DOI

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Heb net een sampeltje DOI binnen, hehe. Iemand hier enige ervaring mee, schijnt zo ongeveer het heftigste tripmiddel te zijn van shulgins creaties. Pikal entry. Dosis volgens pihkal 1,5 tot 3 mg, werkingsduur 16 tot 30 uur.

Heb al een paar ervaringen op erowid gelezen en daar zaten wel een paar schokkende verhalen bij, dit is volgens mij niet echt een vergevend middel. Maarja als ik binnenkort es minimaal 3 dagen niks te doen heb wil ik het wel es een keertje wagen.

Ik heb de link gevolgd in bovenstaande posting en wat ik er van kan opmaken is dat, ondanks de toename van het aantal mg, de verwachtingen toch niet echt werden vervuld. Buiten dit vind ik persoonlijk dat een trip van 16-30 uur veel te lang is. Niet aan mij besteed, aangezien er zoveel leukere alternatieven zijn!

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lijkt me wel wat.
De DO-x-reeks bevalt me helemaal. Het grenst aan de waanzin, je gaat zo ver dat je ego helemaal gedesintegreerd wordt en je nadien moet terugvechten om al je verstandelijke vermogens één voor één terug in te winnen. Het knalt al je verstandelijke vermogens uiteen, en het is aan jou om ze weer aaneen te compileren. :hearteyes:
In ieder geval niets om lichtzinnig mee om te springen, maar als je enkele dagen vrij hebt, DOEN!

Ondertussen ben ik groen van nijd :mrgreen:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Heb jij al ervaring met de DOx serie (ernstjünger). Denk je niet dat het ook veel aan de dosis ligt of je ego geheel gedeintegreerd wordt ? Ik heb zelf eigenlijk nog nooit iets van een ego loss gehad, ik was me toch altijd bewust dat ik nog ik ben etc.

Ik heb zowiezo maar 3 mg, maar wou maximaal 1.5 ervan pakken als het zo ver is. 3 mg bij de eerste keer lijkt me veels te heftig. Die gast die dit aan mij heeft gegeven raadde me zowiezo aan om te zorgen dat ik benzos erbij had, en heel veel wiet. Wiet schijnt me met de phenetylamines veel beter te combineren dan met de tryptamines, bij lsd wordt ik namelijk altijd fucking para als ik een jointje rook en bij mescaline ga ik me nog relaxter voelen en worden ook de kleuren mooier enzo.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb al enkele DOM-ervaringen achter de rug, één die in pure waanzin uitmondde, die me nog decennia zal bijblijven als een voorproefje van geestesgestoordheid. :grin:
Ik heb wel iets voor zulke mind-shattering, egoversplinterende stofjes.
Met andere substanties en combo's (bvb. LSD met mescaline, 2C-C met Keta & LSD,...) ben ik ook al zeer ver kunnen gaan met de decompositie van het ego, maar toch ben je nog ergens bewust van je 'ik' op zekere hoogte. Met DOM was ik ver voorbij dit punt.
Het neigt naar het deliriante.

Uiteraard hangt veel af van de dosis en je gevoeligheid. Maar je geeft zelf aan wat voor minieme hoeveelheid nodig is voor de trip van 20uur. Je hebt al een serieuze weegschaal nodig om het verschil tussen 2 en 3 mg met zekerheid vast te kunnen stellen. 'Overdoseren' met DO-X lijkt me daarom vanzelfsprekend. :hearteyes:

Goed punt over de combo van wiet met phens. Had daar nog niet bij stilgestaan, maar het lijkt me wel te kloppen.

Laat ons zeker weten hoe je experiment uitgevallen is! :wave:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Over die trip wil ik wel meer weten, was je nog in staat om bang te zijn of ging het al te ver? Hoe lang heeft de trip geduurd, heb je geslapen tussendoor, hoe lang heeft de piek geduurd en vooral hoe waren je visuals.

Voor die doseringsproblemen heb ik trouwens de perfecte oplossing weeg bijvoorbeeld 100 ml af, los dit op in 100 ml water, goed schudden, en pak een spuitje en je kunt 1 ml pakken :wave: . Wil, zeker niet de eerste keer een überdosis nemen, heb zowiezo nu alleen 3 ml oftewel 3 mg hier. Maar als het goed is kan ik wel nog wat krijgen, ik denk dat die gast waar ik dat van heb gekregen een goeie vriend van me gaat worden :stoned: .

LSD en mescaline ga ik denk ik in de zomer gebruiken :wave: , dat lijkt me idd een vette combi, wat heb je voor een dosis gebruikt ?

Ik laat zeker weten hoe het gegaan is, maar het zal denk ik geen heel tripreport worden, daar ben ik veels te lui voor. Terwijl ik het eigenlijk altijd wil doen, wordt tijd dat ik een goed tripjournaal ga kopen waar ik alles bijhoud.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik stuur je direct het verslag van mijn waanzin trip toe.
(Ik moet daarbij zeggen dat het de combo van 600mg mescaline met DOM betrof, waardoor ik de waanzin kon bereiken).

Goed idee om het op te lossen in water, maar moet je voordien niet eerst weten of die substantie überhaupt wel oplost in water?
En kwestie van houdbaarheid: stel nu dat je 100mg van dat o zo zeldzame en begeerde goedje DOI oplost in water en er slechts een fractie van consumeert (laat ons dat hopen tenminste :openmouth: ), hoe lang kan je de restant bijhouden?

Ik heb zowel synthetische als natuurlijke mescaline gecombineerd met LSD en voor beide valt wel wat te zeggen. Ik zou voor beide écht voor hoger dosissen gaan om echt de deuren tot een ander bewustzijn voor je te laten openen. Sommige mensen mediteren op mescaline, maar mij ligt dat niet. Ik heb ook een harde klop op m'n hoofd nodig om zo diep te contemplateren.

Ik denk hoe dan ook dat je een trip report van je DOI-ervaring zal schrijven. Ik ben er vrij zeker van zelfs... :grin:
Zo'n unieke ervaring, dat kan gewoonweg niet anders...

leppeh

Bewuste gebruiker
In principe is het ook geen probleem om 3 mg DOI op te lossen in 300 ml water, de verdeling zal vrij precies zijn. Ik heb geen exacte getallen maar ik denk niet dat je meer dan 1100 microgram zal binnenkrijgen als je 100 ml opdrinkt :) Wel zorgen dat het echt goed opgelost is! Veel roeren en een klein beetje verhitten, mits de stof daar tegen kan, zijn heel belangrijk.

edit: Als je gekookt demiwater neemt en het afgesloten bewaart kan je het denk ik heel lang bewaren.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het bij de meeste dingen niet zo een probleem is, 100mg in 100 ml is volgens mij niet veel. Je moet bedenken dat je bij keukenzout (NaCl) 37 g per 100 ml kunt oplossen. Dus zelfs bij slecht oplosbare stoffen zou je makkelijk 100 mg in 100 ml kunnen oplossen. Je kunt natuurlijk wel het beste demiwater of gedestileerd water gebruiken hiervoor, maar dan zou ik niet 3 mg in 300 ml oplossen, want dan moet je te veel demiwater drinken, wat zeker niet goed is. Daarnaast moet je het gewoon op een donkere koele plaats bewaren (koelkast) en dan zal het wel erg lang goed blijven.

Heb je verslag gelezen, was idd echt waanzin en best stom om na 2 uurtjes bij te nemen, mijn ervaring met mescaline is toch dat het minimaal 2 uur duurt voordat de eerste effecten beginnen en dan misschien nog een uurtje voordat het echt werkt. Maarja ik zal zeker laten weten als het zo ver is :wave:

gio

Newbie
En heb je het nu al geprobeerd? Ik heb binnenkort waarschijnlijk ook een beetje DOI en ik zou graag een goede dosis weten. Alvast bedankt.

Qocaïne

Badass junkie
ErnstJünger zei:
Lijkt me wel wat.
De DO-x-reeks bevalt me helemaal. Het grenst aan de waanzin, je gaat zo ver dat je ego helemaal gedesintegreerd wordt en je nadien moet terugvechten om al je verstandelijke vermogens één voor één terug in te winnen. Het knalt al je verstandelijke vermogens uiteen, en het is aan jou om ze weer aaneen te compileren. :hearteyes:
In ieder geval niets om lichtzinnig mee om te springen, maar als je enkele dagen vrij hebt, DOEN!

Ondertussen ben ik groen van nijd :mrgreen:

Zo! Jij bent behoorlijk enthousiast!?

DO-x reeks grenst inderdaad aan de waanzin!
Buiten wat je allemaal zult meemaken in de trip, kunnen deze ook nog eens 10 - 24 uur (!!!) duren!

Ik zou er nog maar even goed over nadenken! :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Ik ga wel eens proberen hier wat van te regelen :)
Met name -wat- aangezien je er toch behoorlijk weinig van nodig hebt...en de gelegenheden zulke langdurig werkende stofjes te gebruiken toch miniem zijn. Misschien leuk voor een keer met een weekendje weg..een hele dag zoet zijn :openmouth: Maar niet iets voor een gewone nacht in een iets minder gewoon weekend :P

De DO-x serie lijkt me zo interesant echter heb ik nog geen DO-x kunnen krijgen via mijn contacten.Dit is echt de drugs die ik nog wil proberen ! Vooral DOC die volgens vele grenst aan LSD visuals .

Bovenaan