Ik zou graag is doornappel zaadjes proberen omdat ik er echt harde verhalen over gehoor heb. Ik heb alleen nog wel wat vragen.
Waar zijn ze verkrijgbaar? En hoeveel kosten ze ong?
Hoe neem je ze? Kauw je ze en slik je ze in, of hoor je ze te roken?
En hoeveel zou ik er moeten nemen?
En als iemand zelf ervaring met deze zaadjes heeft vertel er gerust wat over!
Waar zijn ze verkrijgbaar? En hoeveel kosten ze ong?
Hoe neem je ze? Kauw je ze en slik je ze in, of hoor je ze te roken?
En hoeveel zou ik er moeten nemen?
En als iemand zelf ervaring met deze zaadjes heeft vertel er gerust wat over!

Mijns inziens complete onzin wat je zegt over die spirituele werking, iets teveel Castaneda gelezen? hetzelfde verhaal over die zalf.... velen hebben getracht een psychoactieve zalf te maken, dat probeerden we 20 jaar geleden al. en de porieen nemen NIET zo makkelijk de werkzame stoffen op. Ook slijmvlies niet, er zijn verschillende experimenten gedaan met inwendige aanbreng (vaginaal mbv de zogenaamde bezemsteel).doornappel geeft een oncontroleerbare trip waarin je vergeet dat je een middel hebt genomen. Ook roken heeft risico's, er kan namelijk sprake zijn van een stapel effect; teveel/te vaak roken en de kans op een hevige trip bestaat dan. De ervaringen die ik ken uit verhalen van mensen en geschreven bronnen geven allemaal hetzelfde aan: oncontroleerbaar, visus problemen, psychotische (na) verschijnselen en geen introspectie maar louter bizarre zaken.

Ben benieuwd of je het dan realiseerd, of dat je jezelf voor de gek gaat houden :P