Chris Pontius
Badass junkie
spacelord zei:Psychedelica zijn gewoon een sleutel tot het openen van jezelf.
Of ze zetten je voorgoed op slot.
spacelord zei:Psychedelica zijn gewoon een sleutel tot het openen van jezelf.
Chris Pontius zei:spacelord zei:Psychedelica zijn gewoon een sleutel tot het openen van jezelf.
Chris Pontius zei:spacelord zei:Psychedelica zijn gewoon een sleutel tot het openen van jezelf.
Chris Pontius zei:electergie zei:Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.
Ik laat jullie in jullie waan.
Nee, ik weet niets van alcoholisme af natuurlijk.![]()
Mijn lieve paps heeft ervoor mogen afkicken in een kliniekje dus ik weet wel waar ik over praat.
Chris Pontius zei:Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
electergie zei:Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.
Chris Pontius zei:Nee, nee, nee... Nu verdraai je de boel.
Jij bent hier de gene die zei :
electergie zei:Hoe anders?
Je waan... ik ga die andere post vanje niet quoten, je weet zelf.
Of die mensen zoeken hulp, wat ze niet doen, of iemand komt ze helpen.
(waarom gebruik je drugs,voor de lol
en dat mijn lichaam eraan kapot gaat, tja, we gaat toch dood
)
Verder ontken ik niet dat er mensen zijn die via ayahuasca van hun verslavingen af zijn gekomen.
Een verslavingskliniek heeft alleen mijn voorkeur.
Als je aan ayahuasca begint als alcoholverslaafde zul je 9/10 keer allang beseft hebben dat het niet langer zo kan, en zoek je gewoon iets om aan vast te houden.
Drientje zei:Ontopic AUB!
Als ik moderator was had ik je allang een waarschuwing gegeven omdat je opdringerig bent en geen respect hebt voor andermans mening.
Ga maar lekker ergens anders bekvechten.
Chris Pontius zei:Dus jij wilt zeggen dat ayahascua de (lichamelijke) ontwenningsverschijnselen wegneemt?
Ok, weer wat geleerd.
Me pa heeft dus stiekem ook gewoon een ceremonie bijgewoond!![]()
spacelord zei:tomz0r zei:Dat wil ik wel geloven, maarspacelord zei:ben zeker niet wereldvreemd
spacelord zei:ze hebben mij doen inzien wat het betekent om te leven en laten mij doorheen de samenleving kijken op een manier zoals als mensen bv vliegen zijn en tegengehouden worden door een net, ik als ik trip een mug ben die er door heen gaat, later terug kom maar wel een nieuwe ervaring en nieuwe kennis verworven heb. De een vindt dit zever de ander snapt wat ik wil zeggen, het gaat erom wat de betekenis voor jezelf is van trippen en drugs. Er is geen universele norm, geen universeel doel. iedereen maakt zijn doel zolang hij leeft en dat doel is gelukkig zijn. Maakt trippen je gelukkig doe het dan, maakt het je ongelukkig blijf eraf.
weet je het wel zeker?
wat boeit het of ik het zeker weet, zolang ik het denk en ik er verantwoordelijk mee omspring en het een mooie toegevoegde waarde aan mijn leven heeft, volstaat mijn visie voor mijzelfs al hebben paddestoelen etc mij geen nieuwe visies bijgeleerd, ze hebben alleszinds wel ervoor gezorgd dat ik dingen weet die ik voorheen niet wist, maar die gevangen zaten in mijn onderbewustzijn. Psychedelica hebbe deze gedachten tot het niveau van bewustzijn geleid, uiteindelijk ben je zelf de wereld achter de 'deur'. Psychedelica zijn gewoon een sleutel tot het openen van jezelf.
tomz0r zei:We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
spacelord zei:tomz0r zei:We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
Ik gebruik al jaren drugs, heb een ASO diploma op zak
spacelord zei:tomz0r zei:We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
Ik gebruik al jaren drugs, heb een ASO diploma op zak
Zoals een goed diploma te behalen.Drientje zei:Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.
Dat is een van de kansen. Maar later in je werkende leven komen er ook genoeg kansen. Grijp ze!endor zei:Zoals een goed diploma te behalen.Drientje zei:Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.![]()
Drientje zei:Ik heb geen goede diploma's. Nu verdien ik meer dan de meeste van jullie op dit forum. Ik werk hard, ben vaak nog aan het werk als iedereen feest aan het vieren is.
Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.

Toch nog wel LSD na die ene heftige ervaring?Rabbithole zei:1. LSD
2. Dex
3. Mdma
Kort daarop volgen de 2c'tjes en paddo's.
Drientje zei:Toch nog wel LSD na die ene heftige ervaring?Rabbithole zei:1. LSD
2. Dex
3. Mdma
Al kan ik me dat goed voorstellen, het is en blijft een hele fijne drug!
Rabbithole zei:Drientje zei:Toch nog wel LSD na die ene heftige ervaring?Rabbithole zei:1. LSD
2. Dex
3. Mdma
Al kan ik me dat goed voorstellen, het is en blijft een hele fijne drug!
Juist na die ene heftige ervaringHet mag dan niet zo lekker voelen als mdma en niet zo vaak te gebruiken zijn als dex, LSD heeft allang mijn hart gestolen!
Hoewel hij eerder had aangekondigd dat Life in Cold Blood zijn laatste grote productie zou zijn, heeft Attenborough inmiddels in interviews verklaard dat hij een serie over Charles Darwin en de evolutie aan het voorbereiden is. In 2009 schreef hij de teksten voor de BBC-serie Life, een tiendelige reeks die vooral focust op uitzonderlijk gedrag bij dieren.
The Life of Mammals is als Het leven van zoogdieren in Nederland uitgezonden en op dvd uitgebracht door de EO. Hierbij is de laatste aflevering, die over mensapen en de mens gaat, weggelaten. Tevens zijn verwijzingen naar "miljoenen jaren" en de evolutie verwijderd om religieuze redenen. The Life of Mammals is in niet-gecensureerde vorm te zien op Animal Planet.

Of gewoon harder werken en duidelijk maken dat er ook voor ongeschoolden kansen zijn als je maar wil. Work hard, play hard.Fishhead0707 zei:Drientje zei:Ik heb geen goede diploma's. Nu verdien ik meer dan de meeste van jullie op dit forum. Ik werk hard, ben vaak nog aan het werk als iedereen feest aan het vieren is.
Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.
Ik heb zelf ook "nog" geen goede diploma's. En ik verdien goed, maar geld is niet zaligmakend.
Maar je werkt hard, en vaak aan het werk terwijl anderen aan het feest vieren zijn? Vind je dat een plus dan?
Kansen zijn inderdaad belangrijk om aan te pakken.
Maar uiteindelijk is het heel simpel, heb je een diploma (of haal je via je werk een diploma) dan kan je doorstromen en anders "bijna" niet. Dus vroeg of laat moet je toch een diploma halen(als je hoger op wilt, misschien heb je die ambities wel niet).
Drientje zei:Of gewoon harder werken en duidelijk maken dat er ook voor ongeschoolden kansen zijn als je maar wil. Work hard, play hard.Fishhead0707 zei:Drientje zei:Ik heb geen goede diploma's. Nu verdien ik meer dan de meeste van jullie op dit forum. Ik werk hard, ben vaak nog aan het werk als iedereen feest aan het vieren is.
Ik heb zelf ook "nog" geen goede diploma's. En ik verdien goed, maar geld is niet zaligmakend.
Maar je werkt hard, en vaak aan het werk terwijl anderen aan het feest vieren zijn? Vind je dat een plus dan?
Kansen zijn inderdaad belangrijk om aan te pakken.
Maar uiteindelijk is het heel simpel, heb je een diploma (of haal je via je werk een diploma) dan kan je doorstromen en anders "bijna" niet. Dus vroeg of laat moet je toch een diploma halen(als je hoger op wilt, misschien heb je die ambities wel niet).
Ik heb doorgroei mogelijkheden binnen de ANWB, als ik wil kan ik afdelings hoofd worden. Wie onderaan de ladder begint weet meer dan iemand die zogenaamd geschoold is en halverwege de ladder instapt. Leuk dat je zo hard geleerd hebt maar je hebt geen idee wat er aan de hand is met de mensen en hoe die zoch onder je zich omhoog werken. En hoe hard er geploeterd wordt om de resultaten van de afdeling in dat mooie lijstje met cijfers gelijk te krijgen.
Ik heb nooit de eerlijke kans gehad om door te studeren en als je dat wel kunt moet je dat ook zeker doen maar vertel niet dat je zonder diploma's nooit ergens komt. Mijn moeder zegt graag dat wie voor een dubbeltje geboren is nooit een kwartje worden zal.
Ik ken een man die is geboren, net na de oorlog in grote armoede. Door zijn eigen creatieve geest, doorzettings vermogen en daadkracht staat hij nu wel in de quote 500 elk jaar.
Dus als ik een dubbeltje ben kan ik er zelf voor zorgen meer te worden, maar daar moet je voor knokken en als dat betekend dat ik soms werk als een ander aan het feesten is, so be it.
Toevallig sta ik wel tussen de feestende mensen werk te doen waar ik van hou en voor de volle 100% voor ga.
pascal828 zei:Maar als je een baan wilt in bijvoorbeeld de farmacie, dan heb je vaak keiharde papieren nodig.
Ja baas.Chris Pontius zei: