• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Begin van mijn vakantie (combi 2c-i + Keta)

Datum: Een weekend eind Juli
Drug: 13-15 mg 2CI, enkele punten ketamine
Set: Heftige tijd achter de rug, keiharde drang om loos te gaan, gezellige bui, eindelijk vakantie!
Setting: Met vrienden, constante regen en bewolking, 1e avond van het buitenfestival, nog niet bekend met het terrein etc.
Wie?: Vier vrienden en ik
Waar?: Ergens midden op een blubberig veld, Oost Europa.

Voorgeschiedenis:
Het was een zwaar jaar met hard werken op stage, weken achter de pc werken om mijn portfolio op tijd klaar te krijgen, tijdens het stagejaar mijn relatiebreuk met mijn vriendin etc. Na het behalen van mijn stagejaar, ben ik eigenlijk meteen keihard gaan werken bij een zorguitzendbureau dat vooral gericht is op moeilijk verstaanbaar gedrag, crisis, en verslavingszorg. Echt relaxed om overal te kunnen werken, zo weet ik meteen welke doelgroepen ik leuk of minder leuk vind om mee te werken. Dit heb ik gedaan in de periode juni/juli, enorm veel uren gedraaid, dubbele diensten met beide handen aangepakt om zo maar mijn vakantie te bekostigen waar ik lang naar uit heb gekeken. Ik heb veel verschillende mensen, cliënten leren kennen en enorm veel geleerd.
Ik heb geen moment rust voor mezelf genomen en niet goed geluisterd naar mezelf; ga even lekker uitzakken, doe relaxte dingen en neem de tijd nu voor jezelf! Ook mijn sociale omgeving heb ik helemaal links laten liggen en me helemaal gestort op het verdienen van centjes.

De dag voorafgaand aan de trip:
Inpakstress! Ik kwam voor mijn gevoel dagen tekort om alles te kopen, muziek te branden voor onderweg, administratie op orde te krijgen etc. Ook wilde ik graag een beetje Keta op het festival gebruiken maar ik had niet aan de zomerschaarste gedacht en het was opeens praktisch onmogelijk om wat in te slaan, paniek!
Ik wilde eigenlijk geen andere gekke dingen meenemen, die de hondjes ruiken in Duitsland. Dus begon in mijn voorraadje te wroeten en dacht: Kijk dit is een mooie tijd om eens mijn research chemicals op mezelf uit te testen, in NL geen tijd en zin in gehad. Dus haastig van alles in gepakt, niet echt de tijd genomen die ik normaal wel neem om me helemaal in te lezen over de middeltjes en ben afgegaan op wat ervaringen en kennis die mijn omgeving had. Beetje stom.

De Trip:
Op donderdag met een vriend vanuit Nederland vertrokken, wat had ik er zin in! Donderdagavond aangekomen op het festivalterrein waar de rest van de groep al hun kampje had opgeslagen zat de sfeer er al goed in. Vroeg gaan pitten omdat ik de nacht daarvoor maar drie uurtjes had geslapen. Vrijdagavond begon het dan eindelijk, het was echt ongelooflijk bagger weer. Het heeft het hele weekend aan een stuk door geregend, het was koud en bewolkt. Voor middernacht wat rondjes over het terrein gelopen en de boel een beetje verkend, was weer een lekkere chaos van de stages die aan het opbouwen waren of net begonnen, zoeken waar je lekkere tapbiertjes kon krijgen. Aangekomen in een tent, lekker droog en lekker sfeertje en goede muziek, de nacht was begonnen. Lekker aan het dansen en ik dacht ik wil deze nacht lekker energiek zijn, een beetje visuele space en mindflow krijgen, dus besloot ik om de thuis afgewogen capsule 2ci te gaan droppen, aangezien het een nieuw middeltje was wilde ik het eigenlijk eerst zelf beoordelen wat het met mijn lichaam en geest deed voordat ik de rest vroeg of ze zin hadden in 2ci. Na een uurtje ging ik helemaal top, energiek, vrolijk, lekker druk, totaal geen bodyload dus begon bijna te twijfelen of ik er nog eentje zou droppen, maar dat heb ik maar achterwege gelaten, haha. Had besloten om hier geen biertjes bij te drinken. Ik heb toen aan vriend gevraagd of hij ook trek had, dat het prima met me ging, ik niet lag te schuimbekken en te kotsten op de grond en dat de uitwerking van het middeltje me wel beviel. Was helemaal uitzinnig en
blij, whoehoe wat leven we in een relaxte tijd, dat we zo online allerlei chemicals kunnen bestellen en op ons zelf kunnen uitproberen. Hij dropte ook de capsule 2ci.
Een uurtje later besloten we een rondje te gaan lopen over het terrein, het was een beetje opgehouden met regenen en zijn toen buiten voor een grote stage gaan staan knallen, dikke lichten, dikke sound en de dikke Beats knalde me om de oren. Na pas 2,5 uur denk ik begon de 2ci echt in te kicken, alle
prikkels begonnen harder op me in te werken, en alles begon chaotischer te worden. Na een tijdje gedanst te hebben, zat ik helemaal in mijn trip. Elke gebeurtenis, prikkel, lampje, geluid, knalde ongefilterd m’n hersenpannetje binnen, totale chaos, desoriëntatie van tijd en plaats. Ik gaf aan bij de rest dat de 2ci mijn nacht nu aan het beheersen was, en baalde een beetje hiervan, had me er niet op ingesteld, wilde de rest van de groep hier niet mee belasten maar zo voelde het wel een beetje. Heb aangegeven dat ik even wil gaan chillen in een rustige omgeving maar dat mijn oriëntatie en interpretatie van de realiteit zo hard met me aan het fucken was dat ik even naar Base Camp wilde.
Ondertussen was de donkere bewolkte hemel veranderd in een woeste zee van fractals en lichtjes. Terwijl het pikkedonker en bewolkt weer was! Ik liep over een maanlandschap, zo zag het eruit, en alles kwam verdraaid binnen. Niet heel aangenaam ofzo.
Aangekomen bij het Base Camp zijn we met z’n allen gaan zitten, ik was keihard aan het trippen en mezelf aan het vervloeken dat dit niet de ideale setting was… Lachend en een beetje bezorgd zei ik tegen m’n vriend die ook een capsule had gedropt : “gast, je loopt een uur achter maar ik ga hard, jij ook zo dus…wees een beetje voorbereid”. Ik begreep de gesprekken die om me heen werden gevoerd voor geen hol meer, mijn krankzinnige hersenen maakten er een potje van, maar mijn geest had nog wel enigszins het besef dat ik tripte. Aangezien ik keta echt overal bij combineer en ik in het algemeen een rustigere en relaxte diepere mindflow van krijg heb ik een heel klein puntje K gepakt..( impact van de K enorm onderschat)
Het was koud om te lang te zitten dus uiteindelijk na wat grollen en grappen weer vertrokken, uiteindelijk beland voor een enorme dikke stage. In de tussentijd begonnen de kleine gebeurtenissen zich te vormen tot enorm diepe en korte trips, en stond ik als een bezetene op de muziek te wousen. Ik denk dat ik moest pissen dus ben naar achteren gelopen om even rustig te zeiken. Na het zeiken kan ik me eigenlijk alleen nog maar fragmenten herinneren, ik heb rondgelopen, kwam in loops terecht waarbij ik in elke loop weer wat anders beleefde. Na de korte/ trip loop was ik alweer vergeten wat ik had getript en zat alweer in de volgende. Een volgende flash die ik me kan herinneren is dat iemand mij van de zijkant, ik heb hem niet zien aankomen, keihard op me inslaat, mijn rechterslaap raakt, mijn oog, lip neus, ribben etc. Ik heb me waarschijnlijk proberen te verweren maar ik was op dat moment echt kansloos en ben Knock Out gegaan.

Vanaf dit moment kan ik me herinneren dat ik op zoek was naar het goede, naar het echte licht en niet kunstmatige licht. Elke keer dat ik zo’n lichtpuntje of iets gevonden had, kwam ik weer in een korte heftige loop en levenspuzzel terecht. Ik denk dat het er wel een paar honderd zijn geweest. Ik ging de ene loop in, was de vorige weer vergeten het ging maar door.

Fragment; ik lig op de grond te shaken, sidderen, trillen, onzin uitkramend. De loops, scheve verwrongen realiteiten, moeilijke keuzes/stressvolle situaties die ik heb gemaakt tijdens dit/vorig? leven stroomde uit mijn onderbewustzijn naar binnen, ik werd als het ware geladen met oude/vergeten ervaringen. Ja dit tripte ik, misschien had ik het gewoon erg koud omdat ik mijn jas en trui niet meer aanhad. Mijn jas, trui, bril, sleutels, eigenlijk al mijn zakinhoud was in de tussentijd verdwenen/van me af gejat.

Fragment: ik was opzoek naar het licht, de sterren om me enigszins te oriënteren, een vuurtje, m’n auto, maar helaas was het bewolkt, zag geen reet en ben weer out gegaan.

Fragment: Ik word wakker, mijn benen lagen bekneld onder de wielen van een auto, heftige pijn aan mijn hoofd, ribben en beknelde benen die onder het wiel liggen. Niemand in de buurt, (de bestuurder was naar een politiepost gerend hoorde ik achteraf) Ik trek de achterportier open, zoek naar mensen, begin vanuit het diepst van mijn ziel om hulp te gillen. Ben weer out gegaan.

(In de tussentijd waar ik me niks meer van kan herinneren hebben mensen geprobeerd mij gerust te stellen, politie heeft de hulp ingeschakeld van andere festivalgangers die de auto van me hebben afgetild/geduwd, ja godzijdank dat het baggerweer was en dus de grond zo drassig was dat mijn benen in de modder geduwd werden door het gewicht van de auto, en anders mijn benen verbrijzeld zouden zijn.)

Fragment: Ik kom bij en zie politie-uniformen om me heen, geschokt kijkende mensen. In wat voor een trip ben ik nou weer beland denk ik? Politie dat is niet relaxt, heb wat dope bij me. Ik sta rustig op, er wordt wat in het Duits/Tsjechisch aan me gevraagd, ja daag! Ik zet het op het rennen?!!! en verstop me achter een truck. Shock doet rare dingen met je.

Fragment: Volgende loop, het vorige ben ik vergeten, loop richting een kampje. Daar komt een meisje me tegemoet en ik krijg een soort rustig/welkom gevoel over me heen, het is afgelopen, klaar, ik heb het gered. Het Duitse meisje maakt op een of andere manier meteen contact met me en laat me gaan zitten, en trekt een vestje over me heen. Ze kijkt me aan en zegt het komt goed, heb je dope gebruikt? Ik grimas en zeg ja, zij lacht en zegt tja bijna iedereen gebruikt hier dope. Een agent komt rechts van me zitten, en kijkt me aan. Het meisje vraagt dringend aan de agent om een ambulance te bellen. De agent kijkt mij vragend aan en ik knik, ja ik ben wel toe aan een ambulance denk ik. De agent begint te bellen, het meisje vraagt om mijn naam en ik vertel haar m’n naam in wat voor een auto ik rij en dat ze mijn vrienden moet waarschuwen en moet vertellen dat ik in het ziekenhuis lig.

Fragment: Ik lig op een brancard en word naar binnen gereden, kijk omhoog en zie een grijs en grimmig gebouw, deed me denken aan een haunted mental hospital. Ik word naar binnen gereden door een grijze gang, flikkerende tl -lichten en een nogal zenuwachtig overkomende arts begint me te onderzoeken op breuken. Begin weer lachend aan mezelf te twijfelen, hebben ze me nu ergens “veilig” weggestopt:P

Fragment: Ik lig op bed in een kleine grauwe kamer met nog drie anderen, een verpleegster tapt prutserig een beetje bloed uit mijn ader, spilt wat en gebruikt niet eens handschoentjes…wat een amateur.

Fragment: Een vriend komt de kamer binnen en kijkt me aan DUDE! Etc.
Het Duits meisje heeft na een tijd mijn kamp gevonden en heeft kunnen waarschuwen dat ik in het ziekenhuis lag.

Bij deze mijn dank aan:

De blubberzooi die mijn benen heel heeft gehouden
Het Duitse meisje die mij wist te kalmeren.
Mijn lieve vrienden en familie die ik behoorlijk heb laten schikken…

Drientje

DF-koning
Re: Een erg naar begin van mijn vakantie

Dude! Wat knap dat je er zo'n verhaal van hebt kunnen maken!
Ik hoorde van A. via Skype wat er gebeurd was vlak erna en ik ben echt geschrokken.

Hou je haaks en echt goed dat je dit op hebt geschreven! Respect!

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter

wow ben egt geschrokken van je verhaal en passende titel, dat is idd een naar begin van je vakantie. toch een positief puntje, het is leuk geschreven en je bent weer een ervaring rijker.

wel heb ik even een vraagje wat zei de politie en ziekenhuis personeel enz van je gebruik of hebben ze er helemaal niets van gezegd ?

grtzz :wave:

lsdlicious zei:
wel heb ik even een vraagje wat zei de politie en ziekenhuis personeel enz van je gebruik of hebben ze er helemaal niets van gezegd ?
grtzz :wave:

Door de taalbarrière is er mij helemaal niks gevraagd, ook niet in het ziekenhuis.Terwijl ik bij binnenkomst nog zeker mooie kijkers had.

Owja dat was ik vergeten te melden, er komt nog een bizarre trip ervaring aan..die zit nog id pen bij me. Ik heb me wel voorgenomen om nu ook mijn in het verleden zeer positieve trip ervaringen op te gaan schrijven en hier te delen.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Triptamindfull zei:
Door de taalbarrière is er mij helemaal niks gevraagd, ook niet in het ziekenhuis.Terwijl ik bij binnenkomst nog zeker mooie kijkers had.

Owja dat was ik vergeten te melden, er komt nog een bizarre trip ervaring aan..die zit nog id pen bij me. Ik heb me wel voorgenomen om nu ook mijn in het verleden zeer positieve trip ervaringen op te gaan schrijven en hier te delen.

dan heb je geluk gehad :)
en ik kijk uit om je andere ervaringen te lezen deze was al mooi geschreven

grtzz

Bovenaan