Drugs films,

Music junk

Experimenterende gebruiker
Denk aan fear an loating in Las Vegas, Trainspotting of requiem for a dream. gezien ja of nee? en wat vonden julie ervan en welke drugs films zijn nog meer aangrijpend mooi grappig of spannend?

Deranged

Badass junkie
Traffic vond ik bijzonder goed. En natuurlijk Scarface. Ik weet zeker dat er meer zijn maar kan er ff niet opkomen. :confused:

rapture

Newbie
Music junk zei:
Denk aan fear an loating in Las Vegas, Trainspotting of requiem for a dream. gezien ja of nee? en wat vonden julie ervan en welke drugs films zijn nog meer aangrijpend mooi grappig of spannend?

heb ze allemaal gezien, alle drie is super maar requem for a dream heeft een andre invloed op me.
kijk naar de grooeve, dat is maar ook een leuke film.

Krs

Bewuste gebruiker
heb ze alle 3 thuis op dvd al een aantal keer gezien.
verder nog:
christiane f
go
blow

Himself

Belezen gebruiker
ga snel naar SPUN kijken.... geniaale film over crystal meth... super verfilmd. goeie effects.... ik vond hem heel erg leuk...

Emo

Bewuste gebruiker
fear an loating in Las Vegas, vette film
Trainspotting deze film vind ik echt te tof :grin:
requiem for a dream , deze wou ik toen een keer kijken toen ik stoned was maar ik trok t gewoon niet
zoveel wazige beelden achter elkaar werd dr gek van
laatst nog wel gezien toen ik nuchter was vond hem nog best wel flex :)

cunt

Wijs gebruiker
scarface & trainspotting gezien
vind ze alle2 nog steeds super om te kijken!
de verdere genoemde films maar snel is gaan downen :mrgreen:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Fear and loathing vind ik geniaal. Ik heb zo hard gelachen! Vind het echt geweldig neergezet. Onzettend goed geacteerd ook :)

Krs

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
The Acid House MOET iedereen die van drugs films houd echt zien

geniaaal

hehe die is wazig met die gast die rondjes gaat draaien op zon draai geval en dan met bliksem en alles

spacekonijn

Badass junkie
Krs zei:
spacekonijn zei:
The Acid House MOET iedereen die van drugs films houd echt zien

geniaaal

hehe die is wazig met die gast die rondjes gaat draaien op zon draai geval en dan met bliksem en alles
idd die gast die door de bliksem word getroffen tijdens een lsd trip :grin:

en daarna komt hij in het lichaam van een baby terecht echt geniale film :grin:

live fast die Young

Belezen gebruiker
requiem for a dream vond ik een hele goede film, maar zo triest.. k vond het best pittig om ernaar te kijken, dat einde en dan dat liedje, echt verschrikkelijk.. :cry: :P
spun vond ik echt een leuke en grappige film, haha.. helemaal als hij zo zijn vriendin aan het bed vastgebonden laat zitten als hij speed moet regelen en als dat dan dagen duurt :P
trainspotting vond ik ook leuk alleen vind ik m een beetje warrig.. :confused:
fear and loathing in las vegas vind ik denk ik toch wel een van de beste die ik heb gezien, gewoon mooi, filosofisch grappig en trippig.
film over jongeren aan de heroine waarvan ik de naam niet meer weet, die pas op tv was was wel oke maar beetje.. jah.. saai :P een beetje.. voorspelbaar
christiane f. daarbij moest ik echt heel erg wennen aan het duitse, low budget en ouderwetse, maar alsnog een goede film.. alleen t boek is natuurlijk 100x beter..

die andere films wil ik nog heel graag zien maar veel van die films zijn niet te huur in zon stomme videoland met alleen maar commerciele video's..

Jeller

Badass junkie
kheb ze alledrie gezien en ik vond ze alledrie zeer goed, maar ik dnek dat fear and loathing niet leuk is voor mensne die gene drugs gebruik(t)en..

go heb ik een stuk gezien toen ik megascheef was, ook leuk :)

spacekonijn

Badass junkie
live fast die Young zei:
die andere films wil ik nog heel graag zien maar veel van die films zijn niet te huur in zon stomme videoland met alleen maar commerciele video's..

ik had the acid house wel uit de videoland hoor :grin:

platypus

Belezen gebruiker
nee bij onze videoland heb je een filmhuis afdeling, staan zowiezo de beste films waaronder the acid house

BillyBilo

Badass junkie
ik vind trainspotting toch echt de meest geniale film, uberharde monologen, goede muziek, ja damn trainspotting is denk ik de hardste film die ik gezien heb.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Cheet and Chong: up in smoke

schijnt een hele goede stoner film te zijn, wees wel goed stoned, en lache maar :wink:

Bal0n

Badass junkie
Gaat niet echt over drugs, maar de film is zo vaag als maar kan:

Labyrinth

Iedereen kent em wel denk ik, is natuurlijk een hele leuke kinderfilm. Maar ik zat em gister zo te kijken, en ik dacht, jezus, wat een ontzettend psychedelische film :tongueout:.

The Spy

Experimenterende gebruiker
De Film "Blow" is ook en erg goede film in deze categorie. Gaat over de eerste cocaine import van Columbia naar USA. de eerste keer moest ik er een beetje bij huilen doen

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Bal0n zei:
Gaat niet echt over drugs, maar de film is zo vaag als maar kan:

Labyrinth

Iedereen kent em wel denk ik, is natuurlijk een hele leuke kinderfilm. Maar ik zat em gister zo te kijken, en ik dacht, jezus, wat een ontzettend psychedelische film :tongueout:.

Woah, Labyrinth is echt superdepuper, David Bowie in een te strakke broek, yeah XD

Bal0n

Badass junkie
Dat is niet echt mijn ding, maar Jennifer Connelly :hearteyes: :hearteyes:

In Labyrinth is ze nog wel erg jong, maar in latere films, ik zou toch bijna zeggen dat ik verliefd op der ben. Ze speelt ook in Requiem for a Dream (Maid Marion!) en A Beautiful Mind :grin:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Jep ik weet het.

David Bowie z'n broek kan inderdaad niet, lol. Maar zijn ogen zijn wel he-le-maal geweldig, twee kleuren weeuw :)

pasquali

Bewuste gebruiker
Is het traffic of bedoel je Human Traffic?!
Dat is een britse film over kids in Londen.
Vet grappig!!!

A

Anonymous

Gast
Ik zag een tijdje geleden een goede film over heroine, ik weet de naam niet meer maar het gaat over 4 jongens die herione verslaafd zijn en er zit iemand bij die het niet doet, halver wege de film probeert hij het en een 'maand' later heeft ie al zn meubels int huis verkocht. (en een van die gasten schijt zo'n heel dekbed onder in de nacht en dat ie dan de ouders van dat meisje tegen het lijf loopt)
Heel grappige film weet iemand hoe ie heet?

Bovenaan