Lauu zei:Aha okdat ga ik dan is proberen
Verdampt er dan veel? Bedankt TeKNoZem!
Onder een lamp kan ook?
Lauu zei:Ok dan ga ik het straks even proberen![]()
TeKNoZem zei:Lauu zei:Ok dan ga ik het straks even proberen![]()
Succes. =) Af en toe kan het even duren. Ik heb een keer zo'n droge pep gehad dat ik 'm, uitgesmeerd over een spiegel en op de verwarming, na 12 uur nog niet droog genoeg had. Mja kheb 'm ook nooit meer zo erg gehad. Meestal issie na een kleine 45 minuten tot een uur wel droog genoeg. =)
TeKNoZem zei:Geen probleem. =p Ik neem overigens wel aan dat ie voor vrijdag toch echt wel droog zal zijn. xP
diedje zei:Droog alleen het spul dat je wilt gebruiken!
laat de rest nat in de zak het natte word na een tijd poeder
en als die nat in het zakje zit blijft die ook lang goed (vers)
teminste zo ervaar ik dat!
veel plezier ermee![]()
Shizzah zei:diedje zei:Droog alleen het spul dat je wilt gebruiken!
laat de rest nat in de zak het natte word na een tijd poeder
en als die nat in het zakje zit blijft die ook lang goed (vers)
teminste zo ervaar ik dat!
veel plezier ermee![]()
In de vriezer met het gene dat je wil bewaren!![]()

in Duitsland verkopen ze op feesten vaak caffeine water, als je daar genoeg van drinkt ga je ook wel hardgNuxx zei:Yeah hardgaan op water!!
kunlan zei:Ik heb wel eens een hoop laten drogen door een koffiefilter, en vervolgens het doorgesijpelde sap aan een gestoorde vriend van me voorgesteld die geen moment twijfelde.
Hij ging daar superhard van zonder rare bijwerkingen of dergelijke.
Ik raad je dus ook aan de pep gewoon nat te laten aangezien die stoffen ook nog wel zijn werking hebben, en je dan niet de helft gewicht kwijt bent.![]()
Lauu zei:TeKNoZem zei:Geen probleem. =p Ik neem overigens wel aan dat ie voor vrijdag toch echt wel droog zal zijn. xP
Laten we het hopen, het is goed spul en het moet toch mn neus in zaterdag![]()
SperSIZEboon zei:of je maakt gewoon bommetjes met pasta![]()
SperSIZEboon zei:of je maakt gewoon bommetjes met pasta![]()
Lauu zei:Ik heb hier 10gr drijfnatte speed, ik krijg het eingelijk altijd droog maar nu dus nat.
Wat is de best manier om het te drogen?![]()