Fool zei:
Volgens
deze tabel is 0.5 milligram alprazolam equivalent aan 10 milligram diazepam. Dat komt voor 2 milligram alprazolam neer op 40 milligram diazepam.
Uit andere bronnen(bronnen verschillen engszins met andere bronnen) lijkt het dat midazolam 15 milligram ongeveer equivalent is aan 20 milligram diazepam. Misschien is midazolam wel veel angstremmender dan alprazolam op eenzelfde dosisequivalentie, dat durf ik je niet te vertellen. Kun je wat met deze informatie?
Had al wat gelezen over midazolam en daar staan veel pagina's over , belangrijkste wat ik gelezen heb dat tegen het karakter van midazolam niet te winnen is en zou dus sterker zijn dan
xanax ?
Wat is eigenlijk de prijs van midazolam , had ergens gelezen 40 euro per doosje van 15 mg en hoeveel stuks zitten er dan in ? Bij clonazepam van 2 mg weet ik de juiste prijs niet meer er zitten er 30 stuks in . Weet iemand daar de prijs van want ik was mijn kasticket vergeten. Had me toen nog andere medicijnen besteld .Ik denk ongeveer 20 euro voor 30 stuks , bestaan er ook pillen van meer dan 30 stuks clonazepam of is 30 stuks het maximale ? Mvg
Had mijn vraag al gesteld hoeveel keer sterker is alprazolam vs midazolam .
Weet ook iemand wat de werkingsduur is van midazolam , bij xanax is dit 2 uur ongeveer mits je geen tolerantie hebt ? en hoe snel werken deze pillen xanax denk ik 15 minuten , bromazepam 30 a 1 uur , clonazepam na 1 uur volgens wat ik op het forum gelezen heb , hoeveel bedraagt dan midazolam 15 MIN ? Even snel als xanax bij inname en werkingsduur waar wel sterker maar hoeveel weet ik niet . Wat zij de voor en nadelen tussen deze 2