wel, keb maandag dus men eerste joint gehad *grin*
ik en me schat hebben em buiten opgerookt en tegen dat onzen eerste op was had me sjat het al serieus zitten, amai. Ik voelde er de zakken van. Een half uurtje later heb ik een 2n gesmoord en tegen het einde had ik het serieus zitten. Lachbuien tot en met
Wandelen ging niet zo goed meer en mijn buien( waren volgens mijn vriend dan toch) heeeellll afwisselend. Soms klaarwakker en actief tot en met en de andre momenten was ik met geen stokken wakker te krijgen( de laatste heeft zo'n half uur geduurd) me vriend heeft wat angsten doorstaan denk ik
. Ik zag allemaal korte filpjes in mijn hoofd, praten ging bijna niet meer en keb ook boven de wc gehangen efkes omdat het water dat ik gedronken had tegen mijn droge mond op mijn maag lag. Daarnaa weet ik niet zo veel meer behave dan dat ik het op een gegeven moment over pluto en een koelkast had, man dat was lachen. En toen we eindelijk naar bed gingehn raakte ik niet recht. Me schat heeft me moeten rechtrekken en overeind houden, mijn benen wilden niet mer mee (heel raar gevoel maar best wel leuk hoor *grin* ) Siot met veel lachen en houterige bewegingen toch nog boven geraakt. Aja, aangezien ik giqterenmorgen in zijn bed ben wakker geworden.
AL BIJ AL IETS OM ZEKER NOG EENS OPNIEUW TE DOEN, heerlijk geen zorgen en alles is leuk (zelf het wc gedeelte was grappig
)
ik en me schat hebben em buiten opgerookt en tegen dat onzen eerste op was had me sjat het al serieus zitten, amai. Ik voelde er de zakken van. Een half uurtje later heb ik een 2n gesmoord en tegen het einde had ik het serieus zitten. Lachbuien tot en met
Wandelen ging niet zo goed meer en mijn buien( waren volgens mijn vriend dan toch) heeeellll afwisselend. Soms klaarwakker en actief tot en met en de andre momenten was ik met geen stokken wakker te krijgen( de laatste heeft zo'n half uur geduurd) me vriend heeft wat angsten doorstaan denk ik
AL BIJ AL IETS OM ZEKER NOG EENS OPNIEUW TE DOEN, heerlijk geen zorgen en alles is leuk (zelf het wc gedeelte was grappig