• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Drank/Coke/Xtc/Weed/Speed

Het is feest hier bij mij in de buurt want hier is delfsail!
Begon toen ik wakker werd om 9:00 met een joint en daarna rookten we door tot 13:00 achter me kaar dus was knetterleip had toen ook al in de zon 3 biertjes op, en toen besloten we om te gaan fietsen naar het centrum daar beetje feesten jointjes roken, bier drinken totaal nog van 13:30 tot 18:00 rond de 10 halve liters bier en 5 joints gerookt, Toen gingen we ergens wat eten patat geloof ik herinner me het niet meer goed was al knetter stronken. Daarna gingen we nog beetje rond lopen, Nog beetje gehosseld en toen hadden we 150euro, en toen dachten we wat gaan we vanavond doen, beetje rond gelopen en we kenden hier wel mensen die wel wat goeds verkochten dus wij voor 50 euro Coke gehaald een nette 2 gram coke, Dus ieders nam 3 lijntjes, daarna hadden we voor 60 euro Xtc gekocht (Blauwe Dolfijntjes), stond toen al helemaal strak van de coke en het was 22:00 en we waren met 5 man en hadden nog 60 euro aan pillen (24 blauwe dolfijntjes) en we waren met 6 man dus ieders had 4 pillen ik nam eerst 1 voelde nog niks na 1 uur dus nam nog 1 daarna gingen we naar een discotheek en daar begon het feest, kwam een vriendin van me naar me toe we begonnen beetje te dansen in eens trok ze me mee naar de wc, eenmaal kom ik daar aan liet ze me nog 2 Gram Speed zien, dus wij dachten we gaan naar buiten dus wij in het park nog een paar lijntjes speed genomen. En toen kwam ik erachter dat ik nog 2 pilletjes had dus ik nog eentje gegeten en zij ook daarna waren we helemaal van de wereld ik kan me nog herinneren dat we door tuinen bij anders mensen liepen en toen zagen we een zwembadje staan en zijn daar in gaan liggen in ons ondergoed:tongueout: en je snapt wel wat we daar hebben gedaan :hearteyes: :stoned: Daarna ben ik met haar mee naar huis gegaan daar nog beetje gespaced, en samen lekker op bed liggen en je snapt het wel:tongueout:

Ik vond deze ervaring erg leuk, maar ik had er geen bad trip of bijna out gaan situatie bleef de hele avond/nacht gewoon lekker strak en leip.

blu

Bewuste gebruiker
Wat een kutreport, als ik heel eerlijk mag zijn. Daarnaast heb je redelijk domme combinaties gebruikt, en ben je een beetje ver gegaan met je doseringen.

Ach ja, als je maar plezier hebt gemaakt.

alcoholist

Wijs gebruiker
tof man
zo ken ik er ook nog wel 50 die dat elk weekend doen.
dit is gwn een leuke avond hebben.
als je een intresant en leerzaam report wil schrijven,dan moetje omschrijven wat er in je hoofd omging,en in jezelf FEELINGS,
prullebak??

Dubz

Bewuste gebruiker
Niet echt een interessant report. Het is meer in de categorie "Kijk eens hoe vercrackt we waren het weekend."

Daarbij lijkt het me ook niet echt bijzonder verantwoordelijk om op zo'n manier drugs te gebruiken, veel alcohol/wiet de gehele dag en dan nog (flink) wat chemicalien in je nek gooien.

En als ik dan toch aan het mierenneuken ben, is je opmaak ook niet echt een lust voor het oog.

No offence intended.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat een combinatie ook zeg.

This you?

blu

Bewuste gebruiker
Trouwens, voor 50 euro krijg je echt geen 2 gram "nette" coke, dus je hebt waarschijnlijk gewoon bakpoeder zitten snuiven.

HetEindeVanAlles

Belezen gebruiker
Proficiat, Fear and Loathing in Las Vegas heeft dus toch een vervolg gekregen!

ben benieuwd hoeveel hersencellen jij gaat over hebben op je 50e :)

al zal dit waarschijnlijk gelogen zijn, of het moet allemaal van kutkwaliteit geweest zijn.

alcoholist

Wijs gebruiker
elke keer wanneer ik dat plaatje van die marimba met triangle zie lig ik plat hahahahahahah
opzich klinken de 2 instrumenten samen heel mooi,maar 1 iemand die ze allebij bespeeld .. moeilijk hahahahahha

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Delfzijlster_Smoker zei:
Daarna ben ik met haar mee naar huis gegaan daar nog beetje gespaced, en samen lekker op bed liggen en je snapt het wel:tongueout:

Nee we snappen het niet, geef dit kut reportje is wat spijs ?

Wat heb je gedaan met haar ?

In details !!!

en rap !!

endor

Badass junkie
Voor 50 euro 2 gram coke? :confused:
Voor zover ik hoor krijg je 1 gram voor 25 pas als je in het totaal voor 10 gram gaat halen.

Seatbelt

Belezen gebruiker
Mensen help!!
Waarom ben ik niet zo stoer als TS?
Ik wil ook zo veel krijt en paracetemollen gebruiken!
En kan iemand me ook even leren hoe je je opmaakt zo verneukt?
plz
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

OT: Verder geen uitleg nodig

Dubz

Bewuste gebruiker
Seatbelt zei:
Mensen help!!
plz

heY je MOeT geWooN opsTAaN meT een jointT SmorGeNS en dAn zOvEEL bIEr DrinEken Als je kAn, en daN Met je maTtIes De stAD iN hossELen En vAN eeN of aNdErE sTraAtsoLdAAt pOEDerS koPen eN alLeS tEGelIJk oPsnuIveN!!!!!11111```` :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

blu

Bewuste gebruiker
Dubz zei:
Seatbelt zei:
Mensen help!!
plz

heY je MOeT geWooN opsTAaN meT een jointT SmorGeNS en dAn zOvEEL bIEr DrinEken Als je kAn, en daN Met je maTtIes De stAD iN hossELen En vAN eeN of aNdErE sTraAtsoLdAAt pOEDerS koPen eN alLeS tEGelIJk oPsnuIveN!!!!!11111```` :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Hahaha, +1 voor de moeite.

ddrasta

Newbie
gozer je krijgt geen 2 gram coke voor 50 euro en ook geen 24 pillen voor 60 euro je praat bullshitt vriend rustig :stoned:

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Bij zulke hoeveelheden weet ik niet eens meer wat op of onder is. En je bent met dat meisje naar bed gegaan? Geen seks denk ik dan, je piemeltje was waarschijnlijk zo klein als een walnoot :grin:

En de prijzen kloppen al helemaal niet, zoals al eerder vermeld.

Kortom: ik zou graag willen dat dit report de prullebak in verdwijnt, want dit zou mensen kunnen aansporen onaanvaardbare hoeveelheden drugs te nemen.

joriisvw

Experimenterende gebruiker
Zozo dat jij sex kan hebben onder invloed van 2 XTC pilletjes? Ik heb het zelf geprobeert en al me vrienden ook, ik wil niet haten ofzo het is bij iedereen anders maar het klinkt een beetje ongeloofwaardig, a

misslinda

Bewuste gebruiker
joriisvw zei:
Zozo dat jij sex kan hebben onder invloed van 2 XTC pilletjes? Ik heb het zelf geprobeert en al me vrienden ook, ik wil niet haten ofzo het is bij iedereen anders maar het klinkt een beetje ongeloofwaardig, a

ik kan wel sex hebben met 2 pillen op hoor, nou ben ik een vrouw misschien is dat het verschil :wink:

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
misslinda zei:
joriisvw zei:

ik kan wel sex hebben met 2 pillen op hoor, nou ben ik een vrouw misschien is dat het verschil :wink:
Haha ja dat is precies het verschil :wink:

Bovenaan