doorappel zaadjes

cadou

Belezen gebruiker
Mensen: wil je doornappel proberen? Zet een daturaplant in de tuin, is in ieder tuincentrum te koop. Wacht tot de plant gebloeid heeft, haal er een zaaddoos af, maak hem open, eet een paar zaadjes en onthou vooral dit nummer 112! haha, ik kweek zelf datura, omdat het een mooie plant is, maar proberen? nee er zijn wel betere middelen. Mocht je het willen proberen, neem dan niet meer als 1!!! zaadje. Het is gewoon niet een geschikt middel in deze tijd, waarin iedereen weer op maandag 9 uur moet beginnen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
cadou zei:
Mensen: wil je doornappel proberen? Zet een daturaplant in de tuin, is in ieder tuincentrum te koop. Wacht tot de plant gebloeid heeft, haal er een zaaddoos af, maak hem open, eet een paar zaadjes en onthou vooral dit nummer 112! haha, ik kweek zelf datura, omdat het een mooie plant is, maar proberen? nee er zijn wel betere middelen. Mocht je het willen proberen, neem dan niet meer als 1!!! zaadje. Het is gewoon niet een geschikt middel in deze tijd, waarin iedereen weer op maandag 9 uur moet beginnen.

1 zaadje? Volgens een regelmatige datura tripper die ik ken begint de dosis ongeveer rond 15/20 zaadjes?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
arfis zei:
ik dacht dat 15 zaadjes dodelijk konden zijn?

Van Erowid:

15 zaadjes:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=16996

50 zaadjes:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=60774

70 zaadjes:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=37792

200 zaadjes + 1 tablet mdma:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=50074

102 zaadjes:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=54872

80 zaadjes + 4 blaadjes:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=43374

En als klapper 500 zaadjes:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=47599

Dit staat er ook op Erowid:
There is no way to guess a reasonable dose, because potency of the plant material itself and appropriate dose for an individual appear to vary so much. The question of what "reasonable" means for something that so often leads to such ridiculously negative effects is hard to say.

Jeller

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
cadou zei:

1 zaadje? Volgens een regelmatige datura tripper die ik ken begint de dosis ongeveer rond 15/20 zaadjes?
die heeft er zijn plezier in ofzo :openmouth:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jeller zei:
Psycho_Chrono zei:
cadou zei:

die heeft er zijn plezier in ofzo :openmouth:

Gek genoeg wel ja :P

MindTraveler

Belezen gebruiker
ikzelf heb een keer thee gedronken van de bloemen van de plant, heb toen veel geduld moeten hebben want ik wou het wel veilig houden. Eerst begon ik met een halve bloem; niets gebeurd. een week later een hele bloem; weer niets. weer een week later anderhalve bloem; in slaap gevallen. vierde keer goede keer: thee van 2 bloemen gezet. elke poging had ik een spiegeltje bij me om te kijken of mijn pupillen al groter werden. bij de laatste poging wist ik dus dat het eindelijk werkte en dat ik voorzichtig moest zijn. Dat heeft opzich wel geholpen: ben toen op bed gaan liggen dus gevaarlijke activiteiten of wandelingen heb ik niet gedaan, maar zonder dat was de 'trip' al eng genoeg. Valt gewoon niet anders te verwoorden als een nachtmerrie van 2 dagen lang. Vele keren had ik gedacht dat het voorbij was maar telkens werd ik er terug in gesleurd, echt een hel. een vicieuse cirkel waar ik niet uit geraakte, telkens maar opstaan en dan na een paar meter tussen kwaad-uitstralende schimmen gewandeld te hebben weer opeens in bed liggen, alsof ik er terug naar geteleporteerd was. daarbij ook nog weken lang achteraf nachtmerries gehad die erop leken.

ik denk niet dat er veel mensen zijn die dit een leuk middel vinden dus ik zou zeggen doe het niet :P

MindTraveler

Belezen gebruiker
om meer echt specefieke dingen te vinden die ik me herinner moet ik al hard nadenken... het was eigenlijk vooral het duistere gevoel dat eng was. ook had ik het gevoel dat het vééél langer had geduurd dan het eigenlijk had geduurd, dat zo al lang is. Het enige specifieke wat ik me herinner van visuals dat waren die vreselijke, donkere schimmen die steeds dichter en dichter kwamen en dan verdwenen... Ik had wel een persoon bij me het grootste deel van mijn delirium maar daar heb ik geen communicatie mee gehad toen, die zat er gewoon om me te beletten dat ik mijn kamer verliet of domme dingen ging doen. Achteraf zei hij me dat ik praktisch de hele tijd gewoon stil gelegen heb.

MindTraveler

Belezen gebruiker
ook herinner ik me iets heel wazig van een vliegende fiets... klinkt leuk maar dat was het alleszins niet. ik was op dat moment enorm panisch

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
MindTraveler zei:
ook herinner ik me iets heel wazig van een vliegende fiets... klinkt leuk maar dat was het alleszins niet. ik was op dat moment enorm panisch

Fietsen kunnen heel evil zijn inderdaad. Ik had ooit een confrontatie met een grommende fiets op de DOB

Delirium

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
MindTraveler zei:

Fietsen kunnen heel evil zijn inderdaad. Ik had ooit een confrontatie met een grommende fiets op de DOB

:tearsofjoy: Geweldig. Heb je je fiets eigenlijk ooit nog eens opgehaald?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Delirium zei:
Psycho_Chrono zei:
MindTraveler zei:

:tearsofjoy: Geweldig. Heb je je fiets eigenlijk ooit nog eens opgehaald?

Ja dat wel, maar de band tussen mij en de fiets is weg, heb hem ergens in een dorp staan waar die stof zit te vangen.

Doodkapje

Wijs gebruiker
@xcrement : bedankt hoor heb me net een doosje Nustasium en een fles amaretto gekocht... nu nog effe lezen op die erowid-site en straks huppa... :wink:

xcrement

Belezen gebruiker
@doodkapje, achteraf wel laten weten wat je voelde he, ben benieuwd of jij er meer van voelt dan mij.
volgens erowid was die 950mg al een enorm hoge dosis, maar vond het effect nu niet zo overdonderend. MAAR, geen enkele andere drugs heeft me dan ook niet een uur tegen m'n vriendin laten babbelen en ben er zelfs een glas water voor gaan halen met een rietje, en heb ze laten drinken. (heb ze ook zien drinken). Nog een detail, m'n vriendin leek helemaal in elkaar geslagen, haar neus was gebroken, al haar vingers waren gebroken, en toen ik wat ik dacht dat haar arm was aanraakte, voelde ik dat het helemaal leeg was en dacht dat haar arm op een of andere manier was leeggezogen met een spuit :confused: terwijl dit dus gewoon een stukje opgefrommeld deken was. Heb ook geen enkele seconde gedacht aan het feit dat m'n vriendin er helemaal niet kon zijn...

Doodkapje

Wijs gebruiker
laat het wel weten maar ik heb al vrij veel met benzo's en slaapmiddelen in combinatie met alcohol gespeeld... anyway zal niet voor vandaag meer zijn. zit hier nu al bijna te slapen, en had van de week al terug effe een tripeffect toen ik weer veel te laat ging slapen (bijna heel het weekend ervoor wakker geweest met het nodig snoep)...

xcrement

Belezen gebruiker
@doodkapje, weet je al welke dosis je wilt nemen?
let best wel op met de alcohol erbij. Je hebt al wel benzo's in combinatie met alcohol gebruikt, maar dit zijn geen benzo's. Je zult zelf evengoed weten dat de combinatie met alcohol gevaarlijk kan zijn.
dyphenhydramine heeft ook een geheel ander effect dan benzo's, het voeld helemaal niet zo goed als benzo's. Zelf voelde ik me vrij normaal, maar die visuele hallucinaties waren wel heel echt en als ik praatte kwam het geluid er haperend uit. Kun je met veel benzo's ook wel hebben.
Maar ken voorderest de gevaren van dyphenhydramine in combi met alcohol niet, dus pas echt goed op met de hoeveelheid alcohol. Zeker als je een hoge dosis neemt. En zeker geen hele fles amaretto opdrinken, denk dat het dan echt wel gevaarlijk kan zijn.
beste is natuurlijk dat je het helemaal niet doet...
en hou ook rekening dat je niet meer goed kan wandelen, hoe kan ik niet uitleggen maar was een heel raar gevoel. ben door in het donker door men kamer te wandelen letterlijk 20x ergens tegengelopen.

Doodkapje

Wijs gebruiker
@xcrement : no worries. heb het gisteren getest zonder alcohol. heb 4 pilletjes genomen dus 200mg. heb wel wat getript alhoewel ik niet meer weet of het nou trippen of dromen was... het leek op die moment wel erg echt. ik ben ook vrij snel nadat het begon te werken naar bed gegaan.
toen ik men ogen dicht had kon ik nog de kamer rondkijken en zag ik die in daglicht terwijl het eigenlijk nacht was, als ik men ogen opendeed lag ik natuurlijk gewoon in bed en brandde men nachtlampje. ook soms zo van die gemene flitsen als ik men ogen dichtdeed... nadat ik zo anderhalf uur in bed heb gelegen moest ik helemaal terug naar beneden want moest pissen, en dat ging maar net... ik neem dit echt niet meer om op te trippen hoor. het zijn slaappillen en daar kan je wel het loodje van leggen...anyway tested and rejected!!!

Bovenaan