Music junk
Experimenterende gebruiker
Denk aan fear an loating in Las Vegas, Trainspotting of requiem for a dream. gezien ja of nee? en wat vonden julie ervan en welke drugs films zijn nog meer aangrijpend mooi grappig of spannend?
Music junk zei:Denk aan fear an loating in Las Vegas, Trainspotting of requiem for a dream. gezien ja of nee? en wat vonden julie ervan en welke drugs films zijn nog meer aangrijpend mooi grappig of spannend?
human traffic heet ie toch?Deranged zei:Niemand heeft Traffic gezien?![]()
spacekonijn zei:The Acid House MOET iedereen die van drugs films houd echt zien
geniaaal
Deranged zei:Niemand heeft Traffic gezien?![]()
human traffic ( met die gast die paddos eet)Audio Scum zei:Deranged zei:Niemand heeft Traffic gezien?![]()
Jawel maar hijs gewoon kut.
idd die gast die door de bliksem word getroffen tijdens een lsd tripKrs zei:spacekonijn zei:The Acid House MOET iedereen die van drugs films houd echt zien
geniaaal
hehe die is wazig met die gast die rondjes gaat draaien op zon draai geval en dan met bliksem en alles
live fast die Young zei:die andere films wil ik nog heel graag zien maar veel van die films zijn niet te huur in zon stomme videoland met alleen maar commerciele video's..
spacekonijn zei:live fast die Young zei:die andere films wil ik nog heel graag zien maar veel van die films zijn niet te huur in zon stomme videoland met alleen maar commerciele video's..
ik had the acid house wel uit de videoland hoor![]()

Bal0n zei:Gaat niet echt over drugs, maar de film is zo vaag als maar kan:
Labyrinth
Iedereen kent em wel denk ik, is natuurlijk een hele leuke kinderfilm. Maar ik zat em gister zo te kijken, en ik dacht, jezus, wat een ontzettend psychedelische film.