dromen

richelle

Belezen gebruiker
Als ik zaterdag,s op stap ben geweest en xtc heb gebruikt, 1 a 2 pilletjes, heb ik altijd dat ik daarna op de dinsdagnacht, slecht slaap en de vreemdste dromen krijg, dromen waar ik moeilijk uit kan komen , flashbacks uit het verleden en nachtmerry,s. Gisteravond na m,n eerste droom wat L-tryptofaan genomen en gelukkig droomloos in slaap gevallen. Want na zo,n nacht ben ik versleten en duurt t uren voor ik die dromen uit m,n gedachten krijg.
Hebben meer mensen hier last van ? Of ligt t aan mijn hersencelletjes die nog in de war zijn.
Ga zo 1 a 2x in de 6 weken op stap , dus overmatig gebruik vind ik wel meevallen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb inderdaad ook erge last van nachtmerries na de xtc... Maar after-e verandert daar niks aan helaas. Bij mij is het meteen na de x het ergst, het duurt tot twee nachten erna, maar heb ook t idee dat ik in t algemeen meer en slechtere dromen heb... :confused: Oja, en het gaat heel vaak over drugs, en beelden uit mijn trips.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Haha xtc dromen :grin:

Zijn de vaagste die er zijn.
Ik droomde een keer dat ik achterna werd gezeten door een vrouw met een hond en dat mijn zus haar vriend een verrader was... Dat mijn moeder net op tijd eraankwam maar dat ze al in onze garage was ...

Voor dit soort dromen is er het poppetje : :confused: Ik noem hem Mat :)

Play_bunny

Wijs gebruiker
Het kan met je gemoedstoestand te maken hebben. xtc speelt soms ook in op je onderbewuste en dat komt naar boven in nachtmerries of dromen.
Zelf heb ik er niet zo veel last van, behalve als ik toch ergens mee zit, iets wat gebeurt is tijdens een feest of iets wat al langer weggestopt is door mijzelf om te vergeten.

nicole1973

Belezen gebruiker
altijd last van .. en je maakt alles ook erg bewust mee en kan soms ook bewust sturen .. je wil wakker worden of schreeuwen maar je kan je niet bewegen.. erg naar heb het altijd en duurt meestal 3 dagen

Carlitos

Badass junkie
Heb dit pas na een tijdje ziek veel gebruik..
Idd dat sturen is erg raar..

Ik werd toen soms wakker en dacht dat ik nog in dromen zat en moest 5 seconden om te beseffen nee het is niet zo.

Omdat het gewoon in me kamer afspeelde

Jeller

Badass junkie
ja heb ik ook gehad dromen in mijn kamer.. zeer raar

en ik zie sosm dingen in mijn droom en werd wakker omdat ik ze echt zei.. mijn broer had juist hetzelfde :confused:

Addict

Newbie
ik heb ook altijd van die nare dromen achter xtc

vb. ik droomde ook een keer dat de zon dichter bij de aarde kwam en dat hij heel de aarde ging vernietigen, en op het laatste was hij zo dicht, dat iedereen verbrande toen ze op straat liepen

Ik droomde ook een keer dat ik efftjes savonds achter iets moest gaan voor mijn instelling, en dat ik moest met de fiets erachter gaan, onderweg werdt ik bang en keerde ik terug, maar toen dat ik terug reed, fietste ineens een klein jongentje naast me an zn moeder reed achter hem. heel zijn gezicht vervormde naar een soort beest met grote tanden en rare ogen, ik begon dan rapper te fietsen, toen ik terug bij mijn instelling kwam dacht ik dat ik hem kwijt was en ik draaide me om en ie stond daar terug, en hij begon te veranderen in e groene bol met tanden en rare ogen. ik vluchte dan vlug naar binnen en vertelde de begeleiders alles, maar toen was die groene bol ineens binnen en zaten me begeleiders achter hem met visnetten want hij wou ons opeten
:confused: :confused:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Mijn dromen zijn altijd heel vaag, en heel realistisch! Ik lijk er altijd wat van te leren heb ik weer een weekend teveel genomen en uitgedeeld, droom ik donderdag (mijn xtc droomdag) dat ik op een voetbalveld (sport nooit) helemaal waus rondloop met een koffer pillen en alle willenden wat laat meegenieten. De wereld is dan zo space en groovy... geen woorden voor ik vind het wel vet kan me voorstellen dat het irritant vind had ik ook voor mijn 3 jaar break. nu ouder en wijzer word ik lachend wakker :grin: !

SGiZO

Experimenterende gebruiker
Ik heb vroeger een hele tijd elke week veel te veel pillen geslikt. Toen ik gestopt was kreeg ik heel rare dromen. Ik zag allemaal flitsen van rare beelden en ik kreeg er echt een angstig gevoel bij. Ik werd de hele tijd wakker en zakte dan terug weg, ik kon ook niet bewegen dus kon ik het niet stoppen. Echt een van de angstigste momenten uit mijn leven!

nicole1973

Belezen gebruiker
ik sprak dit weekend iemand die dus zei dat het juist van de L-trypofaan erger wordt... ik neem dat altijd en vraag me af of iedereen die ook zulke dromen heeft dat ook gebruikt??

-spaceman-

Badass junkie
nicole1973 zei:
ik sprak dit weekend iemand die dus zei dat het juist van de L-trypofaan erger wordt... ik neem dat altijd en vraag me af of iedereen die ook zulke dromen heeft dat ook gebruikt??

dit kan gewoon niet kloppen, je lichaam heeft t nodig why the fuck zou je er dan nare dromen van krijgen vraag ik me af... maar ik kan er geen antwoord op geven aangezien ik, behalve als ik ziek ben (eens in de 5 jaar), nooit nachtmerrie's heb... Ik neem na xtc wel sowieso l-tryptofaan...

vage dromen heb ik wel met of zonder xtc: ze gaan voornamelijk over feesten en avonturen... deze had ik vannacht:

liep met wat vrienden over een weg, deze weg liep over in een soort racebaan met loopings en bruggen etc... totdat die racebaan overliep in een groot vrijstaand huis... dat begon met een binnenplaats die ook vol met racebaan zat... de muren van de binnenplaats zaten van boven tot onder, vol met modder (het was wel een off-road-racebaan) De racebaan liep weer over met het huis... wat helemaal vol met mensen stond aangezien het een weg was en iedereen moest erdoor... daar kwam ik de hysterische eigenaresse tegen.. ze begreep maar niet wat al die mensen in haar huis moesten... Dat was een behoorlijk grappig gezicht... er was een erg voor-de-hand-liggend eind van mn droom-> het werd een gigantische house(huis)party!!! toen werd ik wakker!

nicole1973

Belezen gebruiker
SGiZO zei:
Ik heb vroeger een hele tijd elke week veel te veel pillen geslikt. Toen ik gestopt was kreeg ik heel rare dromen. Ik zag allemaal flitsen van rare beelden en ik kreeg er echt een angstig gevoel bij. Ik werd de hele tijd wakker en zakte dan terug weg, ik kon ook niet bewegen dus kon ik het niet stoppen. Echt een van de angstigste momenten uit mijn leven!

Je gebruikt nu blijkbaar minder.. zijn de dromen weg of heb je het evengoed nog wel?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik droomde vannacht dat ik in een grot was waar ketamine als doorzichtige stenen aan de muur hingen, zoals stalagmieten, en stalagtieten. Je moest er een vuurtje bijhouden, en dan kon je de damp opsnuiven. :mrgreen:

Laatst droomde ik dat ik een soort krijtsteen had, waarvan ik gruis kon afslijpen, en dat was coke. Ik was de hele droom alleen maar aan het snuiven van die stoepkrijt. En ook op normale plaatsen zoals op t werk, en uni enzo. :mrgreen:

Toch erg dat ik er blijkbaar onbewust zo mee bezig ben... :flushed:

Everio

Bewuste gebruiker
ik heb niks

had wel gister middag, had nog wat "gruis over :wave: " ik da achterover gegooit, denk ga je strak ff een spelletje spelen :P nouja netwerk lag eruit, maar was vet moe (was nog nie aangetikt) dus was op bed gaan liggen, heb geslapen maar vage dromen gek, niet normaal, geen nachtmerries ofzo

en VAST geslapen, 3 uur overdag zonder wakker te worden, en daarna een koppijn :P drukkende tanden toen ik wakker werd en alles was vet helder enzo :P

en voelde me relaxxxx :grin:

SGiZO

nicole1973 zei:
SGiZO zei:

Je gebruikt nu blijkbaar minder.. zijn de dromen weg of heb je het evengoed nog wel?
ja ze zijn weg, dat was alleen toen..

QD

Newbie
Ik kan mijn dromen na de pillen als het ware beheren. ik kan mijn ogen open doen wanneer ik wil, en als ik ze dicht doe zit ik in een andere wereld die even belangrijk is voor me als mn echte leven.
Heel gek om te ervaren.

weet iemand hoeveel mg er in een smiley zit, of is dat verschillend.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb van pillen nooit echt dromen ofzo, alleen als het al laat is en ik heb er eigelijk wat teveel genomen, dan kom ik wel eens op zo'n moment dat je gewoon in een andere wereld ben als je je ogen ff dicht doe.

Zoiets had ik eens op een feesie van een maat van me, toen zat ik even achter de computer, maar ipv msnnen ging ik gewoon even naar een andere wereld :P ik weet er niks meer van, maar op het gegeven moment zei ik iets en daarvan werd ik weer 'wakker'.
M'n maten hadden zoiets van WTF? en op m'n msn bleek ik een zootje wartaal te hebben ingetypt :mrgreen:

Maar als ik dan later ga slapen krijg ik geen nachtmerries, alleen soms van die dromen dat je nog meer aan het nemen bent maar dat het niet wilt werken enzo

Sgele™

het enige waar ik last van heb een paar dagen na X, is dat je van die ruizen in je oren hoort, en een soort schokken krijgt... maar dromen? nope..

Bovenaan