Hey girl, ten eerste hoop ik dat je lekker uitgerust dit topic weer opent... klinkt alsof je het voor deze vervelende nacht allemaal al niet makkelijk had... Wat kut om te lezen dat je dit allemaal mee hebt gemaakt, en zoveel vervelende stoornissen eraan hebt overgehouden. Dat verdiende je niet, zeker niet voor je 17e, dan moet je inderdaad nog lekker kind en puber kunnen zijn.
Ik denk dat er wel veel forumleden zich in een of meerdere van deze diagnoses kunnen herkennen, en (verrassing) de meesten hier houden ook wel van drugs! De mensen die reageren probeerden je dan ook alleen maar te helpen, met de minimale info die ze hadden nav je posts. Ik lees dus tussen deze reacties alleen maar mensen die jou niet aan het veroordelen of beoordelen zijn, maar die je willen wijzen op de alarmerende dingen in je originele post. De reacties zijn misschien wel wat recht toe recht aan, maar wat jij al zegt: deze mensen kennen jou helemaal nog niet! Wel zijn ze (volgens mij) uit (extreme) bezorgdheid geschreven, want je hebt echt erg veel drugs gebruikt de afgelopen tijd.
Ongelofelijk fijn dat je moeder kon komen om je te helpen vannacht! Ik zou lekker geen aandacht meer richten op alles waar je nu bozig van wordt of andere negatieve gevoelens van krijgt, maar even focussen op je herstel! Misschien onnodig om te zeggen, maar veel fruit en groenten en rust zijn key! (als je wil praten over dat eten moeilijk voor je is, stuur me een privébericht!) En ik zou lekker op het forum rondneuzen en lezen over de do's and don'ts met jouw medicijngebruik, voor als je in de toekomst je weer goed genoeg voelt wel recreatief drugs te gebruiken! Valt echt veel te leren en is nog leuk ook. 5 avonden xtc doen is in elk geval voor niemand goed, dat zul je dan ook lezen... Maar volgens mij is het met jouw medicatie en ziektebeeld sowieso het overwegen waard om helemaal te laten liggen (dit weet ik niet zeker hoor, lekker zelf onderzoek naar doen!) Mijn beste vriendinnetje met borderline heeft na haar diagnose drugs ook voor het overgrote deel links laten liggen, en ik weet zeker dat wij samen oud gaan worden❤️
Stop je energie niet in boze reacties (zeker niet naar mensen die het eigenlijk goed bedoelen😜) maar in jezelf! Je bent dat meer dan waard. Take care meid!