BuZzRiDeR zei:spun
fear and loathing in las vegas
crank
requiem for a dream
trainspotting
christiane f. : wir kinder von bahnhof zoo
...
en vele anderen
edit/ blow ben ik ook nog vergeten = zalige film
BuZzRiDeR zei:spun
crank
requiem for a dream
trainspotting
...
en vele anderen
ah die heb ik ook gezien. het is zoals je zegt, ik heb em nuchter bekeken en geloofde er inderdaad niet veel van.. ik wou het wel, maar het is nogal moeilijk te geloven dat iemand op water kan lopen enkel door de kracht van z'n geest.ErnstJünger zei:What the bleep we know, is een film om in mild geïntoxiceerde staat te bezien.
In nuchtere toestand zal je er kritische bemerkingen bij plaatsen; en in een trip zal je er je verstand door verliezen.
Maar zoals gezegd de film biedt genoeg stof tot nadenken over zeer existentiële kwesties vanuit kwantumfysisch standpunt.
BuZzRiDeR zei:BuZzRiDeR zei:spun
crank
requiem for a dream
trainspotting
...
en vele anderen
edit/ blow ben ik ook nog vergeten = zalige film
spacekonijn zei:The Acid House MOET iedereen die van drugs films houd echt zien
geniaaal

Eristoff zei:Heeft iemand American Gangster (over heroïne) al gezien (met Denzel Washington)? Goede film.![]()
Ivoos zei:Iemand "Shrooms" al gezien? Heb em gedownload, zal voor morgen zijn![]()
Yeah, hele vette film, vond het jammer dat ide afgelopen was.Eristoff zei:Heeft iemand American Gangster (over heroïne) al gezien (met Denzel Washington)? Goede film.![]()

ErnstJünger zei:Ik vond RFAD één van de meest deprimerende films die ik ooit zag. Zo erg zelfs, dat ik nadien nog anderhalf uur ben moeten gaan wandelen om die sfeer van me af te zetten.
Ik had daags erna een Keta-trip ingepland. Nodeloos om te zeggen dat de RFAD-nasleep me hiervan weerhouden heeft.
Hoewel mijn gebruik en mijn leven absoluut niets gemeen hebben met die uit de film vond ik het nadien toch moeilijk om even vlotjes de materialen tot mij te nemen.
In dat opzicht is het dan natuurlijk een heel goede film als de sfeer je niet meer loslaat. Ook al suckte die sfeer grandioos......![]()
...same heredollegekske zei:door christiane f. heb ik egt een fkeer aan heroine gekrege dus is alleen maar goed![]()
shokora zei:Als je Requiem for a dream vet vond, check dan ook Pi en The Fountain. 2 andere geniale film van Darren Aranofsky :P (geen drugfilms though).
Shroomfan zei:Waar kan ik die 'Shrooms' downloaden trouwens?
Ankxx zei:Shroomfan zei:Waar kan ik die 'Shrooms' downloaden trouwens?