eerst XTC dan LSD???

Hi,

Ben nieuw op dit forum. Wil al jaren eens LSD proberen, maar is er nog niet van gekomen. Wel regelmatig XTC gebruikt overigens, af en toe GHB. Ik hoorde laatst van een reguliere gebruiker dat ik als ik voor het eerst LSD zou doen, ik het moest doen als ik X had genomen. Dat zou de kans op een badtrip verkleinen. Het idee is dat X je goed doet voelen en dat je dus geen angstige gedachten hebt die een badtrip kunnen oproepen. Herkennen jullie deze theorie? Of is het gelul? Ervaringen? Tips?

Ik heb inmiddels alle tips voor newbies gelezen en ter harte genomen. Dank daarvoor. Overigens heb ik nog geen LSD trouwens. :( Dus dat is (nog) mijn grootste probleem... haha.

M

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat is bullshit. Als je een lage dosis aanhoudt is de kans dat er iets fout gaat sowieso al niet zo groot. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat wanneer de mdma crasht terwijl je aan het trippen bent dat juist negatieve gevoelens zou kunnen triggeren.

wave

Belezen gebruiker
Ja. Onzin.

Trouwens, je wilt toch lsd om lsd te proberen? En niet de combinatie?

Als je het hebt gedaan, kan je toch niet vertellen hoe lsd is? Dan kan je vertellen hoe xtc met lsd is.

Bovendien vind ik dat als je combinaties doet, je eerst allebei geprobeerd moet hebben. Straks vind je het een niet fijn, dan wordt het een hele nare trip waarschijnlijk.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
Dat is bullshit. Als je een lage dosis aanhoudt is de kans dat er iets fout gaat sowieso al niet zo groot. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat wanneer de mdma crasht terwijl je aan het trippen bent dat juist negatieve gevoelens zou kunnen triggeren.

Je wil inderdaad die M crash niet in een trip. Heb het nu met LSD gehad en met 2c-I, wanneer de MDMA uitwerkt is het een stuk minder aangenaam trippen. :wink:

Dank voor de reacties! Ik ben niet bang voor de lasten, maar ach, als je de kans daarop kunt verkleinen, waarom dan niet... Maar dit werkt niet dus.

Ik zal wel een verslagje posten na mijn eerste keer. Ik heb er hoge verwachtingen van...

Wacky

Badass junkie
Het is geen onzin, maar het is niet nodig, LSD alleen moet ook lukken hoor, niet te bang voor zijn.

speed werkt overigens ook. Als je het dus maar neemt voor de LSD en niet erna. Die combi heeft me ook altijd wel goede resultaten opgeleverd.

wave

Belezen gebruiker
stel je krijgt een zeldzaam kaartje cadeau voor je lievelings band die tot nu toe eigenlijk nooit opgetreden heeft in nederland..

vervolgens krijg je nog een kans: je kan je kaartje inruilen voor een ander kaartje: je kan dan later op de avond die band zien maar de gitarist en de bassist worden vervangen door twee leden van een andere band die je leuk vind en die je al vaker hebt zien optreden. en ja die combinatie schijnt, maar dat heb je van horen zeggen, heel oke te zijn! ze zullen alleen wel veel andere liedjes spelen..

verder hebben beide bands aangekondigt de komende jaren regelmatig in nederland te kunnen spelen, band 1 als de show goed ontvangen wordt en band 2 sowieso. ook zullen ze na het optreden binnenkort bereid zijn om vaker samen te spelen.

wat doe je met je kaartje?

oke dit is misschien een beetje een dom verhaal. :tearsofjoy: (ik ben zelf niet eens een concertentype maar dit is natuurlijk allemaal bij wijze van spreken.) maar zo kan ik het gevoel dat ik bij dit soort dingen heb een beetje uitleggen. ik zou het eerste kaartje houden omdat ik mijn lievelingsband die ik dan voor het eerst ga zien gewoon in zijn gehele en pure vorm wil meemaken. en later kan ik dan altijd nog die combinatie gaan bekijken.

verder moet je het zelf weten. ik zeg niet dat 'kaartje 2' persee verkeerd is, maar weet je zeker dat je de eerste keer niet puur wilt meemaken?

psych-out

Bewuste gebruiker
LSD en XTC zijn heel verschillend van elkaar, en je hebt nog nooit LSD gebruikt
dan is het gaan combineren wel gevaarlijk, probeer dat als je LSD een paar keer hebt gebruikt.
dan weet je ook hoever je kan gaan. tenzij je iemand bent die zijn grens niet weet ligge.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
afkicken tijdens een trip lijkt mij echt de hel, ik zou het zelf nooit overwegen.
op een mooie dag een half tripje nemen is een puiker plan...

Dit heb ik ook is een keertje gedaan.
Kvond het eigenlijk niet zo leuk.

Visueel had ik bijna geen effect, ik moest er veel te veel bij nadenken en ik vergat constant waar ik me bezig was dusja..
Beter neem je je xtc nadat je al een uurtje of 5 lekker aant het trippen bent.

Bovenaan