eerste keer ketamine: enkele vraagjes.

Hallo allemaal!

Ik ga donderdag voor het eerst ketamine nuttigen.
Maar ik heb toch enkele vraagjes:
-Wat voel je ongeveer van een klein puntje keta?
-Kan je er een beetje wiet bij roken( bij een klein puntje keta)?
-gaan enkele glazen alcohol( max :sunglasses:?
-kan je het zien aan uiterlijke kenmerken( ogen, gezicht,...)?
Ik ga het doen tijdens het uitgaan. is een klein puntje doenbaar? kan je dan nog goed lopen en je verstand erbij houden?

Alvast bedankt!

spacebass420

benzzzy

Badass junkie
Wat je voelt bij 1 puntje ket vrij weinig alles word een beetje vaag je zal echt wel wat meer nodig hebben als een puntje kzou beginnen met een heel klein lijntje 50mg ofzo

Ja je kan er bij smoke

Alcohol kan ook wel maar ben voorzichtig 3 glazen max. Beste is geen alcohol
Je ogen en gezich zullen het probleem niet zijn.
Kom maar is de bank uit zonder om te vallen.

Helenas

Bewuste gebruiker
Van een puntje zal je nog niet zo veel merken maar beter wel rustig beginnen. Als je na 20 min het gevoel hebt dat je meer wilt, kan je weer een puntje nemen. Wordt het te heftig, even niks nemen en met 30 min voel je je weer goed. Ik zou er niet bij drinken. Als je veel neemt kan je het wel zien. Iemand maakt dan een vervreemde indruk en kan niet goed lopen. Zo ver zou ik het niet laten komen als je uitgaat.
Veel plezier!

Narayani

Bewuste gebruiker
Ik heb mijn eerste (en voorlopig enige) puntje keta ook na een paar drankjes en een beetje blowen gedaan. Niet heel verstandig :rolleyes: Het is toen goed bevallen maar ik was bij een vriend thuis met alleen maar mensen die ik blind vertrouw mocht het de verkeerde kant op gaan. En heb vanaf dat moment enkel nog water gedronken en ben daarna naar huis gegaan. Ik zou het nooit in de stad willen doen de eerste keer (oa omdat je thuis gewoon lekker kan zitten als je dat wil, eigen muziek, geen onbekenden overal). Of je moet verder wel 100% nuchter zijn.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zeker met uitgaan zou ik bijvoorkeur er niet bij drinken en blowen de eerste keer. Kijk eerst maar eens wat keta nou eigenlijk met je doet.

Sowieso zou ik met uitgaan rustig aan doen qua dosis. Begin met een puntje en wacht 15 minuten tot je het volledige effect ervaart. Is het effect wat weinig kun je nog voorzichtig een klein puntje bijnemen. Eenmaal het gewenste effect bereikt wacht dan elke keer minstens een uur met bijnemen, anders gaat het zich opstapelen en kun je alsnog overvallen worden door een te sterk effect.

Een wat sterker effect is wel leuk maar niet handig met uitgaan omdat je al snel moeite krijgt meer normaal lopen enzo.

HoMaar!

Experimenterende gebruiker
Alcohol en keta gaan erg slecht samen. Heel erg slecht. Doe maar gewoon niet.

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Laatst ook voor het eerst ketamine gedaan, had ook wat nagevraagd bij mijn dealer. Die raadde de mix van keta en alcohol af, dat loopt bij hem bijna altijd slecht af. Aangezien ik niet drink was het voor mij dus geen punt.

Ik heb uiteindelijk 25mg genomen, was eigenlijk 50mg van plan maar ik voelde hem goed genoeg dat ik 25 prima vond voor de eerste keer. Het tweede lijntje dus maar terug in het zakje gedaan.

Ik heb mezelf wel compleet uit gelachen om mijn loopje.

steelpan90

Als je voor de eerste keer keta gaat doen raad ik je zeker af om dit te combineren. Het is beter om dit de eerste keer thuis op de bank te doen met een stel vrienden dan op een feest. Ook telkens kleine puntjes pakken totdat je iets voelt, zou geen grote lijnen nemen want dat gaat 9/10x fout. Keta moet je leren begrijpen, vooral als je wilt k-holen, dan moet je echt jezelf laten gaan en niet in paniek raken. Dan maak je de mooiste en fijnste dingen mee.

steelpan90

En ik raad ghb tijdens een hoge dosis keta ook zeer af. Ik pakte ghb om te slapen, omdat ik geen benzos meer had liggen, ging out en mijn lichaam was zo verdoofd dat ik niet meer ademde. Ik schrok elke 20 seconde wakker omdat ik geen lucht meer kreeg, mijn longen deden het niet meer tijdens dat ik out was. Daarna val je weer out en word je 20sec weer wakker omdat je geen lucht binnen krijgt.

Nou heb ik keta wel echt misbruikt en had toen op een hele dag 5gr op. Maar die combi doe ik nooit meer. Je kunt er gewoon niks aan doen op dat moment, je raakt in paniek zodra je wakker word en je maakt allemaal spastische bewegingen enzo, en het ergste is nog dat gaat vrolijk 3 uur door totdat de ghb fatsoenlijk is uitgewerkt.

Bovenaan