Maiskolf zei:
Ik wil binnenkort weer gaan bestellen bij SA, totdat ik dit hier lees. Ik heb ook geen mail ofzo gekregen dat SA ging verhuizen naar SI. Heeft iemand nog gerecente ervaringen met SA?
Beetje trage reactie maar misschien heb je er nog iets aan. Zelf heb ik recent tóch nog een kleine bestelling geplaatst bij SA omdat ze 2 producten verkopen die nergens anders verkocht worden. Bestelling kwam na 2 dagen aan, en de producten waren naar wens.
Een bekende van me melde dat hij al 1000+ bestellingen had gedaan op SA en gaf aan altijd tevreden te zijn geweest over de geleverde service, hij heeft een zogezegd 'premium/bulk account' daar wat hem standaard 20% korting voorziet. Ook een andere bekende die sporadisch bestellingen plaatst melde enkele positieve ervaringen te hebben met SA.
Van wat ik had vernomen werden de 'mix ups' bij SA gemaakt op het moment dat er een bedrijfsovername plaats vond en dat de site tegenwoordig weer betrouwbare service verleent (Volgens scamlogs in ieder geval, op de oudere en inmiddels verdwenen safeorscam stonden een paar negatieve reviews).
Wat ik wel wil benadrukken is dat ik hier niets goed probeer te praten. Het is immers ook maar de vraag of je een bedrijf financieel wilt steunen die in het verleden mensenlevens in gevaar heeft gebracht.
Mocht je overwegen alsnog te bestellen bij deze site houdt dan in je achterhoofd dat ze in het verleden verschillende 'mix ups' hebben begaan waarbij mensen veel potentere stofjes hadden ontvangen dan dat op de verpakking gelabeld stond aangegeven. Laat je bestelling indien mogelijk testen of voer in ieder geval van tevoren meerdere allergietesten uit te beginnen bij een 1mg dosering.