Eerste keer 6-apb

TourK4n

Newbie
Hallo allemaal!

Zoals de titel al zegt: Ik ga voor het eerst 6-apb proberen.

Over ongeveer 3 weken ga ik op een festival 6-apb proberen. Een aantal dingen over gelezen en het leek mij wel leuk om dit te proberen. Alleen niemand in mijn kring(en) heeft ervaring met deze drug.

Ik heb al een aantal tripreports etc gelezen dus dingen rondom de ervaring van 6apb zit ik wel goed.

Ik heb alleen nog vraagtekens bij de dosering. Ik lees daar namelijk gemengde berichten over. De een neemt niet bij, de ander neemt wel bij.

Het festival zelf duurt van 1300 tot 2300. Ik verwacht pas dat onze groep begint met nemen rond 1500. Dus voor mij zal ik rond 1430 moeten nemen als ik ongeveer tegelijkertijd met de anderen strak wil staan.

Ik weet niet wat de juiste dosering voor mij is, 69 kg, 21 jaar en 172 cm en gespierd. Nu heb ik al enig ervaring met xtc en 3mmc dus ik heb al enige tolerantie. Momenteel heb ik 130mg in pil vorm, is dit voldoende? Of raden jullie aan om nog meer te kopen?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet en alvast bedankt!

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Bij een festival dat tot 23u duurt neem ik altijd om 16u, dan ga ik precies tot het einde (en iets langer) lekker. Is jammer als het al eerder stopt, maar dit is ook per persoon anders.

Met jouw gewicht zou ik wel wat hoger gaan zitten qua dosering. Ik zou voor 165 gaan denk ik.
Zelf heb ik betere ervaring met succinaatpoeder dan met die pellets van 130, maar dat kan ook de te lage dosering geweest zijn.

Wat bedoel je precies met ervaring en tolerantie? Heb je minder dan 3 maanden geleden xtc en 3mmc gedaan? Dan zou ik voor een andere drug kiezen die geen effect heeft op je serotoninehuishouding.

Dirkdirk

DF-koning
6-APB heeft een enorme lange nasleep. De euforie duurt gemiddeld 7-10 uur op een gemiddelde dosering, maar de na-effecten kunnen zeker 24 uur aanhouden. Houdt daar absoluut rekening mee. Dit is geen grap! Dit heb ik meerdere malen meegemaakt.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
6-APB heeft een enorme lange nasleep. De euforie duurt gemiddeld 7-10 uur op een gemiddelde dosering, maar de na-effecten kunnen zeker 24 uur aanhouden. Houdt daar absoluut rekening mee. Dit is geen grap! Dit heb ik meerdere malen meegemaakt.

24 uur heb ik nog nooit meegemaakt. Wel tot 12 uur.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dat is nog steeds erg lang, vind je niet? Dat houden veel mensen niet in hun achterhoofd dat die nasleep zo ontzettend lang kan duren en die denken dat het na 7-10 uur wel voorbij is. Maar je moet er echt een dag voor uittrekken, en het liefst de volgende dag ook nog vrij hebben.

Ik zorg altijd dat ik twee dagen na een seroslurper niks op de planning heb. Ben twee dagen enorm gaar en ongemotiveerd. xD

TourK4n

Newbie
Bij een festival dat tot 23u duurt neem ik altijd om 16u, dan ga ik precies tot het einde (en iets langer) lekker. Is jammer als het al eerder stopt, maar dit is ook per persoon anders.

Met jouw gewicht zou ik wel wat hoger gaan zitten qua dosering. Ik zou voor 165 gaan denk ik.
Zelf heb ik betere ervaring met succinaatpoeder dan met die pellets van 130, maar dat kan ook de te lage dosering geweest zijn.

Wat bedoel je precies met ervaring en tolerantie? Heb je minder dan 3 maanden geleden xtc en 3mmc gedaan? Dan zou ik voor een andere drug kiezen die geen effect heeft op je serotoninehuishouding.
Hi, de pellet(s) zijn succinate, raadt je dan beter poeder aan en vervolgens bommetjes maken?

Met ervaring en tolerantie bedoel ik dat ik al eerder drugs heb gedaan die je serotonine leegslurpen. Zodoende bouw je een tolerantie tegen dat soort drugs waardoor je meer moet nemen. Of heb ik dat verkeerd?

Weet je ook hoe het zit met bijnemen? In een keer de gehele dosering of eerst 100 mg en later bijnemen met 60mg?

Miraculeus

Bewuste gebruiker
de pellet(s) zijn succinate, raadt je dan beter poeder aan en vervolgens bommetjes maken?
Op zich kan het allebei hoor, zorg gewoon dat je de dosis goed berekent. Zelf vind ik het prettig om het poeder in een capsule te doen, maar een bommetje kan ook.
Met ervaring en tolerantie bedoel ik dat ik al eerder drugs heb gedaan die je serotonine leegslurpen.
Nogmaals, hoe lang is het geleden dat je voor het laatst een seroslurper hebt gebruikt? Als dat korter dan 3 maanden geleden is kun je beter nog even wachten. Is het langer dan 3 maanden geleden, dan is er geen sprake van tolerantie en neem je gewoon de dosis die voor jou geschikt is.
Zodoende bouw je een tolerantie tegen dat soort drugs waardoor je meer moet nemen. Of heb ik dat verkeerd?
Als je een jaar geleden een keer xtc hebt gedaan heb je nu niet ineens meer nodig, dit geldt alleen als je binnen korte tijd vaker een seroslurper neemt,maar dit zou ik afraden, omdat je je lijf daarmee onnodig veel belast en je er minder plezier van hebt dan zou kunnen met een pauze van minimaal 3 maanden.
Weet je ook hoe het zit met bijnemen? In een keer de gehele dosering of eerst 100 mg en later bijnemen met 60mg?
Bijnemen is niet nodig, gewoon in één keer nemen en je hoeft nergens meer aan te denken!

TourK4n

Newbie
Nogmaals, hoe lang is het geleden dat je voor het laatst een seroslurper hebt gebruikt? Als dat korter dan 3 maanden geleden is kun je beter nog even wachten. Is het langer dan 3 maanden geleden, dan is er geen sprake van tolerantie en neem je gewoon de dosis die voor jou geschikt is.

Als je een jaar geleden een keer xtc hebt gedaan heb je nu niet ineens meer nodig, dit geldt alleen als je binnen korte tijd vaker een seroslurper neemt,maar dit zou ik afraden, omdat je je lijf daarmee onnodig veel belast en je er minder plezier van hebt dan zou kunnen met een pauze van minimaal 3 maanden.
Aha, op die fiets. Ik dacht dat de tolerantie hetzelfde werkte met alcohol...
De laatste keer dat ik gebruikte was met Koningsdag. Het festival is 9 juli dus een 2,5 maand geleden. Wellicht dat ik het dan een andere keer probeer. In ieder geval bedankt voor alle hulp!

TourK4n

Newbie
En hoe was je dosis en je ervaring? Toch wel benieuwd naar...
Ha,

Ik heb het uiteindelijk niet gebruikt want het festival waar ik naartoe zou gaan werd gecanceld, Awakenings op de zondag...

Voorlopig van plan om het ook niet gezien ik veel festivals kort op elkaar heb gepland.

Pas in februari komt denk ik pas de gelegenheid om het te gebruiken

Bovenaan