• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2-MMC

Hoi allemaal,

Ik lees al een lange tijd mee op het forum (jaar of 10 zeker). Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Thomas, 35 jaar en al 8 jaar gelukkig getrouwd met mijn echtgenote. Ons gezin bestaat uit vier (!) kinderen in de leeftijd van 8, 6, 4 en 2. Recreatief vind ik het leuk om drugs te gebruiken, ik zie het echt als een verrijking van mijn leven. Ik heb ervaring met MDMA (in pilvorm), 6-APB (beste RC ooit :redheart:), speed, cocaïne en 3-MMC. De laatste jaren doe ik het enkele keren per jaar (hooguit 2 á 3 keer), aangezien het een heel geregel is met de kinderen. Nooit combineren (hoewel, stims af en toe met alcohol).

Vorige week 2-MMC besteld om eens te proberen, aangezien de kids een dagje bij opa en oma slapen en er dus ruimte voor is. Mamma is met vriendinnen weg dus ik heb het rijk voor mezelf alleen. Goed, hier mijn (eerste en beknopte) tripreport.

T 00:00 - Eerste twee kleine puntjes zitten er in, begonnen om 18:00. Eerste kwartier aankijken hoe het ‘valt’. Dit is ongeveer 40mg geweest.
T 00:05 - Ik voel wel wat, maar het effect is minimaal. Logisch ook gezien de ‘test’. Wel een iets verhoogde hartslag en ‘opeens’ last van nummer 2 (heb ik altijd met drugs). Hartslag verhoogd naar 110.
T 00:15 - Hoog tijd om wat bij te pakken. Twee punten gepakt van in totaal 90mg. In totaal nu dus 130mg, we wachten weer af. Had vooraf geen verwachtingen, heb vanavond ook geen verdere verplichtingen, dus ik laat het allemaal gebeuren.
T 00:20 - In alle rust een sigaret opgestoken en lekker in de tuin gaan zitten. Ik voel die twee extra punten wel, maar het is allemaal vrij mild, helemaal goed. Totaal niet vergelijkbaar met 3-MMC, maar dat wist ik eigenlijk al. Qua bodyload merk ik wel gelijkenissen.
T 00:30 - Nog eens twee punten gepakt van ieder 50mg. In totaal 230mg. Hier laat ik het voor nu bij. We gaan zien wat het doet.
T 00:35 - Geestig, ik had nog wat in m’n neus zitten, dus eruit gepeuterd met mijn vinger en opgelikt. Alsof ik een plaatselijke verdoving heb gekregen. Beetje hetzelfde effect als bij cocaïne alleen duurt het wat langer voordat je het merkt.
T 00:55 - Ik merk de effecten nu prima, maar het blijft vrij mild met 230mg. Ik heb besloten om nog één keer te redosen tot 300mg wat ik zojuist heb gedaan. Hierbij blijft het vanavond.
T 01:05 - Lichte kaakspanning maar goed te controleren. Tot nu toe bevalt dit me heel erg. Ja, je merkt zeker effecten, maar het is vooral een heel erge focus. Lang niet zo 'heavy' als 3-MMC, maar nogmaals, die vergelijking mag je eigenlijk ook helemaal niet maken. Zojuist wel weer gerookt, merk dat ik roken erg prettig vind. Ondertussen ook even een blikje Red Bull opengetrokken.
T 01:30 - Gaat nog steeds prima eigenlijk, ben lekker aan het gamen gegaan waarbij de focus heel erg goed is. Super goed zelfs, erg prettig! Praten met anderen gaat ook makkelijk(er). Ik zie mezelf 2-MMC zeker niet op een feestje gebruiken, maar in een thuissetting erg prettig en geeft behoorlijk wat energie! Ondertussen wel last van natte oksels, maar dat is natuurlijk ook niet gek. Hartslag nu rond de 90 (dus eerder dan in het begin, maar waarschijnlijk was het toen de spanning). Merk soms gelijkenissen met cocaïne om wat voor reden dan ook, maar ook met speed. De 'rush' is niet constant, het is echt wel in vlagen (beetje zoals met MDMA, maar wel iets minder schommelend).
T 02:45 - Het effect begint nu duidelijk minder te worden. Klaar met gamen, nu nog even lekker TV kijken (YouTube filmpjes it is). Ondertussen heb ik toch een sigaret of 5-6 gerookt (best veel voor mijn doen).
T 03:30 - De effecten zijn nu nauwelijks nog merkbaar. Het is nu 20:30 en begin moe te worden, niet heel gek op een vrijdagavond en een druk leven.
T 04:30 - Ik besluit een sigaret te roken en naar bed te gaan. Met in totaal 300mg op vond ik het 'best' geweest. Merk dat inslapen wel wat lastig is.

De volgende dag, vandaag dus, eigenlijk zonder kleerscheuren opgestaan. Dat komt natuurlijk ook omdat ik het niet laat heb gemaakt. Verder heb ik vandaag een productieve dag gehad en heb ik, tot nu toe, geen enkele last van een kater. Wel wat moe, dus we gaan zo weer naar bed. Fijn weekend allemaal!

swennie boi

Experimenterende gebruiker
Dank voor je verhaal. Gebruik zelf een andere roa waardoor het effect wat anders os maar globaal heel herkenbaar. Goed merkbaar zeker iets hoger gedoseerd, gaat lekker, na paar uur goed om in slaap te komen en volgende dag fit weer op.

Ja, het is echt een hele fijne stimulant. Ik vind het minder 'zwaar' dan speed, het heeft er wel veel van weg, maar het is bv. alleen al qua hartslag een totaal ander iets. Ik zie mezelf dit, nogmaals, op een feest niet snel gebruiken maar in een thuissituatie met een lekker muziekje op is het een interessante RC!

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Het is na mijn ervaring, hoe lager je bij de 0 komt qua 4MMC, 3MMC en 2MMC.
Hoe minder aangenaam het effect, 2MMC word ik persoonlijk meer opgejaagd en kan ik gegarandeerd niet slapen heel de nacht.
3MMC chill ik hem lekker, euforie is aanwezig en heb goed energie. (Mijn favoriet)
4MMC heb ik eerlijk gezegt 1 keer geprobeerd en niet bijzonder iets anders wua effect gehad als 3MMC.

Hoewel ze zeggen dat 4MMC een meer euforisch effect zal hebben als 3MMC…

Ben benieuwd of iemand met mijn mening eens is?

swennie boi

Hoe minder aangenaam het effect, 2MMC word ik persoonlijk meer opgejaagd en kan ik gegarandeerd niet slapen heel de nacht.
3MMC chill ik hem lekker, euforie is aanwezig en heb goed energie. (Mijn favoriet)
4MMC heb ik eerlijk gezegt 1 keer geprobeerd en niet bijzonder iets anders wua effect gehad als 3MMC.

Goed om je verhaal ook te horen. Ben idd ook benieuwd ernaar. Natuurlijk hoe hoger het getalletje hoe beter, maar het gevoel dat jij bij 2 en 4mmc beschrijft herken ik iig niet

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Je moet het dan ook oraal nemen of pluggen als je iets meer dapper bent. Net zoals 3-mmc trouwens. De manier van inname heeft echt wel impact op het gevoel dat het brengt. 3-mmc is bijvoorbeeld veel meer ontspannen ipv stimulerend als je het niet snuift.

Iedereen is anders dus ik geloof best wat je hebt ervaren maar nee.

Wel zo is het dat hoe lager het nummer, hoe minder serotonine het verbruikt.

De cijfers 2, 3 en 4 in de chemische namen zoals 2-FMA, 3-FMA en 4-FMA verwijzen naar de positie van een fluoratome op de benzeenring van het molecuul. Deze posities beïnvloeden de effecten van de stoffen. Over het algemeen geldt:

- 2-xxx: Minder recreatief, meer focus en energie.
- 3-xxx: Gemiddeld recreatief, balans tussen stimulatie en euforie
- 4-xxx: Hoog recreatief potentieel, sterk stimulerend en euforisch.

Hieronder mijn persoonlijke ervaringen. Sorry voor het formaat maar ik schrijf op het moment zelf onder invloed zodat ik zo trouw mogelijk blijf aan hoe ik me op dat moment voelde. Eenmaal nuchter is dat iets moeilijker.

4-MMC

Lijkt erg hard op mdma met kortere werkingsduur maar je kan blijven herdoseren wat bij mdma niet echt kan. Lekker. Voelt even was aan maar energieker. Het is erg herdoseerbaar. Het effect vermindert niet waardoor je makkelijk in een binge kan vallen..

3-MMC

Snuiven is teleurstellender dan mijn liefdesleven. 200mg bommetjes maakt me compleet zen, vrolijk en praterig.
Minder waus en bubbelig dan mdma.
Goede dosis is 150-200mg. Niet hoger gaan dan 300mg nasaal.

Beste roa is pluggen.
250mg oplossen in 1ml water is perfect.
Vrolijk, energiek maar eerder aanmoedigend dan geforceerd; tevreden, sociaal en GIGANTISCH GEIL.

2-MMC

Ervaring 1:
100mg oraal.

Kicked heeeel snel in (10m) en geeft behoorlijk wat energie; Maar dat was het dan ook. Eerder neigend naar 2-FMA maar minder helder. Misschien een slechte batch?

Ervaring 2:
200mg oraal
Vrolijk en licht euforisch
Dosis is een net niet gevoel
Energiek yet subtiel

Ervaring 3:
150mg boof.
Licht zweverig
Lichtjes rollen
Behoorlijk euforisch
Werkt uit na 2u

120mg oraal
Kickt snel in (15m)
Euforisch en rol lichtjes
Fijne euforie
Geforceerde energie
Beetje geil

Redose 150mg oraal
Opnieuw na 15m al
Enorm aan het rollen
Lijkt hard op xtc en 3-mmc op hoge dosis
Amper verschil van hoofden
ENORM GEIL JEZUS
harde euforie
Amper verschil tussen dit en 3mmc op hoge dosis
Moeilijk om tv te zien zoals met mdma

Laag beginnen en 20% increase

Comedown is vrij mild

Laatst bewerkt:

KoningToto

Bewuste gebruiker
Je moet het dan ook oraal nemen of pluggen als je iets meer dapper bent. Net zoals 3-mmc trouwens. De manier van inname heeft echt wel impact op het gevoel dat het brengt. 3-mmc is bijvoorbeeld veel meer ontspannen ipv stimulerend als je het niet snuift.

Iedereen is anders dus ik geloof best wat je hebt ervaren maar nee.

Wel zo is het dat hoe lager het nummer, hoe minder serotonine het verbruikt.

De cijfers 2, 3 en 4 in de chemische namen zoals 2-FMA, 3-FMA en 4-FMA verwijzen naar de positie van een fluoratome op de benzeenring van het molecuul. Deze posities beïnvloeden de effecten van de stoffen. Over het algemeen geldt:

- 2-xxx: Minder recreatief, meer focus en energie.
- 3-xxx: Gemiddeld recreatief, balans tussen stimulatie en euforie
- 4-xxx: Hoog recreatief potentieel, sterk stimulerend en euforisch.

Hieronder mijn persoonlijke ervaringen. Sorry voor het formaat maar ik schrijf op het moment zelf onder invloed zodat ik zo trouw mogelijk blijf aan hoe ik me op dat moment voelde. Eenmaal nuchter is dat iets moeilijker.

4-MMC

Lijkt erg hard op mdma met kortere werkingsduur maar je kan blijven herdoseren wat bij mdma niet echt kan. Lekker. Voelt even was aan maar energieker. Het is erg herdoseerbaar. Het effect vermindert niet waardoor je makkelijk in een binge kan vallen..

3-MMC

Snuiven is teleurstellender dan mijn liefdesleven. 200mg bommetjes maakt me compleet zen, vrolijk en praterig.
Minder waus en bubbelig dan mdma.
Goede dosis is 150-200mg. Niet hoger gaan dan 300mg nasaal.

Beste roa is pluggen.
250mg oplossen in 1ml water is perfect.
Vrolijk, energiek maar eerder aanmoedigend dan geforceerd; tevreden, sociaal en GIGANTISCH GEIL.

2-MMC

Ervaring 1:
100mg oraal.

Kicked heeeel snel in (10m) en geeft behoorlijk wat energie; Maar dat was het dan ook. Eerder neigend naar 2-FMA maar minder helder. Misschien een slechte batch?

Ervaring 2:
200mg oraal
Vrolijk en licht euforisch
Dosis is een net niet gevoel
Energiek yet subtiel

Ervaring 3:
150mg boof.
Licht zweverig
Lichtjes rollen
Behoorlijk euforisch
Werkt uit na 2u

120mg oraal
Kickt snel in (15m)
Euforisch en rol lichtjes
Fijne euforie
Geforceerde energie
Beetje geil

Redose 150mg oraal
Opnieuw na 15m al
Enorm aan het rollen
Lijkt hard op xtc en 3-mmc op hoge dosis
Amper verschil van hoofden
ENORM GEIL JEZUS
harde euforie
Amper verschil tussen dit en 3mmc op hoge dosis
Moeilijk om tv te zien zoals met mdma

Laag beginnen en 20% increase

Comedown is vrij mild
Goede post!

Maar wat bedoel je met laag beginnen en 20% increase?

Ik vind 2m ook best leuk rond 180 a 225 per dosis. Altijd oraal. Om van dat gehaaste gevoel af te komen neem ik een g'tje. Fijne combinatie en stimuleert de geilheid.

Benno

Newbie
Goedemorgen
Paar maanden terug ook voor de eerste x 2M besteld,deed vrijwel niets bij me,dus eens maar nooit weer.Gr Benno.

Leslie010

2mmc is meer stimulerend puur kwa (dopamine?) aangezien ik het milde effect vergelijkbaar vind met coke kwa energie, 3mmc is er tussen in maar vind ik niet heel bijzonder behalve op hoge dosissen maakt het je best euforisch. , 4mmc werkt meer als serotonine slurper, voelde voor mij altijd alsof ik mdma door me neus haalde kwa effect, dit is echter wel lang geleden.

Na effecten: 2mmc meer vermoeidheid en veel slapen de dag erna, dag daarna weer normaal.
3mmc beetje mwa, down voor 2-3 dagen. bij 4mmc wel een echte dip, iets lichter dan xtc.

Vooral met 2/3m vind ik dat tolerantie net zo hoog omhoog schiet als een raket. 1e keer gebruik was 50-100mg genoeg op een feestje. Als je het een lange periode frequent gebruikt zit je zo al op de 5 of meer g per 24uur (ik ben maar 1,72m en 63kg), en dit is best een flinke aanslag op je lichaam, daarom zijn lange pauzes er tussen aangeraden, cravings zijn alleen lastig wanneer je eenmaal begint voor vele (inclusief mij helaas). Met 4-mmc merkte ik dit echter een stuk minder, misschien vanwege de sterkere serotonine werking, dat je daarna voelt van pff ben nu al zo kapot tis wel mooi geweest.

Dit is in mijn ervaring hoe het is, groetjes!

Bovenaan