- Bij de eerste keer de hoeveelheid 3-MeO-PcP eyeballen en er later achter komen dat je de hoeveelheid om te roken in je neus hebt geduwd
- Op mijn achttiende in een dronken bui cocaïne snuiven zonder ook maar iets van drugs in het algemeen af te weten
- Na 48 uur wakker te zijn beginnen aan een nachtdienst van 8 uur lang
- In de late uurtjes van een technofeest voor de tweede keer ooit ketamine snuiven
- Impulsief na het werk met een collega (wel gewoon thuis) voor het eerst salvia gerookt
- MDMA-kristallen snuiven
- Besluiten dat ik mijn haar aan de zijkanten best zelf een beetje kan bijwerken
- Pas na anderhalf jaar voor het eerst niet met het rechter neusgat snuiven
- Mijn serotoninegehalte veel te ver naar beneden halen door 4-MMC
- Een puntje coke, een lijntje speed, een likje mdma, een halve xtc-pil, 2 lijntjes ketamine, 2 keer poppers ademen en 2 jointjes combineren in één avond. Was gek genoeg prima te overzien, maar wel aardig dom
- Midden in de nacht zo stoned als een garnaal de vlag van de Achterhoek bestellen terwijl ik verder vrij weinig te maken heb met de Achterhoek
- Dronken mijn eigen fiets uit de gesloten bewaakte fietsenstalling jatten omdat ik de tijd was vergeten, gelukkig was er toevallig geen alarm
- Tijdens een potje risk zo bezopen worden dat ik halverwege naar huis moest worden gereden
- Nog veel meer alcoholische gein en vooral heel veel ongein