Drogen

Lauu

Badass junkie
Ik heb hier 10gr drijfnatte speed, ik krijg het eingelijk altijd droog maar nu dus nat.

Wat is de best manier om het te drogen? :)

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Het beste wat je kan doen is het gewoon uit te smeren over een spiegel of CD hoesje en het dan ff een tijdje te late staan, desnoods op een verwarming(sneller droog). Zo af en toe kijken of het al droog is. Als het nog te vochtig is om ook maar iets of wat verkapt te worden gewoon nog ff wat langer laten staan. Zo niet dan bij elkaar schrapen en kappen maar. =)

Lauu

Badass junkie
Aha ok :) dat ga ik dan is proberen :grin: Verdampt er dan veel? Bedankt TeKNoZem!

Onder een lamp kan ook?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Lauu zei:
Aha ok :) dat ga ik dan is proberen :grin: Verdampt er dan veel? Bedankt TeKNoZem!

Onder een lamp kan ook?

Mja extra hitte is eigenlijk niet eens bepaald nodig, maar een lamp zou op zich ook wel moeten werken. Het enige wat zover ik weet eigenlijk verdampt is mogelijk resten oplosmiddel.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Lauu zei:
Ok dan ga ik het straks even proberen :)

Succes. =) Af en toe kan het even duren. Ik heb een keer zo'n natte pep gehad dat ik 'm, uitgesmeerd over een spiegel en op de verwarming, na 12 uur nog niet droog genoeg had. Mja kheb 'm ook nooit meer zo erg gehad. Meestal issie na een kleine 45 minuten tot een uur wel droog genoeg. =)

Lauu

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Lauu zei:
Ok dan ga ik het straks even proberen :)

Succes. =) Af en toe kan het even duren. Ik heb een keer zo'n droge pep gehad dat ik 'm, uitgesmeerd over een spiegel en op de verwarming, na 12 uur nog niet droog genoeg had. Mja kheb 'm ook nooit meer zo erg gehad. Meestal issie na een kleine 45 minuten tot een uur wel droog genoeg. =)

goed dat je het erbij zet hoelang :) ik heb nog tot zaterdag maarja, laten drogen en in de vriezer is handiger

Bedankt voor de hulp TeKNoZem wordt zeer gewaardeerd :grin:

Lauu

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Geen probleem. =p Ik neem overigens wel aan dat ie voor vrijdag toch echt wel droog zal zijn. xP

Laten we het hopen, het is goed spul en het moet toch mn neus in zaterdag :grin:

diedje

Newbie
Droog alleen het spul dat je wilt gebruiken!
laat de rest nat in de zak het natte word na een tijd poeder
en als die nat in het zakje zit blijft die ook lang goed (vers)

teminste zo ervaar ik dat!

veel plezier ermee :wink:

Shizzah

Experimenterende gebruiker
diedje zei:

In de vriezer met het gene dat je wil bewaren! :grin:

SperSIZEboon

Badass junkie
Shizzah zei:
diedje zei:

In de vriezer met het gene dat je wil bewaren! :grin:

juist, blijft het langer goed..

maar is het niet zo dat als je het op de kachel droogt dat er meer verdampt?

royvdh65

Experimenterende gebruiker
Pak een koffiefilter scheur deze open en smeer een kant vol met die pasta, dan dichtvouwen, goed aandrukken en een halfuurtje laten liggen. Makkelijker kan bijna niet :P

kunlan

Belezen gebruiker
Ik heb wel eens een hoop laten drogen door een koffiefilter, en vervolgens het doorgesijpelde sap aan een gestoorde vriend van me voorgesteld die geen moment twijfelde.

Hij ging daar superhard van zonder rare bijwerkingen of dergelijke.

Ik raad je dus ook aan de pep gewoon nat te laten aangezien die stoffen ook nog wel zijn werking hebben, en je dan niet de helft gewicht kwijt bent. :wave:

SperSIZEboon

Badass junkie
gNuxx zei:
Yeah hardgaan op water!!
in Duitsland verkopen ze op feesten vaak caffeine water, als je daar genoeg van drinkt ga je ook wel hard :grin:

kunlan zei:
Ik heb wel eens een hoop laten drogen door een koffiefilter, en vervolgens het doorgesijpelde sap aan een gestoorde vriend van me voorgesteld die geen moment twijfelde.

Hij ging daar superhard van zonder rare bijwerkingen of dergelijke.

Ik raad je dus ook aan de pep gewoon nat te laten aangezien die stoffen ook nog wel zijn werking hebben, en je dan niet de helft gewicht kwijt bent. :wave:

hoe zeiknat was die pep dan in godsnaam?

cropp

Badass junkie
Lauu zei:
TeKNoZem zei:
Geen probleem. =p Ik neem overigens wel aan dat ie voor vrijdag toch echt wel droog zal zijn. xP

Laten we het hopen, het is goed spul en het moet toch mn neus in zaterdag :grin:

anders had je gewoon 2 of 3 gram(is toch wel genoeg voor een avondje :grin: ) apart moeten drogen, dat is wel binnen een paar uur droog...

Carlitos

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
of je maakt gewoon bommetjes met pasta :grin:

Wow goede tip daar komt niemand zelf op..
Lekker verzwaarde pep vol met vloeistoffen aceton of tolueen oid lekker de maag in de knallen.
Goed bezig..
En vervolgens ook nog moeten schijten van die natte pep.
Geen aanrader wat mij betreft..

Drogen is al zo weinig werk en de pep verdampt echt niet zomaar hoor ook al zweren sommige erbij omdat ze bang zijn dat er meer pep verdampt.
Het het een keer lang onder een lamp laten liggen per ongeluk,fikte alleen harder omdat het megadroog was ,merkte geen verschil met een lijntje uitgespreid en op een ´natuurlijke manier´ laten drogen.

Carlitos

Badass junkie
Kan het verschil zijn tussen poepen of niet.verder is het je eigen interpretatie
dat ik me er druk om maak.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Als je echt goeie pasta hebt zou ik hem niet te veel laten drogen. Ik dacht vroeger ook altijd dat het natte gewoon oplossmiddel was, maar bij echte pasta is het natte freebase amphetamine. Dit is een heldere vluchtige olie, de werking van gedroogde pasta zal dus minder zijn dan van natte pasta.

In het productieproces van amphetamine wordt eerst de vrije base gemaakt, de vluchtige olie, hier wordt een zuur aan toegevoegd en dan krijg je dus het amphetamine zout wat een wit poeder is. Meestal wordt er iets te weinig zuur toegevoegd en blijft er nog een deel van het amphetamine achter als vrije base, dit maakt de pasta nat.

Hislordship

Wijs gebruiker
Lauu zei:
Ik heb hier 10gr drijfnatte speed, ik krijg het eingelijk altijd droog maar nu dus nat.

Wat is de best manier om het te drogen? :)

Beetje fijn hakken en op een hoesje of glasplaatje ofzow leggen is zo droog.

Bovenaan