Dynamite Coke

PowerPlant

Experimenterende gebruiker
Vraagje: ik had bij mijn dealer een grammetje coke gehaald. Ik zei later tegen hem dat het goeie shit was. Toen reageerde hij met dat het Dynamite was.
Bedoelt hij hiermee dat het gemixt is met heroine?

Doffert

Het is inderdaad een koosnaampje voor de combinatie die jij net noemt, maar het effect van deze combo is ook heel erg anders dan alleen coke. Mocht het gewoon hebben aangevoeld als hele goede coke, dan neem ik aan dat het of hele goede coke was of versneden met een andere upper.

Ik heb bijvoorbeeld laatst uit een batch mogen proberen wat versneden was met HEX en dit zal een onervaren gebruiker zeker laten denken dat het zeer goede coke was, omdat het 'oppepende en zelfverzekerde' effect vele malen groter was.

Echter is dit soort combinatie gebruik sterk af te raden door de extra schade aan het lichaam.

Ik zou als ik jou was het laten testen. Mocht het wel met een downer zijn versneden kan alcohol heel gevaarlijk zijn en een andere upper is ook niet wenselijk i.v.m. de gezondheid.

Doffert

Hier ook mensen uit parkstad en omgeving

Nee, het is niet toegestaan om van ons drugs proberen te kopen en/of om dealers bij u in de buurt via deze weg te vinden. Ik neem aan dat dit de bedoeling is als ik je vorige posts lees.

anders beschouw dit als niet gepost.

en graag dit soort posts in het juiste topic plaatsen.

Melliej88

Newbie
Dat was niet mijn bedoeling wou gewoon nieuwe mensen ontmoeten op een nieuwe plek sorry dat ik deze indruk heb gewekt

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dat was niet mijn bedoeling wou gewoon nieuwe mensen ontmoeten op een nieuwe plek sorry dat ik deze indruk heb gewekt

Het is vrij duidelijk als ik je berichten lees dat je naar drugs/dealers in je omgeving op zoek bent. Dat verdient eigenlijk een permanente ban, we willen geen gedeal of vragen/informatie over verkooppunten drugs op het forum, openbaar en via PB niet. Wat ook zeer duidelijk in de forumregels staat. Bij deze het voordeel van de twijfel maar een serieuze waarschuwing, bij een volgend bericht met een zelfde strekking is het wel direct een ban.

Bovenaan