Eerste ervaring kanna

Nihilist88

Badass junkie
Heb gisteren voor de eerste maal kanna-poeder genomen, begonnen met 30mg nasaal, voelde vrij snel iets, minimale euforie, dacht dit zal nog versterken of alleszins nog iets volgen, maar het minieme effect, verdween al even snel, dus na uur nog een nasaal, dit x 60mg, wou zeker niet té hoog in dosering gaan, omdat ik her en der lees, dat lagere dosering juist stimulerend werkt en hogere, eerder verdovend. Het deed me allemaal niet zot veel, het snuiven, dat ik niet echt gewend bent, is nog hetgeen tmeest deed met me, een kriebel neus. Die natuurlijke smartshop stuff heeft betrekkelijk weinig werking op mij. Want na Kratom, is deze Kanna eveneens ferm gebuisd. Ook al geen wiet fan, Salvia is gewoon té kort en roken not my cup of tea. Geef mij toch maar de chemische stofjes😁

Hardcore_frk

Badass junkie
Heb gisteren voor de eerste maal kanna-poeder genomen, begonnen met 30mg nasaal, voelde vrij snel iets, minimale euforie, dacht dit zal nog versterken of alleszins nog iets volgen, maar het minieme effect, verdween al even snel, dus na uur nog een nasaal, dit x 60mg, wou zeker niet té hoog in dosering gaan, omdat ik her en der lees, dat lagere dosering juist stimulerend werkt en hogere, eerder verdovend. Het deed me allemaal niet zot veel, het snuiven, dat ik niet echt gewend bent, is nog hetgeen tmeest deed met me, een kriebel neus. Die natuurlijke smartshop stuff heeft betrekkelijk weinig werking op mij. Want na Kratom, is deze Kanna eveneens ferm gebuisd. Ook al geen wiet fan, Salvia is gewoon té kort en roken not my cup of tea. Geef mij toch maar de chemische stofjes😁
Vond je het nou wel of niet de moeite waard?

Heb het hier ook nog liggen, nooit de moeite genomen om het te proberen.

Nihilist88

Badass junkie
Vond je het nou wel of niet de moeite waard?

Heb het hier ook nog liggen, nooit de moeite genomen om het te proberen.
Naah, het deed me heel weinig, oftewel verwacht ik té veel en vergelijk ik het teveel met de chemische sterkere varianten. Het snelle (door snuiven) en heel kort effect, is bijna verwaarloosbaar eigenlijk. Ik heb dan meer aan 4f-mph, dat is ook subtiel (euforie, focus...) maar tenminste enkele uurtjes 4-5u. Ik had 1 gram, dus zal het nog wel enkele keren proberen.

PurplePower

Experimenterende gebruiker
Heb zelf persoonlijk wel plezier aan kanna. Heb maar 1 keer kanna gekocht. De merry stone versie en ik moet eerlijk bekennen. Heb dit verdeeld over zeker 12 keren opgebruikt. Persoonlijk het fijnste in combinatie met alcohol of een wietje. Puur kanna is wel erg kort werkend. Zou bijna durven zeggen dat het gebruik en einde binnen een half uurtje is gebeurd. Heb dit vooral gesnoven.

PurplePower

Dank voor het delen van je ervaring! Toch maar een keertje proberen dus!
Als je het toch hebt liggen zou ik absoluut niet weten waarom je het niet zou proberen. Dat ik hetzelf opnieuw zou kopen? Dat zal wel even duren. Door de korte werking is de mogelijkheid tot dagelijks gebruik wel hee erg eenvoudig. Plus de smaak in je keel na het snuiven is nu ook niet bepaald het beste. Vind persoonlijk kratom vele lekkerder kwa smaak.

Nihilist88

Badass junkie
Heb zelf persoonlijk wel plezier aan kanna. Heb maar 1 keer kanna gekocht. De merry stone versie en ik moet eerlijk bekennen. Heb dit verdeeld over zeker 12 keren opgebruikt. Persoonlijk het fijnste in combinatie met alcohol of een wietje. Puur kanna is wel erg kort werkend. Zou bijna durven zeggen dat het gebruik en einde binnen een half uurtje is gebeurd. Heb dit vooral gesnoven.
Hier ook gesnoven, maar indd binnen een halfuur heb je het wel gehad, dus msschn wel fijn als extraatje met andere stofjes/alcohol, maar op zichzelf staat ie vrij zwakjes.

jam

Bewuste gebruiker
Kanna werkt inderdaad kort, ik vond dat het duidelijkste effect optrad wanneer ik het rookte, waarbij het toch een korte roes geeft die wat lijkt op die van hasj,maar wel veel korter, ik merkte ook altijd dat het enkel bij de eerste dosis op een dat werkte, latere dosissen of meer roken, leken bij ij niet aan het bedrag bij te dragen. Heb ook het extract wel ingeslikt en gesnoven wat ook wel een merkbaar en leuk effect gaf.
Wel heb ik het gevoel dat het de dagen erna je concentratie nog wat beïnvloedt.

PurplePower

Hier ook gesnoven, maar indd binnen een halfuur heb je het wel gehad, dus msschn wel fijn als extraatje met andere stofjes/alcohol, maar op zichzelf staat ie vrij zwakjes.
Wel eerste keer dat ik kanna gebruikte. Enkel kanna dan, vond ik het helemaal geen aangenaam effect hebben. Was toen nog met wat zaken bezig. En nadenken ging toen erg moeilijk. Vond het toen ook opvallend trippy. Deed mij toen een beetje denken aan een licht salvia effect. Werd er ook best misselijk van. Met alcohol is wel echt een aanrader, maar wel voorzichtig zijn. Had eens drie duvels gedronken en daarna een dikke lijn kanna. Moet zeggen dat dat voor mij voldoende was om te zeggen nu moet ik echt gaan slapen. Best intens 😂

PurplePower

Kanna werkt inderdaad kort, ik vond dat het duidelijkste effect optrad wanneer ik het rookte, waarbij het toch een korte roes geeft die wat lijkt op die van hasj,maar wel veel korter, ik merkte ook altijd dat het enkel bij de eerste dosis op een dat werkte, latere dosissen of meer roken, leken bij ij niet aan het bedrag bij te dragen. Heb ook het extract wel ingeslikt en gesnoven wat ook wel een merkbaar en leuk effect gaf.
Wel heb ik het gevoel dat het de dagen erna je concentratie nog wat beïnvloedt.
Bijsnuiven doet in verhouding bij mij ook niet zoveel. Geef zelf de voorkeur om de eerste dosis hoog genoeg te nemen. En de korte werking neem ik maar voor lief

jam

Bewuste gebruiker
Het goldrush poeder vind ik trouwens ook best fijn, het is een kannaextract met ook wat caffeine etc, ik snuif het wel niet maar neem het oraal dan werkt het wat langer en toch ook zeer aangenaam.

Nihilist88

Badass junkie
Het goldrush poeder vind ik trouwens ook best fijn, het is een kannaextract met ook wat caffeine etc, ik snuif het wel niet maar neem het oraal dan werkt het wat langer en toch ook zeer aangenaam.
Zijn dit capsules? Want heb hier ook nog capsules liggen met oa kanna, guarana extract (20% cafeïne) en synephrine. Is dat wat je hebt?

jam

Bewuste gebruiker
Nee, het is deze

Megapearl

Newbie
Ik zou het een keer verdampen of roken, misschien heb je daarbij een sterker effect, ik vind kanna echt geweldig, en prima te combineren met alcohol, ook geen probleem als je nog naar huis moet rijden en oom agent zou je aanhouden, het is snel uitgewerkt en niet aantoonbaar meer.

Bovenaan