Dragon Fly .....

3970

Wijs gebruiker
Wow, spannend!! Dat is een substantie die mij ook wel boeit :rolleyes: Er is kortgeleden ook een report over geschreven op de DHP, was een leuke ervaring volgens mij. Ben benieuwd Stonie!!

Ik wens je alvast een goede trip!!

Hemi

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Wil je zes mg in één keer nemen? Ik nam 1 mg en daarvan heb ik 14 uur getript, ik denk dat je van 6 mg zo'n 30-40 uur wakker kan blijven. Als dat je ding is kun je het doen, maar ik zou echt beginnen met max 2 mg!

eckies

Belezen gebruiker
Jij komt idd echt altijd aan de leukste dingtjes. Ik wens je veel plezier en kijk uit naar je report!

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
leuk dat iemand het eens probeert, vraag me al een tijdje af of het de moeite is om aan te schaffen...
mss kan jij me het antwoord geven :) ...

Of je gebruikt de zoekfunctie :wink: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6662 Maaruh een tripreport van Stonie is altijd goed!!

Have fun Stonie, kijk uit voor ridders met zwaarden..
Heb de zoekfunctie gebruikt, niets te vinden...
Het topic waar jij naar verwijst is een tripreport over DOB en niet over Bromo-Dragonfly...

Frisko

Badass junkie
idd...
ik kon het een tijd terug ook in vloeibare vorm vanuit hong kong laten afkomen... :)
pillen nog nooit gezien...

azgaza

Badass junkie
Ik zou wel oppassen met de dosis; met de stof is niet heel uitgebreid geëxperimenteerd en er zijn aanwijzingen dat hoge dosissen wel degelijk gevaarlijk kunnen zijn. Ik weet niet of het bij deze stof mogelijk is om bij te pakken maar de kans op een overdosis is gewoon onbekender dus pas wel op.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hier ben ik ook wel benieuwd naar :grin: Ik kijk uit naar het tripreport :tongueout:

phenethylamine is toch de stof die vrijkomt in je hersenen als je verliefd bent eh ? Zalig gewoon :hearteyes: Maar ik denk dat de natural created phenethylamine beter is :)

Anyway, ben ernorm benieuwd! Maar pas inderdaad maar op hé, zeker met de dosis, jou kennende :rolleyes:

sunshine

Experimenterende gebruiker
Adrenochroom zei:
Wil je zes mg in één keer nemen? Ik nam 1 mg en daarvan heb ik 14 uur getript, ik denk dat je van 6 mg zo'n 30-40 uur wakker kan blijven. Als dat je ding is kun je het doen, maar ik zou echt beginnen met max 2 mg!

hetzelfde idee, hoger dan 1600ug staat niet op erowid! Zoveel is er niet bekend over de stof en dergelijke uitschieters kan je beter aan nono's overlaten. Er zijn 2 doden gevallen van een onbekende hoeveelheid, ze hadden het in hun drankje gemixt en lekker doorgedronken ofzo.... Nogal onwijs! :cry:

Hou je gewoon aan de dosering, evt de bovengrens ervan, dan is het intens. Ik ben benieuwd naar het report!

jcp

Bewuste gebruiker
LOL zo te zien werkt Dragonfly salarisverhogend :wink:

Im a cashier at a fast food resturaunt, and i am attempting to help people with their orders. Everything is SOO slow, and im trying my hardest to compensate by going very fast, but an extreme paranoia is making me feel as if everyone is on to me. Everyone knos what im doing. Just my luck, the district manager comes in to review us. He interviews me and i try my best to act normal.

I go home and it is now T+24 hours, and im STILL tripping slightly. Such a crazy experiance, This substance is a lot of fun, but duration can get a little bit on my nerves. Id just realy like to know what it is! When i did two hits the duration was closer to 30 hours. I got a raise the next day because the distirct manager "lliked my style." HA, who would of thought.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Bromo dragonfly bestaat pas sinds '98, als het er was in de '60's was het veel groter en bekender, net als lsd. Het is prima spul nl.

azgaza

Badass junkie
hans zei:
Alsof die gast het verschil tussen dragon fly en lsd zou merken

Lijkt me dat het verschil wel merkbaar is, het is een hele andere stof, komt trager op en paddo's en LSD zijn ook érg makkelijk te onderscheiden. LSD doet er gewoon echt geen 3-4 uur over om op te komen, bij LSD ben je na maximaal een half uur al vaag.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ahzo :grin:

Thans, bij dat report, het is daar niet bekend of het Bromo Dragonfly is eh, hij weet het zelf niet. Er staat ook geen antwoord bij.. Kwestie van een beetje sceptisch te zijn :P

Bovenaan