maarten112 zei:
Als nieuwkomer wil ik hier niet de vader uithangen, maar als 13jarige zijn je hersens nog vol in ontwikkeling. Het gebruik van alcohol en drugs beperken deze ontwikkeling. Geniet dus, maar wel met mate! Pas op je 16de jaar is alles wel een beetje uitontwikkeld. Dus nog ff inhouden
Bedankt mede-nieuwkomer :P ! dat klopt allemaal wat jij/u zegt, en bedankt voor het advies, maar ik wist zelf ook al dat dit niet goed is voor de hersens, drank vind ik ook niet zo heel interessant, en blowen, tja, dat is heel leuk, maar wel gematigd, ik heb door deze eerste keer dronken zijn, in combinatie met poppers ( das een middeltje voor een high van 2 minuten ) het is leuk voor eventjes, maar je voelt je echt 20 X beter als je 2 dagen uitslaapt, je rust neemt, en gewoon nuchter bent!
Kortom, ik vind het de hersenbeschadiging niet waard om nog ooit dronken te worden, of poppers te snuiven, misschien dat ik heeeeeel tussendoor nog wel eens wil blowen

, maar dan wel zo gematigd dat het niet gevaarlijk is.
Voor de duidelijkheid, door kennissen van mij, en persoonlijke ervaringen, weet ik wat drugs met mensen kunnen doen, fysiek, mentaal, maar ook wat er met andere mensen gebeurt, ik ben er voorzichtig mee, en ik doe al-tijd research.
Kunt u hierop reageren, en vertellen hoe oud u bent?
Mvg , Young!