Druk op borst 3mmc

Junkie_05

Experimenterende gebruiker
Hoi hoi!
ik ben al een tijdje verslaafd aan 3mmc, ik heb van het weekend de drugs bij een andere dealer gehaald, maar het leek niet op wat ik normaal heb. Ik ben nu 3 dagen wakker en ik heb echt enorme druk/pijn op mijn borst gekregen ook heb ik last van kortademigheid.. ik begin ook een soort wazig zicht te krijgen lijkt het alsof letters door elkaar gaan..
normaal gesproken heb ik hier geen last van, zelfs niet als ik bijvoorbeeld 5 dagen wakker ben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weet iemand of het aan de 3m ligt?
Of moet ik mij zorgen maken dat er iets mis is met mijn hart?

Kaalkoppie

Niet dood, wel scam
Als je het niet vertrouwt, altijd even de huisartsenpost bellen!

De letters en het zicht zelf ook wel eens last van, vooral als ik te lang wakker ben. Druk op de borst nog niet ervaren, maar je snapt natuurlijk zelf ook dat dit niet goed is voor je lichaam

Kordie

DF-koning
Ernstige aanhoudende druk op de borst icm kortademigheid zou ik toch de arts even voor bellen. Je hart / lichaam lijkt het zwaar te hebben. Ook natuurlijk door drie dagen niet slapen

OtherShore

Badass junkie
Niet slecht bedoeld hoor, maar hier gaan we weer @r_p_05 ! 😉 Je hoeveelste topic over zorgelijke bijwerkingen van 3-mmc is dit precies?

Kom op, het is nu echt echt echt tijd om te stoppen. Hoe lang is dit nu al aan de gang? Je lichaam heeft je nu al zo vaak gewaarschuwd dat de koek op is.

Er staat me vaag iets van bij dat je met een behandeling zou starten. Hoe staat het daar mee?

Junkie_05

Niet slecht bedoeld hoor, maar hier gaan we weer @r_p_05 ! 😉 Je hoeveelste topic over zorgelijke bijwerkingen van 3-mmc is dit precies?
Kom op, het is nu echt echt echt tijd om te stoppen. Hoe lang is dit nu al aan de gang? Je lichaam heeft je nu al zo vaak gewaarschuwd dat de koek op is.

Er staat me vaag iets van bij dat je met een behandeling zou starten. Hoe staat het daar mee?
hoi Hoi
Ik krijg inderdaad een behandeling bij de yes we van clinics, alleen moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik daar heen mag.
De 2 maanden probeer ik te overleven

OtherShore

Badass junkie
Ik krijg inderdaad een behandeling bij de yes we van clinics, alleen moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik daar heen mag.
Okay, dat is in ieder geval iets. Jammer dat het nog twee maanden op zich laat wachten.

Ik denk dat het vrij moeilijk is om de oorzaak van je klachten te bepalen. We weten tenslotte niet precies wat je hebt gebruikt (niet getest) en we kennen je medische geschiedenis en huidige lichamelijke gesteldheid niet. De oorzaak van je klachten is dus onzeker, maar de oplossing ligt voor de hand.

Kan ik iets doen om je zover te krijgen dat je stopt met gebruiken of in ieder geval gaat minderen?

Junkie_05

Kan ik iets doen om je zover te krijgen dat je stopt met gebruiken of in ieder geval gaat minderen?
Ik denk niet dat er nu een manier is waardoor ik kan stoppen, want ik heb al meerdere keren geprobeerd te stoppen of dat een vriendin mij wilde helpen maar er zit zoveel meer onder men verslaving, dus ik heb echt professionele hulp nodig.
ik probeer naar meetings te gaan, al vind ik dat soms erg moeilijk

Laatst bewerkt:

Kordie

DF-koning
Ja ik had in september de intake, dus ik heb er ook al 2 maanden wachten opzitten

En krijg je dan gewoon te horen: "we zien je over vier maanden"
Met andere woorden: gebruik nog maar een paar maanden flink.
Of krijg je bv wel het advies dat ze je online of ambulant alvast wat in de gaten houden?

Junkie_05

En krijg je dan gewoon te horen: "we zien je over vier maanden"
Met andere woorden: gebruik nog maar een paar maanden flink.
Of krijg je bv wel het advies dat ze je online of ambulant alvast wat in de gaten houden?
Nee het was letterlijk tot 24 januari, ze gaven me wel een kaartje mee met een nummer die ik evt kon bellen.

OtherShore

Badass junkie
Ik denk niet dat er nu een manier waardoor ik kan stoppen
Ik begrijp je wel — ik ben tenslotte ook verslaafd geweest — maar er is niks op tegen om iets te minderen en meer aandacht te geven aan goed voor jezelf zorgen. Je weet hoe het werkt 🙂: gezond eten en drinken, rust inbouwen, geen nachten overslaan, regelmaat creëren in je gebruik.

Misschien is stoppen geen optie, maar je hoeft echt geen 3 nachten wakker te blijven. Zorg gewoon goed voor jezelf, dat is straks alleen maar winst als je naar de kliniek gaat.

Addict103

Ik denk niet dat er nu een manier is waardoor ik kan stoppen, want ik heb al meerdere keren geprobeerd te stoppen of dat een vriendin mij wilde helpen maar er zit zoveel meer onder men verslaving, dus ik heb echt professionele hulp nodig.
ik probeer naar meetings te gaan, al vind ik dat soms erg moeilijk
Heyy, neem een kijkje op mijn forum. Ik wil ook stoppen. Misschien kunnen we elkaar helpen?

Junkie_05

Ik begrijp je wel — ik ben tenslotte ook verslaafd geweest — maar er is niks op tegen om iets te minderen en meer aandacht te geven aan goed voor jezelf zorgen. Je weet hoe het werkt 🙂: gezond eten en drinken, rust inbouwen, geen nachten overslaan, regelmaat creëren in je gebruik.

Misschien is stoppen geen optie, maar je hoeft echt geen 3 nachten wakker te blijven. Zorg gewoon goed voor jezelf, dat is straks alleen maar winst als je naar de kliniek gaat.
Nee, ik ben niet altijd 3 nachten wakker, het verschilt gewoon een beetje met hoe ik mij voel.
En ik probeer ook echt wel goed voor mezelf te zorgen maar het lukt me gewoon niet
Ik krijg gewoon geen eten naar binnen
Douchen, tandenpoetsen enz kost me echt zoveel energie

Addict103

Nee, ik ben niet altijd 3 nachten wakker, het verschilt gewoon een beetje met hoe ik mij voel.
En ik probeer ook echt wel goed voor mezelf te zorgen maar het lukt me gewoon niet
Douchen, tandenpoetsen enz kost me echt zoveel energie
Same. Door het gebruiken blijf ik me lichaam maar uitputten. Het is nu zo erg dat ik bijna de hele dag alleen maar in bed lig te gebruiken en rond neus op het drugsforum voor hulp. Ik wil er vanaf. Het is zo raar, wanneer ik nuchter ben is er dus op een punt een moment dat ik denk; ik wil 3mmc. En vanaf dat punt verlies ik controle. Het eerst volgende ding wanneer ik bewust ben is bij de helse pijn in mijn neus.

OtherShore

Badass junkie
Het is toch wel heel belangrijk om hier iets aan te doen. Heb je een klein beetje energie om te koken? Want dat zou je congee kunnen proberen. Dat serveren ze in Azië aan mensen die ziek zijn:
Deze instant havermout van Quaker is ook erg goed. 2 minuten in de magnetron en klaar:
Het zijn maar ideetjes 🙂 Misschien dat je pap iets makkelijker weg kan krijgen dan vast voedsel. En anders toch even overleggen met je huisarts. Wellicht dat je bepaalde supplementen nodig hebt.

(Geldt ook voor jou @Addict103 Je hoofd zal er niet naar staan maar je moet eten en drinken.)

Laatst bewerkt:

Addict103

Het is toch wel heel belangrijk om hier iets aan te doen. Heb je een klein beetje energie om te koken? Want dat zou je congee kunnen proberen. Dat serveren ze in Azië aan mensen die ziek zijn:
Deze instant havermout van Quaker is ook erg goed. 2 minuten in de magnetron en klaar:
Het zijn maar ideetjes 🙂 Misschien dat je pap iets makkelijker weg kan krijgen dan vast voedsel. En anders toch even overleggen met je huisarts. Wellicht dat je bepaalde supplementen nodig hebt.

(Geldt ook voor jou @Addict103 Je hoofd zal er niet naar staan maar je moet eten en drinken.)
Ik heb zojuist noodles gemaakt, ik hoop dat het er een beetje makkelijk in gaat.

Torchic

Badass junkie
het enige wat ik eet is soep en appelmoes, dat krijg ik nog weg aangezien het vloeibaar is
Je zou ook kwark of een breaker kunnen proberen. Dat werkte voor mij goed tijdens gebruik.

En wat betreft de pijn op je borst, die had ik ook tijdens mijn verslaving aan 3-MMC en die werd na verloop van tijd alleen maar erger. Het kan komen door onbewuste verkeerde ademhaling, spierspanning, paniek, vasoconstrictie. De eerste drie zijn vervelend maar niet gevaarlijk. Maar mocht het wel vasoconstrictie zijn dan kan dit wel gevaarlijk zijn als dit in de buurt van je hart is. Als je het niet vertrouwd bel de huisarts en leg daar je verhaal open en eerlijk uit. Ik snap dat dat een grote drempel is maar ook jij verdiend hulp!💕

mikkiemike

Newbie
Hoi hoi!
ik ben al een tijdje verslaafd aan 3mmc, ik heb van het weekend de drugs bij een andere dealer gehaald, maar het leek niet op wat ik normaal heb. Ik ben nu 3 dagen wakker en ik heb echt enorme druk/pijn op mijn borst gekregen ook heb ik last van kortademigheid.. ik begin ook een soort wazig zicht te krijgen lijkt het alsof letters door elkaar gaan..
normaal gesproken heb ik hier geen last van, zelfs niet als ik bijvoorbeeld 5 dagen wakker ben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weet iemand of het aan de 3m ligt?
Of moet ik mij zorgen maken dat er iets mis is met mijn hart?
Hier heb ik ook wel eens last van ik zie het dan altijd net als een biertje die verkeerd valt. Ff wachten is vaak na 15/20 min weer stuk minder meestal pak ik dan kleine lijntjes en dan gaat het weg. Als het nou echt lang blijft probeer wat water te drinken en misschien iets te eten (succes daarmee) en anders toch ff huisarts

Bovenaan