Een waarschuwing voor SA

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Sorry, de hele naam mag ik hier vanwege de forumregels niet noemen, maar de mensen die de shop kennen weten wel waar ik het over heb. Helaas heeft SA na vele goede ervaringen de laatste tijd niet zo'n goede naam meer. Van meerdere mensen heb ik gehoord dat ze hun spullen nooit kregen en ook ik heb mijn bestelling niet ontvangen, het enige wat ze zeggen is 'zoek het uit' en vervolgens wordt er niet meer gereageerd.

Ik weet niet waarom, maar ze wekken de indruk een exit scam te doen. Jammer, want het was zo'n goede shop.

Koop niet meer bij SA dus!

Fool

Badass junkie
SA is allang verhuist naar een andere website, genaamd SI. De huidige SA is gewoon geregistreerd door iemand die daar een slaatje uit wou slaan.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja weet ik veel wellicht heb ik geluk gehad. Ook is het laatste wat ik van hun heb getest al 2 maanden geleden. LOL doe niet lullig Fool :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Die verhuizing is al een tijd geleden gebeurd en op SA wordt nog steeds dezelfde website gehost. Ik heb geen verschillen kunnen ontdekken en zelfs het bankrekeningnummer komt overeen. Ik heb er vaker besteld sinds de verhuizing maar nooit problemen gehad tot kort geleden.

Achter SI zal een andere eigenaar zitten dan denk ik.

Fool

Badass junkie
Een hele hoop anderen en ik hadden toendertijd een mail gekregen over het verhuizen naar een ander domein, maargoed, blijkbaar is er iets niet helemaal goed gedaan dus. :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Sorry, de hele naam mag ik hier vanwege de forumregels niet noemen
Ik vind van wel, want ik hoor regelmatig dat er mensen iets totaal anders krijgen dan ze besteld hebben. Fucking gevaarlijk dus.

Modknip ?

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
SmartieAndMe zei:
Sorry, de hele naam mag ik hier vanwege de forumregels niet noemen
Ik vind van wel, want ik hoor regelmatig dat er mensen iets totaal anders krijgen dan ze besteld hebben. Fucking gevaarlijk dus.

Ik denk dat de mensen die daar bestellen wel bekend zullen zijn met de afkorting SA dus opzich lijkt mij de afkorting voldoende.

Ik heb dan ook niks dan lof over SI, goede producten, perfecte service, snelle leveringen!! Top vendor :)

Misschien is de voorraad van SA leeggelopen door de ban van 116 chemicals in China?
En proberen ze tijdens de laatste stuiptrekkingen er nog wat poen uit te slaan.

Maiskolf

Newbie
Ik wil binnenkort weer gaan bestellen bij SA, totdat ik dit hier lees. Ik heb ook geen mail ofzo gekregen dat SA ging verhuizen naar SI. Heeft iemand nog gerecente ervaringen met SA?

MeejheM

Badass junkie
je zou kunnen mailen met een willekeurige vraag en kijken of je goed geholpen word. ik gebruik zulke sites nooit.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Maiskolf zei:
Ik wil binnenkort weer gaan bestellen bij SA, totdat ik dit hier lees. Ik heb ook geen mail ofzo gekregen dat SA ging verhuizen naar SI. Heeft iemand nog gerecente ervaringen met SA?
Beetje trage reactie maar misschien heb je er nog iets aan. Zelf heb ik recent tóch nog een kleine bestelling geplaatst bij SA omdat ze 2 producten verkopen die nergens anders verkocht worden. Bestelling kwam na 2 dagen aan, en de producten waren naar wens.
Een bekende van me melde dat hij al 1000+ bestellingen had gedaan op SA en gaf aan altijd tevreden te zijn geweest over de geleverde service, hij heeft een zogezegd 'premium/bulk account' daar wat hem standaard 20% korting voorziet. Ook een andere bekende die sporadisch bestellingen plaatst melde enkele positieve ervaringen te hebben met SA.

Van wat ik had vernomen werden de 'mix ups' bij SA gemaakt op het moment dat er een bedrijfsovername plaats vond en dat de site tegenwoordig weer betrouwbare service verleent (Volgens scamlogs in ieder geval, op de oudere en inmiddels verdwenen safeorscam stonden een paar negatieve reviews).
Wat ik wel wil benadrukken is dat ik hier niets goed probeer te praten. Het is immers ook maar de vraag of je een bedrijf financieel wilt steunen die in het verleden mensenlevens in gevaar heeft gebracht.

Mocht je overwegen alsnog te bestellen bij deze site houdt dan in je achterhoofd dat ze in het verleden verschillende 'mix ups' hebben begaan waarbij mensen veel potentere stofjes hadden ontvangen dan dat op de verpakking gelabeld stond aangegeven. Laat je bestelling indien mogelijk testen of voer in ieder geval van tevoren meerdere allergietesten uit te beginnen bij een 1mg dosering.

Bovenaan