Ik weeg 50 kg en ben een net-volwassen vrouw, wie weet heeft dan invloed, wie weet ook niet. Dit voel ik grofweg bij verschillende dosissen:
30 ug: Op deze dosis heb ik wél visuals, maar heel minimaal. Ik zie normaal stilstaande dingen wel bewegen, kleuren zijn anders en ik zie ook wel hele subtiele patronen. Soms vaag bijvoorbeeld gezichten zien in dingen als de wolken maar heel mild allemaal. Geen trip gedachtes, dat is gewoon helemaal afwezig op die dosis.
50 ug: Nog steeds vrij lichte visuals, maar kleurrijker en met meer neiging tot het zien van gezichten, afbeeldingen en andere dingen in bijvoorbeeld zand, wolken of bomen. Mentaal vrijwel stil en niet echt een trippy gevoel, maar het ziet er wel leuk uit.
75 ug: Hier beginnen de patronen echt door te breken in de piek, in mooie regenboog kleuren, dingen bewegen toch wel flink heen en weer. Visueel is het meestal goed bezig in de piek, maar het duurt kort, vaak nog geen 10 uur voordat ik zo goed als helemaal nuchter ben. Trip gedachtes komen er ook niet van nog. Wel kans op lachkicks.
100 ug: Flinke visuals, fractals, patronen, en veel kleuren. Dingen veranderen in andere dingen en ik kan me echt uren vermaken met wat ik zie. De trip duurt ook langer en ik merk vooral in de piek wel echt tripgedachtes, lachkicks ook vaak. Het is nog geen chaos en de wereld is heel vat baar maar het is toch wel een flinke trip.
125 ug: Zoals bij 100 ug, met intensere visuals. Ik zet deze er tussen omdat ik het een lekkere dosis vind. De visuals zijn intens genoeg om in het piek van de piek moment echt even kort alleen maar visuals te zien en geen wereld meer, maar daarna zit het vaak het grootste deel van de tijd op de 100 ug visuals. Mooie dosis met waardevolle gevoelens maar geen chaos.
150 ug: Hier wordt het visueel flink chaotisch. Grote delen van de piek visual blind, in de bomen en gebouwen zie ik hele films afspelen in vreemde kleuren en vreemde patronen, zoals hele zwart afgetekende mensen in de bomen of hele beschavingen in bijvoorbeeld grind, dit gaat heel diep en de fractals zijn constant aanwezig. De fractals bewegen maar door en gaan dieper en dieper, de eerste paar uur denk en zeg ik meetstal veel minder dan normaal omdat ik eigenlijk alleen bezig ben met waarnemen, want het is zó mooi. Voor mij echt goed sterk, chaotischere piek maar ik snap alles nog wel goed. Visueel echt hard, moeilijker te omschrijven al in bv. reports.
200 ug: Hier wordt het echt kéihard. De visuals zijn gewoon ongelovelijk en vanaf het moment dat het goed werkt sta ik non stop verbaasd om me heen te kijken. Alles stroomt van de fractals en wordt mee genomen in de chaos. Zelfs in fél licht kan ik vaak niet zien waar ik nou eigenlijk naar kijk en navigeren wordt moeilijker. Als mensen ver weg staan verdwijnen ze in de visuals en ik zie echt de gestoorste dingen in de patronen. Heel mooi. Mentaal begint het vaak pas hard in de comedown als ik weer een beetje door heb wat er allemaal gebeurd, maar dat is van vaak wel heel fijn.
225 ug: Bovenstaand maar gewoon dieper en gestoorder, uren lang eigenlijk niet door waar ik ben en wat ik doe want zintuigelijk is het gewoon TE sterk, ik snap het in men hoofd allemaal nog prima, maar ik zie het gewoon echt niet, want ik zie alleen maar keiharde visuals. Duurt echt tegen de 20 uur bij mij voordat ik het niet meer voel. Was mijn hoogste dosis, erg lekker ook.
Favoriete dosissen van mij zijn tussen de 100 en 200 ug afhankelijk van mindset en locatie. Druk chaotisch feestje als ik de volgende dag nog wil slapen en niet wil doorhalen ga ik vaak voor zo'n 125-150 ug, wil ik echt diepe visual chaos dan neem ik 200. In tegenstelling tot bv. paddo's durf ik de hoge dosissen gewoon te nemen, ik vertrouw op de LSD omdat ik weet dat het altijd zo mooi is, en dat het toch wel goed komt. Doe ik overigens alleen met mensen die ik echt kan vertrouwen
(samenvatting uit 22 trips overigens, visuals zijn eigenlijk altijd dezelfde stijl maar ze gaan gewoon verder door, dieper, intenser, maar wel op elke dosis in de zelfde stíjl)