Dosering bromazolam (met 0 tolerantie!.)

Funfact

Belezen gebruiker
Vandaag wilt men vriendin het huis niet uit.
Netflix and chill , wat gamen ,beetje knuffelen , etc.
Gewoon wat chillen dus.

ik zelf neem rond de 10mg broma per dag (verdeeld.) en neem 20mg dexamfetamine per dag op voorschriftdus ben ik niet de persoon op deze vraag zelf te beantwoorden.

wat zou een goede dosis zijn voor haar om niet Knock te gaan , maar gewoon relaxt (muscle and mind).
Ik dacht aan beginnen met 1mg , of is dit al te veel ?
Ze heeft 0 tolerantie , cross tolerantie en neemt geen andere medicatie.
wel zal ze een jointje of 2 a 3 roken (stikcky’s) met lichte tolerantie.

of raden jullie een andere aan ?.
Beschikbaar voor search of medicatie (pb’s naar punten, of ik verkoop of in dat genre worden direct gemeld en krijgen een perm ban !).

Startdosis.
-Diazepam 10/15 mg ?.(voorschrift , genoeg in huis.)
-BromazePam 3/6 mg ?(voorschift).
-alprazolam 0,25/0,75mg ?. (Voorschift).
-clonazePam 0.5/1mg ?. (voorschrift).
-bromazoLam 0,75/1mg ?.
-clonazoLam 0,15/0,25mg ?.
-flualpra 0,2/0,5mg ?.
-pyrazolam 3/4mg ?.(geen sterke batch)
-diclazepam 1/2mg ?.

ze heeft ooit eens 0.5 clonazoLam genomen jaren geleden en weet niks meer van die avond.. dat is dus vandaag niet de bedoeling.

bedankt alvast.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Lijkt me bromazolam niet de meest geschikte benzo voor aangezien die nogal spierverslappend lijkt te werken maar niet zo anxiolytisch.

In ieder geval niet een pil van 3 mg in één keer nemen, want dan loop je de volgende dag scheef. Dus begin anders met 1 tot 1,5 milligram ofzo.

Funfact

Belezen gebruiker
Lijkt me bromazolam niet de meest geschikte benzo voor aangezien die nogal spierverslappend lijkt te werken maar niet zo anxiolytisch.

In ieder geval niet een pil van 3 mg in één keer nemen, want dan loop je de volgende dag scheef. Dus begin anders met 1 tot 1,5 milligram ofzo.
Sorry had per ongeluk op plaatsen gedrukt terwijl ik nog typte.

alle voorschriften zijn gewoon pillen van de apotheek (teva of eg).
Alle rc’s zijn poeder opgelost in 99.6 puur ethanol en perfect tot op de Microgram af te meten.

dus er zijn opties genoeg dus.
Dat ze ineens 3mg bromazolam zou nemen laat ik niet toe hoor. Zelfde bij de andere heavy rc’s.

ze blowd ook enkel op zaterdag en zondag , en dat zijn letterlijk een paar kruimels bij de tabak.

Funfact

Belezen gebruiker
Ze heeft ongeveer een uurtje geleden 0.3 flualpra op en een half stickytje en chilled hem goed 👍🏻.

binnen enkele uurtjes wil ze nog 1 redose , dat word dan 0.2/0.3 terug.

vanvond neemt ze 0.15 clolam uurtje voort slapengaan.
Hebben vakantie , geen verplichtingen behalve ik met de hond te wandel , en hoeven geen voertuigen te besturen 😊✌🏻.

witte270

Bewuste gebruiker
Is clonazolam ook niet die ene benzo waar mensen echt gewoon ziek snel black outs van krijgen, net als dat je aangeeft ooit een keer bij je vriendin te zijn geweest. Daarnaast, geen judgement en misschien ligt het aan mij maar wat zoek je precies in recreatief gebruik van benzo's. Volgens mij zijn deze super verslavend en kun je ze het beste alleen functioneel gebruiken toch?

Bovenaan