Doseringen U-47700

Hallo allemaal!

Ik heb thuis 250 mg U-47700 liggen en zou dit graag eens willen proberen. Ik heb een weegschaal die accuraat is op 0.01g en begint te meten vanaf 0.03g. Meestal is dit ook niet zo heel accuraat, het geeft je gewoon een 'vaag' idee van hoeveel de dosis is.

Over U-47700 vond ik op het web vanalle tegensprekende informatie in verband met doseringen. Psychonautwiki zegt dat 10mg oraal een zware dosis is, terwijl andere mensen op verschillende drugsfora het hadden over 20-50 mg bij oraal en iets minder bij nassaal.

Aangezien het een designer opiaat is wil ik het 'professioneel' aanpakken. Nu is mijn vraag:
Wat raden jullie aan van doseringen voor zowel nassaal als oraal?

Daarnaast, kan iemand mij zeggen wat de beste methode is om het middel te nemen (alles behalve intramusculair is goed) + wat de beste doseringen zijn per methode (zowel licht, gemiddeld als zwaar). Alle info is welkom! :)

Met kosmonautische groeten!

The Iceman

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Psychonautwiki geeft voor U-47700 alleen nasale doseringen en niet oraal. Dus kan wel kloppen dat dit afwijkt van andere orale doseringen online.

Oraal vind ik het niet bijzonder potent persoonlijk en vond het op die manier lastig om een goede sterke dosering te vinden. Nasaal daarentegen werkt het een stuk potenter en kun je het makkelijker opbouwen aangezien het sneller inwerkt.

Ik zou dan ook nasaal aanraden en beginnen met 10mg. Dan telkens 20 tot 30 minuten wachten tot je op de piek zit en dan naar wens nog eens 5 of 10mg bijnemen.

The Iceman zei:
Aangezien het een designer opiaat is wil ik het 'professioneel' aanpakken.
Dan zou ik beginnen met een goede weegschaal aan te schaffen. Een weegschaal die per 10mg het gewicht aangeeft gebruiken voor dit soort potente stoffen is levensgevaarlijk. 10mg meer of minder maakt nogal een verschil, maar dat kun je niet van je weegschaal aflezen. Laat staan dat ze pas betrouwbaar vanaf een hoger gewicht worden. Wil je met potente designer drugs gaan spelen dan zul je dus een weegschaal moeten kopen die op de 1mg nauwkeurig is. En zelfs dan is het enorm oppassen bij alles onder de 20mg.

Hartelijk bedankt voor je antwoord! Ik was al van plan om een nauwkeurigere weegschaal te kopen en zal dit nu zeker doen!

Aangezien je er zelf ervaring mee hebt, heb je toevallig tips, opmerkingen of advies of een soort gids dat je erover kan geven?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
The Iceman zei:
Aangezien je er zelf ervaring mee hebt, heb je toevallig tips, opmerkingen of advies of een soort gids dat je erover kan geven?
Bedoel je de U-47700 of de weegschaal?

Bobsacamano

Badass junkie
Geen alcohol drinken van te voren. Enige keer dat ik het heb gebruikt was na een goed aantal drankjes. Euhm ik zeg je dat ik me top voelde tijdens de werking van U-47700 maar nadat het was uitgewerkt en kotsmisselijk en ziek op bed gelegen de hele rest van de nacht/dag erna.

The Iceman zei:
Ik had het over de U-47700. Ik heb het nog niet getest dus elk advies is welkom :)

Bovenaan