Nee ik heb geen Xtc nu op, vorige keer heb ik Xtc op, en vanavond voor het eerst mdma… sorry stond er idd een beetje onduidelijk
Hoe weet je zeker dat je een gram hebt zonder weegschaal?Het beste weeg je het af met een precisie weegschaal. Als je dat niet hebt en je weet zeker dat je een gram hebt kun je het een paar keer door de helft delen 500mg --> 250mg --> 125mg --> 62,5mg -->31,25mg. Begin je gewoon met 62,5mg en en dan kan je daarna nog een keer 31,25mg of iets meer pakken als je er behoefte aan hebt. Doe dit dan wel nauwkeurig, beter weegschaal
Is dat je enige vraag?Hoe weet je zeker dat je een gram hebt zonder weegschaal?
Disagree met het 2e gedeelte.Mdma is met weegschaal easy job. 1.5/2mg per kilo lichaamsgewicht is het beste.
Xtc pillen is ook goed te doen zonder te testen namenlijk wat meer pillen tegelijk inkopen en dan eerste keer beginnen met een halve pil en merk je dat het iets meer kan zijn bij de volgende trip driekwart of een hele pil nemen. Dat is een relatief veilige manier van omgaan met xtc.
Enjoy 😊
Ja klopt wel daarom zeg ik ook relatief veilig. Beste zou zijn met een kwartje beginnen dat kan in principe ook en dan nog een kwartje bijnemen. Maar ik vind bijnemen altijd minder. Maarja voor de eerste "testrit" van de batch is dat wel beter idd.Disagree met het 2e gedeelte.
Iemand van 50kg zou niet zomaar een ongeteste halve pil moeten nemen.
Als het toevallig een 280mg pil is gaat die redelijk stuiteren.
Als je dan toch groter inkoopt kun je er toch echt laten testen 😂.
* Ik noem offc. het uiterste qua gewicht. Ik wou perse kommaneuken. 😏
Bij het begin beginnen ey.Is dat je enige vraag?
Hoe the fuck weet je dat je 31,25mg hebt zonder weegschaal lijkt me ook best wel een moeilijke opgave 😂😂😂😂
Jouw meet manier klopt van geen kant.Sjonge jonge stelletje mierenneukers 🤣 @CuriousExplorer @FredKroket
Ben het niet helemaal met je eens. Je kunt door middel van een paar keer splitten vrij nauwkeurig een dosis bepalen. Tuurlijk doe je dit niet met stoffen waar een milligram meer of minder uitmaakt maar het MDMA moet het wel kunnen. Als je er even goed voor gaat zitten zul je een spreiding van 55-65mg makkelijk kunnen behalen.Jouw meet manier klopt van geen kant.
Dit is gewoon niet waar. Eye ballen is met elke stof onmogelijk. De dichtheid verschilt per batch dus met splitten heb je echt geen idee hoeveel je hebt. En in het kader van harm reduction vind ik het zeer kwalijk dat dit hier gezegd wordt.Je kunt door middel van een paar keer splitten vrij nauwkeurig een dosis bepalen.
Dit is relevant omdat de stof zwaarder of lichter kan zijn en dus meer of minder volume heeft. Per batch wil dat nog wel eens verschillen, afhankelijk van het productieproces.Nu betrek je ook de dichtheid van een stof erbij.
Zonder weegschaal zou je hier altijd over moeten twijfelen dunkt me.Verders heb je wel gelijk dat je niet weet of je daadwerkelijk een gram hebt, als je daar over twijfelt is dit dus ook niet betrouwbaar.
Eens, dat is ook zeker goed dat je dat doetIn het kader van harm reduction zou iedereen juist een weegschaal moeten kopen, daarom reageer ik hier zo fel op. Een kleine investering kan een boel ellende voorkomen
Klopt, kan verschillen, maar je verdeeld in dit geval in porties dus dan maakt het niet uit of je gram meer of minder volume heeft. Dat is bij in gelijke delen verdelen dus niet relevant.Dit is relevant omdat de stof zwaarder of lichter kan zijn en dus meer of minder volume heeft. Per batch wil dat nog wel eens verschillen, afhankelijk van het productieproces.
Ik denk idd dat dat er niet lekker in zit. Ik zou voor 80mg gaan en niet al te lang wachten met een redose van 60mg. Met MDMA is het in mijn ogen niet zo leuk kleine beetje uit te smeren over de avond. Je wilt gewoon pieken en daarna weer neerkomen voor het beste effect.Ik wil het na lange tijd (zo’n 15 jaar!) misschien dit weekend ook weer eens proberen. Dus ik heb ook totaal geen idee wat welke dosis met mij gaat doen. Geen idee wat er vroeger in die paar pillen zat die ik ooit gehad heb. Ik ben 90kg, dus 135mg in totaal over de hele avond begrijp ik? Maar hoeveel dan om te beginnen? Ik zat aan 50mg te denken of zit ie er dan net niet lekker in?
Ok thx je klinkt als een connaisseur 😉. ik ga m’n best doen om de boel netjes te breken 😅 (pillen van 200, maar ik heb wel een weegschaaltje) En wat is dan “niet al te lang”?Ik denk idd dat dat er niet lekker in zit. Ik zou voor 80mg gaan en niet al te lang wachten met een redose van 60mg. Met MDMA is het in mijn ogen niet zo leuk kleine beetje uit te smeren over de avond. Je wilt gewoon pieken en daarna weer neerkomen voor het beste effect.
Dat is stevig gedoseerd. Getest op 200mg?Ok thx je klinkt als een connaisseur 😉. ik ga m’n best doen om de boel netjes te breken 😅 (pillen van 200, maar ik heb wel een weegschaaltje) En wat is dan “niet al te lang”?
Nee eigenlijk niet echt getest. Alleen empirisch bevonden door een vriend waarvan ik er een paar heb gekregen. Hij zei dat “een kwartje” idd een beetje meh was dus zal wel ongeveer kloppen.Dat is stevig gedoseerd. Getest op 200mg?
Ongeveer 1 max 1,5 uur ertussen. Beetje afhankelijk van hoe snel de eerste inkickt. Ohja, met een weegschaaltje kun je het wel een beetje berekenen, dat is handig.
Als je niet weet hoeveel erin zit is het ook een beetje nutteloos het exact te gaan wegen niet 😬.Nee eigenlijk niet echt getest. Alleen empirisch bevonden door een vriend waarvan ik er een paar heb gekregen. Hij zei dat “een kwartje” idd een beetje meh was dus zal wel ongeveer kloppen.
Ja dat besefte ik me ook 😂. Thx!Als je niet weet hoeveel erin zit is het ook een beetje nutteloos het exact te gaan wegen niet 😬.
Dan zou ik hem lekker door de helft breken, kleinste helft nemen, nog een keer breken wat je over hebt en daar het grootste kwartje van nemen. Veel plezier iig
Zo heb ik het gedaan maar dan daarna nog een keer de helft van de helft en toen was de koek wel op. In dit specifieke geval had meteen een halfje ook wel gekund merkte ik maar uiteindelijk zat ie er helemaal goed in 😍. Ook ‘s middags al begonnen met 37,5ug LSD, later aangevuld met nog eens zo’n hoeveelheid en toen dus in totaal zo’n 180mg MDMA erbij. Om 7:15 zonder problemen gaan slapen 😄Als je niet weet hoeveel erin zit is het ook een beetje nutteloos het exact te gaan wegen niet 😬.
Dan zou ik hem lekker door de helft breken, kleinste helft nemen, nog een keer breken wat je over hebt en daar het grootste kwartje van nemen. Veel plezier iig
Klinkt heerlijk!Zo heb ik het gedaan maar dan daarna nog een keer de helft van de helft en toen was de koek wel op. In dit specifieke geval had meteen een halfje ook wel gekund merkte ik maar uiteindelijk zat ie er helemaal goed in 😍. Ook ‘s middags al begonnen met 37,5ug LSD, later aangevuld met nog eens zo’n hoeveelheid en toen dus in totaal zo’n 180mg MDMA erbij. Om 7:15 zonder problemen gaan slapen 😄
Waar zou je wel mee moeten starten dan als je 50 kg weegt?Disagree met het 2e gedeelte.
Iemand van 50kg zou niet zomaar een ongeteste halve pil moeten nemen.
Als het toevallig een 280mg pil is gaat die redelijk stuiteren.
Als je dan toch groter inkoopt kun je er toch echt laten testen 😂.
* Ik noem offc. het uiterste qua gewicht. Ik wou perse kommaneuken. 😏
50mg. En een redose van 25mg.Waar zou je wel mee moeten starten dan als je 50 kg weegt?