(on)zuivere 6-apb

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Hallo, ik heb wat 6-apb ingeslagen want lees er positieve verhalen over. Nu heb ik het ook laten testen met als resultaat: naast de 6-apb vinden ze ook 1% 4-fma, 2% speed, en een "significante" hoeveelheid 5-apb. Dat laatste lees ik inmiddels vaker op dit forum. Toch rijst de vraag: is dit zorgwekkend? Wat is het effect op de dosering? Combineren met (nog) een andere r.c. lijkt me al helemaal uit de boze... Iemand een mening of tips?

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Het zou me niet verbazen want mensen zijn dom. Wel opmerkelijk als een vendor bewust of onbewust speed toevoegd.
Mij eigenlijk wel, misschien wat naïef. Een vendor is toch een ondernemer en neemt aardig wat risico als de onderneming associatie krijgt met de duistere illegale gemene mensenwereld. Aan de andere kant, het zal niet de eerste zijn.

Brakka Mang

Badass junkie
Klinkt alsof de vendor zn weegschaal niet heeft schoongemaakt tussendoor. Leuk als ie ook fentanyl ofzo op dezelfde weegschaal weegt 👍

5-apb is dan wel weer normaal.
Fentanyl lijkt me niet heel voor de hand liggend igv rc vendors maar speed is ook wel bijzonder. Zou wegblijven bij deze vendor, heeft bepaalde processen blijkbaar niet op orde.

Zeebats

Wijs gebruiker
Fentanyl lijkt me niet heel voor de hand liggend igv rc vendors maar speed is ook wel bijzonder. Zou wegblijven bij deze vendor, heeft bepaalde processen blijkbaar niet op orde.
Was meer een voorbeeld , zijn genoeg potente stoffen waar het mis mee kan gaan. Zeker wegblijven bij deze vendor/dealer

Brakka Mang

Badass junkie
Was meer een voorbeeld , zijn genoeg potente stoffen waar het mis mee kan gaan. Zeker wegblijven bij deze vendor/dealer
Ja daar heb je gelijk in, er was toch ook een tijd een rc variant die nog potenter dan fentanyl in omloop?

Bedacht ik me later....

FerdFatoehaus

Badass junkie
Mij eigenlijk wel, misschien wat naïef. Een vendor is toch een ondernemer en neemt aardig wat risico als de onderneming associatie krijgt met de duistere illegale gemene mensenwereld. Aan de andere kant, het zal niet de eerste zijn.
Je neemt sowieso aardig wat risico als je rc's verkoopt. Denk dat de grens tussen vendor en dealer kleiner is dan je denkt.

jackhan

Belezen gebruiker
Online, bij volgens mij de meest bekende rc vendor.
Snap nog steeds niet dat niet verboden vendors niet gedeeld mogen worden in het kader van damage control.
Zeker als hier meer mensen bestellen is het een extra heads up om je spul te laten controleren.
Vaak denken ze het zal wel goed zijn want is van een "legale" vendor en laten ze het niet testen 😅

• Like
Waarderingen: XMR

FerdFatoehaus

Badass junkie
Snap nog steeds niet dat niet verboden vendors niet gedeeld mogen worden in het kader van damage control.
Zeker als hier meer mensen bestellen is het een extra heads up om je spul te laten controleren.
Vaak denken ze het zal wel goed zijn want is van een "legale" vendor en laten ze het niet testen 😅
Waarom je het hier niet mag delen is al 1000x uitgelegd.

Rubrix

Belezen gebruiker
Waarom je het hier niet mag delen is al 1000x uitgelegd.
Ik snap de regel, maar dat maakt het niet minder frustrerend dat je het niet mag delen in het kader van harm reduction. Ik zou het toch wel graag willen weten, maar moet nu blijven gokken.

moraal van het verhaal: TEST TEST TEST

• Like
Waarderingen: XMR

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo, ik heb wat 6-apb ingeslagen want lees er positieve verhalen over. Nu heb ik het ook laten testen met als resultaat: naast de 6-apb vinden ze ook 1% 4-fma, 2% speed, en een "significante" hoeveelheid 5-apb. Dat laatste lees ik inmiddels vaker op dit forum. Toch rijst de vraag: is dit zorgwekkend? Wat is het effect op de dosering? Combineren met (nog) een andere r.c. lijkt me al helemaal uit de boze... Iemand een mening of tips?
Dit is waarom ik altijd eerst even een kleine testbestelling doe voordat ik wat groter insla. Want ik zou dit weggooien. Ik snap je twijfel of dat nou echt nodig is, bij 3 gram 6-APB en maar een beetje vervuiling.

Aan de andere kant kun je ook zo rekenen:
Bij een dosis van 150 milligram 6-APB, zit er 1,5 mg 4-FMA en 3 mg amfetamine.
De amfetamine zit dan maar net boven threshols dose, en de 4-FMA niet. Dus dan lijken de hoeveelheden verwaarloosbaar.

MAAR

In het lichaam gebeuren soms onverwachte dingen als je meerdere middelen tegelijkertijd inneemt. Door allerlei interacties kan dat verwaarloosbare extra beetje ineens toch wel significant worden. Het probleem is dat we zulke interacties bij rc's niet kennen.

Dus misschien dan toch maar liever kiezen voor de rustigere gedachte tijdens het gebruiken, dat je deze vervuilde batch niet wilde inneme, omdat er alleen zuiver spul bij jou naar binnen gaat.

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Tja, ik heb er 3 gram van. 2% is dan toch 60 mg , lijkt meer dan een residu op een weegschaal
Zou het ook nog kunnen zijn dat je een (bijvoorbeeld) niet al te schoon gripzakje hebt gebruikt om het testpoeder mee te vervoeren naar het testcentrum? Of je eigen weegschaal, je hoeft immers maar 100 mg poeder mee te nemen en 2% van 100 mg is maar 2 mg.

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Zou het ook nog kunnen zijn dat je een (bijvoorbeeld) niet al te schoon gripzakje hebt gebruikt om het testpoeder mee te vervoeren naar het testcentrum? Of je eigen weegschaal, je hoeft immers maar 100 mg poeder mee te nemen en 2% van 100 mg is maar 2 mg.
Tja, dacht ik ook al aan. Ik heb in dezelfde batch ook 4-fma gekocht. Theoretisch zou daar wel iets van in het sample terecht kunnen zijn gekomen. 1% is ook wel weinig, wellicht zelfs afgerond en betekent zoiets als "bijna niets maar net aantoonbaar". De amfetamine daarentegen kan dat niet, want dat heb ik niet, en nooit gehad. Is ook geen RC.

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Dit is waarom ik altijd eerst even een kleine testbestelling doe voordat ik wat groter insla. Want ik zou dit weggooien. Ik snap je twijfel of dat nou echt nodig is, bij 3 gram 6-APB en maar een beetje vervuiling.

Aan de andere kant kun je ook zo rekenen:
Bij een dosis van 150 milligram 6-APB, zit er 1,5 mg 4-FMA en 3 mg amfetamine.
De amfetamine zit dan maar net boven threshols dose, en de 4-FMA niet. Dus dan lijken de hoeveelheden verwaarloosbaar.

MAAR

In het lichaam gebeuren soms onverwachte dingen als je meerdere middelen tegelijkertijd inneemt. Door allerlei interacties kan dat verwaarloosbare extra beetje ineens toch wel significant worden. Het probleem is dat we zulke interacties bij rc's niet kennen.

Dus misschien dan toch maar liever kiezen voor de rustigere gedachte tijdens het gebruiken, dat je deze vervuilde batch niet wilde inneme, omdat er alleen zuiver spul bij jou naar binnen gaat.
Tja, ik vind het niet erg om nog eens te bestellen voor piece of mind, zoals je zegt. Maar veel opties zijn er ook niet om ergens te betellen. Andere optie is om een stuk voorzichtiger te doseren. Zoals je al zegt zit speed al boven de threshold, dus hebben we het over een echte combi. Wellicht geen slechte, maar wel om voorzichtig mee te beginnen. (Of klink ik nu als een beginnende addict 🫣)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wie geeft de garantie dat de "testbestelling" uit dezelfde batch komt als je uiteindelijke gebruiksbestelling? Beetje discutabel.
Is zo. Maar ik bestel dan snel achter elkaar :wink:
De uitslag duurt maar een weekje. Dus dan moet ik inderdaad aannemen dat ze niet zo snel uitverkopen. Lijkt mij een redelijk veilige aanname voor een onbederfelijk product uit China. Bovendien kan je nog opletten of kleur, geur, en vorm hetzelfde zijn. Als er onregelmatigheden zijn dan kun je altijd opnieuw testen natuurlijk.

Bovenaan