Als ik zaterdag,s op stap ben geweest en xtc heb gebruikt, 1 a 2 pilletjes, heb ik altijd dat ik daarna op de dinsdagnacht, slecht slaap en de vreemdste dromen krijg, dromen waar ik moeilijk uit kan komen , flashbacks uit het verleden en nachtmerry,s. Gisteravond na m,n eerste droom wat L-tryptofaan genomen en gelukkig droomloos in slaap gevallen. Want na zo,n nacht ben ik versleten en duurt t uren voor ik die dromen uit m,n gedachten krijg.
Hebben meer mensen hier last van ? Of ligt t aan mijn hersencelletjes die nog in de war zijn.
Ga zo 1 a 2x in de 6 weken op stap , dus overmatig gebruik vind ik wel meevallen.
Hebben meer mensen hier last van ? Of ligt t aan mijn hersencelletjes die nog in de war zijn.
Ga zo 1 a 2x in de 6 weken op stap , dus overmatig gebruik vind ik wel meevallen.
" ik da achterover gegooit, denk ga je strak ff een spelletje spelen :P nouja netwerk lag eruit, maar was vet moe (was nog nie aangetikt) dus was op bed gaan liggen, heb geslapen maar vage dromen gek, niet normaal, geen nachtmerries ofzo