E laten testen

Rob

Newbie
kga binnen kort voor et eerst XTC doen ;p maar ik las ergens dat als je je pillen in lab laat teste je ze niet meer terug krijgt ik dacht WTF kk harde fles. wa heb ik er dan aan en hoe kan ik dan wete of mijn pille goed zijn?

lot

Badass junkie
jellinek, die geeft ze wel terug hoor. duurt wel een weekje..
dus niet de dag van te voren binnen brengen.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Rob zei:
kga binnen kort voor et eerst XTC doen ;p maar ik las ergens dat als je je pillen in lab laat teste je ze niet meer terug krijgt ik dacht WTF kk harde fles. wa heb ik er dan aan en hoe kan ik dan wete of mijn pille goed zijn?

Omfg wat ben jij achterlijk. :mrgreen: :wave:

Marklar

Belezen gebruiker
Van dit soort posts word ik blij :)

Goed idee om je pillen te laten testen. DIMS heeft meerdere test centra verspreid over Nederland. Je kunt lokaties (en meer info) vinden op: http://drugs-test.nl/ . Je pil(len) wordt eerst getest met een Marquis test. Er wordt een klein stukje van je pil afgehaald, en dit wordt opgelost in een vloeistof. De reactie geeft een kleur weer (Zwart/paars: MDMA/MDA achtige stoffen, Oranje: Amphetamine). Daarna wordt alle informatie van de pil (logo, grote, spekkeling, breuklijn, kleur etc) opgezocht in de DIMS database, om te kijken of de pil al bekend is in het systeem. Ongeveer 30% van de pillen wordt herkend. Is dit niet het geval dan wordt jou de keuze gegeven om de pil naar het lab te sturen om deze grondig te onderzoeken. In dit geval krijg je je pil NIET terug, maar zoals al eerder vernoemd, als je meerder pillen uit dezelfde batch haalt, is dit niet een probleem. Na ongeveer een week (andere drugs kun je ook laten testen, maar resultaten zijn dan meestal na twee weken beschikbaar) kun je bellen/langs gaan voor de resultaten, Je krijgt te horen welke stoffen er in zitten en in welke hoeveelheid. Nogmaals, goed idee om te laten testen :wave:

Veel plezier

Imke

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Rob zei:

En wat ben jij toch lief. :)

Ontopic: Veel succes met je pillen en het is idd heel erg wijs om ze te laten testen. :wave:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Saivy zei:
GewoonVOL zei:
Rob zei:

En wat ben jij toch lief. :)

Ontopic: Veel succes met je pillen en het is idd heel erg wijs om ze te laten testen. :wave:

Sorry, maar deze vroeg er echt om! :P

Qocaïne

Badass junkie
Marklar zei:
Van dit soort posts word ik blij :)

helemaal waar. Ik ben ook een voorstander van het testen van je drugs!

Marklar heeft je verder al een compleet antwoord gegeven!
Idd.. veel plezier! En hopen dat de testuitslag uitkomt op 100+ ^^

Marklar

Belezen gebruiker
disaster zei:
Je kunt ook zelf je pillen testen met verschillende test-kits :mrgreen: , kyk maar 'ns op http://www.azarius.nl/cat_drug_tests.html

Klopt, heb dit ook wel gedaan (ze liggen ook vaak in de smartshop) Dat zijn (onder meer) Marquis tests, die ook bij een test centra worden gedaan. Het probleem is alleen dat je niet kan zien welke stoffen het precies zijn. MDMA en bv MDA reageren met dezelfde kleur. Het is beter dan niks, maar ik laat mijn pillen nu gratis testen, en weet dan precies welke stoffen en welke hoeveelheden

disaster

Bewuste gebruiker
Marklar zei:
disaster zei:
Je kunt ook zelf je pillen testen met verschillende test-kits :mrgreen: , kyk maar 'ns op http://www.azarius.nl/cat_drug_tests.html

Klopt, heb dit ook wel gedaan (ze liggen ook vaak in de smartshop) Dat zijn (onder meer) Marquis tests, die ook bij een test centra worden gedaan. Het probleem is alleen dat je niet kan zien welke stoffen het precies zijn. MDMA en bv MDA reageren met dezelfde kleur. Het is beter dan niks, maar ik laat mijn pillen nu gratis testen, en weet dan precies welke stoffen en welke hoeveelheden

Kan ik dit ook of heb je speciale connecties :P ?

ballie15

Belezen gebruiker
Jellinek Amsterdam

Ik heb laatst mijn pillen laten testen bij de Jelli in Amsterdam, Jac. Obrechtstraat.
Vrolijke letters op de deur, twee zeer relaxte dames.
Die vertelden mij dat je op dit moment 20 procent kans hebt dat je pillen in de database zitten.
Die van mij zat er dus niet in, inderdaad weekje wachten.
Test kost je 2,50 euro, wanneer je de enquete invult kost het je niks.
Je krijgt een kaartje mee met een code, op donderdag tussen 18u en 19u bellen, dan weet je alles.

Het kost je dus (bijna) niets, de testers zijn vriendelijk en een ander voordeel vind ik dat ik er nu achter kan komen op welke hoeveelheden ik t lekkerst ga. Voor mij als "groentje" was het heel prettig dat ze tips konden geven omdat ze zelf ervaring hebben. Vooraf maakte ik me een beetje ( onnodig) zorgen, toen ik de deur uit liep dacht ik: Ik heb er zin an!

Testen is dope!

Bovenaan