XTC awakenings 6e keer ervaring

Hoi allemaal,

even mijn ervaring van afgelopen vrijdagnacht op papier zetten. Nu ik dit schrijf is het zondagavond.
Ik ben met S en E naar awakeninings in de gashouder gegaan. Samen met S heb ik X al vaker gedaan en wist ik dus dat het top ging worden met haar. Voor E was het de 1e keer en ze had veel zorgen van tevoren. Een paar andere vrienden hadden de dag van tevoren afgezegd waardoor E een beetje in de stress raakte.
We kwamen mooi op tijd aan om 22:15 in de Gashouder, zo zouden we het eventueel niet helemaal door hoeven te trekken naar zaterdagochtend 8:00 en je wat minder verrot hoeven te voelen.
Na even rondgekeken te hebben en flesjes water proberen te halen (die ze niet hadden, ze schenken nu bekers water..) zijn we naar de wc's gegaan voordat het heel druk ging worden. Om 22:30 besloten om het 1e naar binnen te gooien. Voor mij tussen 1/2e en 3/4e pil en voor E. en S. iets meer / minder dan een kwartje (ik heb een wat hogere tolerantie). Deze pil was 180 mg trouwens.
Om 23:00 begon ik de 1e fysieke inkickverschijnselen te merken. De pijn in mijn voet verdween, ik kreeg een raar gevoel in de onderbuik en alles werd een beetje slap. Op dat moment realiseerde ik me dat ik eigenlijk nog best nodig moest poepen dus besloot ik naar de wc te gaan. Echter stond er nu wel een flinke rij voor de wc's en kickte die vol in tijdens het wachten. Toen ik de wc in kon kon ik dus helaas niet meer poepen, plassen ging ook heel lastig. Hierdoor had ik de hele nacht een vaag zeurend gevoel in de onderbuik maar verstoorde het mijn trip zeker niet!
Toen ik terugkwam bij S en E ging ik eigenlijk al vrij lekker en S begon het ook te voelen.
Na lekker beetje losjes te hebben gedanst besloten we om 0:45 bij te pakken. Voor mij dit keer een kwartje. S en E pakten beide ook een kwartje.
Hierna begonnen we alle 3 toch wel heel erg lekker te gaan. We begonnen lekker afwisselend fanatiek te dansen en dan weer heel intensief te knuffelen. Aanrakingen waren voor mij nog nooit zo lekker als in deze trip. Ik kreeg door mijn hele lichaam heerlijke tintelingen en lichamen voelden verbonden met elkaar. Echter had ik deze trip niet per se de behoefte om met jan en alleman te praten wat ik normaal wel heb. Nu wou ik vooral afwisselend lekker spacen/knuffelen en daarna weer even vol uit mijn plaat gaan.
Om een uurtje of 2;00 besloten om weer bij te pakken waarna we pauze zouden houden en daarna weer vol konden gaan. Hier besloot ik het laatste kwartje te nemen en het eerste kwartje van mijn 2e pil. Onhandig want ik had het hier gewoon ook bij een kwartje moeten houden. Maar op dit moment ging ik zo lekker dat ik dit vast wou houden (klassieke denkfout). Het pauze houden had van mij niet gehoeven maar ik wist dat het wel even goed was om te doen. Even het ruggetje ontspannen en de knietjes laten herstellen. Toen we weer terug gingen naar de danszaal ging ik echt vol uit mijn plaat. Het was nu 2:30 gok ik zo en Nina Kraviz begon te draaien. Vanaf hier heb ik mijn beste piek ooit gehad. Ik ging zo verschrikkelijk lekker. Aanrakingen waren fantastisch, dansen was heerlijk en de lichten waren intens. Ik moet wel zeggen dat ik tijdsbesef hier kwijt ben gaan raken en dat ik mijn oriëntatie hier ook ben verloren. Een tijdje later begon ik ook te hallucineren. Ik zag dranghekken in het publiek staan en mijn handen kregen bruine vlekken. Ook hallucineerde ik dat E moest huilen, wat helemaal niet zo was hoorde ik achteraf. Toch stoorde me deze hallucinaties niet, omdat ik (op het huilen na) wist dat het door de xtc kwam en ik eigenlijk heel lekker ging. Volgens mij heb ik vanaf hier niet meer bijgenomen tot een uurtje of 5u / 5:30. Echter zitten hier ook wel stukken tussen die ik niet meer precies weet. Zo ben ik water gaan halen maar stond ik opeens aan de andere kant van de zaal. Het moment daarvoor kan ik me niet herinneren. E begon een kleine inzinking te krijgen en was op dit moment een beetje sipjes. We zijn toen even lekker op de tribune gaan zitten waar ik kwartje wou bijnemen. Op dat moment kwam net de beveiliger langs die mijn zakje afpakte.. daar ging 1.5 pil helaas. Gelukkig mocht ik wel blijven! Na kwartiertje te hebben gezeten gingen we weer de dansvloer op en kreeg ik een kwartje van S. Hierna begon ik nog weinig te voelen en nam ik nog wat los poeder bij. Hierna begon ik het rond 6:00 weer lekker te voelen. S. gaf aan dat ze helemaal kapot was en eigenlijk wel snel naar huis wou. Dit vond ik prima aangezien we een fantastische nacht hadden en samen uit, samen thuis! E had ook nog bijgenomen en ging ook nog wel lekker maar we besloten wel met S mee te gaan. Dit was mijn 6e keer XTC gebruik en toch echt wel de beste keer. De piek was intens maar zo goed! Wat een genot..

Op Utrecht afscheid genomen van S en samen met E naar mijn huis gegaan die bij mij op de bank zou slapen. 8:30 thuis gekomen en 9:00 lag ik lekker te pitten. Om 14:00 wakker geworden en zouden we O&N vieren met vrienden van mijn ouders. Wat zag ik hier tegenop.. Een geluk bij een ongeluk werd mijn vader ziek en ging dit niet door. Echter was ik ook uitgenodigd voor een feestje met veel vrienden samen. Besloten om hier 's avonds toch naar toe te gaan ook al was ik helemaal kapot. Achteraf had ik lekker thuis moeten blijven en een goede nacht moeten pakken. Nu was ik 2:00 thuis en tot 12:00 geslapen. Vandaag voel ik me toch niet helemaal goed. Ben duizelig, zicht is niet helemaal goed en voel me toch wel leeg van binnen. Normaal nooit zo last van de kater maar nu helaas wel, maar het is het zeker waard! Vanavond weer een goede nachtrust pakken en morgen lekker sporten en hopelijk voel ik me dan weer wat beter.

Hoop dat jullie genoten hebben van mijn trip report :)

Bovenaan