Domme drugsdaden delen

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat mijn dealer mij zojuist de domste drugsdadels ooit heeft verkocht.
Meestal zien ze er slimmer uit..

zrzerezrzerz.png

• Haha
Waarderingen: Juun

De Zeemeerman

Badass junkie
Nog maar net begonnen met 3-fa uitproberen en dan een te grote dosis op de gok nemen vlak voor werk 😩

Zie ook tripreport: 3-fa op werk

De Zandman

DF-koning
3 fa? Nachtje wakker liggen, dus...
Een wel heel domme drugsdaad van mij was zomaar even een lsd blotter weg te tikken, en er gebeurde niet zoveel
En mijn tripmaatje en ik begonnen bongpijpen te roken.
En op een gegeven moment dreunde die lsd binnen als de trap van een galopperende kameel met peper in zijn reet.
Wat er daarna gebeurde vergeet ik mijn leven lang niet meer. Nee.
Een mooi begin, maar na een uurtje sloeg de trip om in een gigantische bad trip.
Meteen helemaal klaar met deze drug!

Laatst bewerkt:
- Bij de eerste keer de hoeveelheid 3-MeO-PcP eyeballen en er later achter komen dat je de hoeveelheid om te roken in je neus hebt geduwd
- Op mijn achttiende in een dronken bui cocaïne snuiven zonder ook maar iets van drugs in het algemeen af te weten
- Na 48 uur wakker te zijn beginnen aan een nachtdienst van 8 uur lang
- In de late uurtjes van een technofeest voor de tweede keer ooit ketamine snuiven
- Impulsief na het werk met een collega (wel gewoon thuis) voor het eerst salvia gerookt
- MDMA-kristallen snuiven
- Besluiten dat ik mijn haar aan de zijkanten best zelf een beetje kan bijwerken
- Pas na anderhalf jaar voor het eerst niet met het rechter neusgat snuiven
- Mijn serotoninegehalte veel te ver naar beneden halen door 4-MMC
- Een puntje coke, een lijntje speed, een likje mdma, een halve xtc-pil, 2 lijntjes ketamine, 2 keer poppers ademen en 2 jointjes combineren in één avond. Was gek genoeg prima te overzien, maar wel aardig dom
- Midden in de nacht zo stoned als een garnaal de vlag van de Achterhoek bestellen terwijl ik verder vrij weinig te maken heb met de Achterhoek
- Dronken mijn eigen fiets uit de gesloten bewaakte fietsenstalling jatten omdat ik de tijd was vergeten, gelukkig was er toevallig geen alarm
- Tijdens een potje risk zo bezopen worden dat ik halverwege naar huis moest worden gereden
- Nog veel meer alcoholische gein en vooral heel veel ongein

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
  1. ik heb dus een keer 12 schijven op in 12uur en zei die ochtend dat ik niks voelde, maar wat dus wel was.
  2. een keer op een feestje had ik eerst bier gezopen, echt iets van 13 biertjes. toen 2 jointjes gerookt en weer verder gaan zuipen, even later heb ik xtc gedaan en heb dus ook meteen een hele gepakt. toen later die nacht nog een pil bijgepakt en daarna was ik aan de speed gegaan. toen destijds legde ik altijd echt te grote lijntjes, waar ik me totaal niet bewust van was. ommehand die ochtend rond 8:00 had ik nog 2 jointjes gerookt gezopen en nog een gram of 2 gesnoven. die ochtend gingen we nog groot rondje wandelen, maar ik kon haast niet eens meer op me benen staan:dizzy:
  3. een keer ging ik onder invloed van xtc scooter rijden, reed vol gas en toen kwam er ineens een bocht en ja hoor ik onderuit gegaan. t viel gelukkig nog wel mee qua schade.

MetalGuy

Badass junkie
- Jarenlang 3-MMC in grote hoeveelheden alvorens het werk gebruiken (waar ik nota bene planner was en nooit iemand daar op de werkvloer ook maar iets van gemerkt heeft) en er verslaafd aan zijn
- LSD toen ik stomdronken was, daardoor een boom geknuffeld en "de middeleeuwen zien." Waarna een bad trip de overhand nam
- Zonder tripsitter DMT roken (damn, dat was schrikken toen ik landde)
- Wel heel erg intiem wakker worden naast iemand waar ik nuchter nooit mee iets zou doen (GHB en mephedrone)
- Methamfetamine (20 mg) gebruikt voor ik een halve marathon ging lopen én gaandeweg nog bijnemen ook. Dat heb ik geweten na die tijd.😣 Wel in recordtijd gelopen, maar raad het ten strengste af
- Lachgas, PCP én alcohol in de kroeg en maar denken dat ik nog thuis kon komen. Die ochtend werd ik wakker met de kater der katers in de bosjes die op een vreemde manier nog goed lagen ook. Was toen dus nog onder invloed lijkt me
- M'n levensverhaal vertellen aan iemand die dat allemaal in zijn versie heeft rond gebracht (MDMA)

Wat een rare shit ook allemaal, achteraf als ik dit zo van me afschrijf.

Gelukkig ben ik zo wijs geworden om dit allemaal niet meer te doen en nu een stabiel leven leid.

MetalGuy

Badass junkie
- Jarenlang 3-MMC in grote hoeveelheden alvorens het werk gebruiken (waar ik nota bene planner was en nooit iemand daar op de werkvloer ook maar iets van gemerkt heeft) en er verslaafd aan zijn
- LSD toen ik stomdronken was, daardoor een boom geknuffeld en "de middeleeuwen zien." Waarna een bad trip de overhand nam
- Zonder tripsitter DMT roken (damn, dat was schrikken toen ik landde)
- Wel heel erg intiem wakker worden naast iemand waar ik nuchter nooit mee iets zou doen (GHB en mephedrone)
- Methamfetamine (20 mg) gebruikt voor ik een halve marathon ging lopen én gaandeweg nog bijnemen ook. Dat heb ik geweten na die tijd.😣 Wel in recordtijd gelopen, maar raad het ten strengste af
- Lachgas, PCP én alcohol in de kroeg en maar denken dat ik nog thuis kon komen. Die ochtend werd ik wakker met de kater der katers in de bosjes die op een vreemde manier nog goed lagen ook. Was toen dus nog onder invloed lijkt me
- M'n levensverhaal vertellen aan iemand die dat allemaal in zijn versie heeft rond gebracht (MDMA)

Wat een rare shit ook allemaal, achteraf als ik dit zo van me afschrijf.

Gelukkig ben ik zo wijs geworden om dit allemaal niet meer te doen en nu een stabiel leven leid.
O ja, en opgepakt zijn voor wiethandel. Gelukkig was het geen handelsvoorraad en ben ik eraf gekomen met een boete van 260. Zonde van het geld, maar ervan geleerd.

Bovenaan