doorhaalt zoals Stomme Eend zegt. Je slaapritme is uit balans + je hersens zijn gefrituurd. Probeer die zaterdag voor de zekerheid vrij te regelen. En mocht dit niet lukken en je wilt echt graag naar het feest, gewoon gaan dan. :tongueout:

Bovenaan