Erg moe en sloom na 3mmc?

yeetje

Newbie
Hoi allemaal šŸ‘‹,

Ik heb laatst voor het eerst 3mmc gebruikt. Leek me leuk op een feestje, zodat ik het wat langer vol hou en lekker sociaal ben. Ik had het laten testen, het was bijna puur, niet helemaal, maar dat was volgens dit forum wel normaal. Ik had me ingelezen, en ging er goed voorbereid in.

Ik en een (al wat ervaren) vriend begonnen dus de eerste lijn te nemen. Ik begon met een super kleine lijn, even het water testen. Na een kwartiertje pakte ik wat bij, nog niks. Na een half uurtje had ik flink wat in een keer gedaan, lichtelijk gefrustreerd dat ik niks voelde. Na die 3de keer, begon ik me wat draaierig te voelen, minder een blad voor mijn mond, en de frustratie was minder. Wel werd ik vrijwel direct HEEL moe. En ik bedoel HEEL moe. M’n lichaam was traag, ogen zwaar. Had nog een keertje bij gepakt 3 kwartier later, zelfde effect. Ben uiteindelijk vroeg naar huis gegaan en gaan slapen. Had die dag goed geslapen, goed gegeten en gedronken. Ook voor de rest niks er bij gebruikt.

Toen kwam oud en nieuw, op een feestje verscheen het restant van de 3mmc van die vriend van mij. Ik had gedronken, was al
lichtelijk aangeschoten, en helemaal in m’n sas. Totaal niet moe!! Had juist zin om later nog mee te gaan de stad in. Op goed geluk nam ik weer een lijntje, dit keer best een flinke om mee te beginnen, gezien de vorige keer ik 3 keer moest pakken. Ik dacht dat ik misschien te langzaam had geweest in het begin. 15/20 minuten later werd ik weer moe, traag en werd mijn lichaam zwaar. wel weer dat sociale en goede emoties. Na die slaperige reactie niet meer bijgepakt, gebleven bij alcohol, maar bleef moe tot een paar uurtjes daarna. uiteindelijk dus ook weer naar huis gegaan.

Een heel verhaal lang (bijna een trip report) om te vragen. Is dit normaal? Heb ik gewoon een gekke reactie? Het was echte 3mmc, en ik was zelf ook gezond. Help!!!

yeetje

Newbie
Note: de vriend die het zelfde nam als ik, had wel zijn gebruikelijke energie piek en lichamelijk heel actief.

_shikantaza

Badass junkie
Hoi allemaal šŸ‘‹,

Ik heb laatst voor het eerst 3mmc gebruikt. Leek me leuk op een feestje, zodat ik het wat langer vol hou en lekker sociaal ben. Ik had het laten testen, het was bijna puur, niet helemaal, maar dat was volgens dit forum wel normaal. Ik had me ingelezen, en ging er goed voorbereid in.

Ik en een (al wat ervaren) vriend begonnen dus de eerste lijn te nemen. Ik begon met een super kleine lijn, even het water testen. Na een kwartiertje pakte ik wat bij, nog niks. Na een half uurtje had ik flink wat in een keer gedaan, lichtelijk gefrustreerd dat ik niks voelde. Na die 3de keer, begon ik me wat draaierig te voelen, minder een blad voor mijn mond, en de frustratie was minder. Wel werd ik vrijwel direct HEEL moe. En ik bedoel HEEL moe. M’n lichaam was traag, ogen zwaar. Had nog een keertje bij gepakt 3 kwartier later, zelfde effect. Ben uiteindelijk vroeg naar huis gegaan en gaan slapen. Had die dag goed geslapen, goed gegeten en gedronken. Ook voor de rest niks er bij gebruikt.

Toen kwam oud en nieuw, op een feestje verscheen het restant van de 3mmc van die vriend van mij. Ik had gedronken, was al
lichtelijk aangeschoten, en helemaal in m’n sas. Totaal niet moe!! Had juist zin om later nog mee te gaan de stad in. Op goed geluk nam ik weer een lijntje, dit keer best een flinke om mee te beginnen, gezien de vorige keer ik 3 keer moest pakken. Ik dacht dat ik misschien te langzaam had geweest in het begin. 15/20 minuten later werd ik weer moe, traag en werd mijn lichaam zwaar. wel weer dat sociale en goede emoties. Na die slaperige reactie niet meer bijgepakt, gebleven bij alcohol, maar bleef moe tot een paar uurtjes daarna. uiteindelijk dus ook weer naar huis gegaan.

Een heel verhaal lang (bijna een trip report) om te vragen. Is dit normaal? Heb ik gewoon een gekke reactie? Het was echte 3mmc, en ik was zelf ook gezond. Help!!!
Je hebt ā€˜t twee keer gebruikt en beide kerel beviel het niet. Ik denk dat 3mmc niets voor jou is.

Rustig worden van stimulanten zou kunnen wijzen op AD(H)D. Dat is misschien iets om uit te zoeken via je huisarts.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Je hebt ā€˜t twee keer gebruikt en beide kerel beviel het niet. Ik denk dat 3mmc niets voor jou is.

Rustig worden van stimulanten zou kunnen wijzen op AD(H)D. Dat is misschien iets om uit te zoeken via je huisarts.
Ik had altijd al dat ik geen energie kreeg van reguliere amfetamine, maar van 4fa kreeg ik een boost en mdma vroeger ook. Na misbruik begin 20er jaren elke maand wel een feest (stom ik weet het) werkt het dar meer als boost, geen energie.

later gediagnosticeerd met adhd. Echter doen ze dat op basis van gesprekken. Denk dat ik een grensgeval ben.

3mmc ver voor de ban gaf mij een heerlijke rush. Oraal dan wel. Dat spul van vlak voor de ban gaf mij dat niet. En dat geen wat ik afgelopen nieuwjaar had gaf mij licht moodlift en maakte mij gewoon klaarwakker.

Billy B

Newbie
Ik heb hier toevallig net een topic over geopend. Ik heb al jaren ADD en gebruik sinds 2 jaar Ritalin maar kan m’n stash al een paar dagen niet vinden.

Zou je zeggen ā€œbel je huisartsā€ maar zij is op vakantie en er mag enkel door haar opiaten uitgeschreven worden en ik zou gewoon nog twee doosjes moeten hebben.

Maar dus MM2 besteld… vandaag (poeder, oraal) ingenomen omdat ik echt moest leren en veel moest doen…

maar jeetje.. wat een ervaring was dat zeg.. ik had kennelijk 2g besteld. Ik denk dat ik nog geen halve gram genomen heb (over 4/5 momenten want het deed gewoon niets..!?). Tot die laatste inname een beetje meer šŸ˜µā€šŸ’«

Ik werd ONWIJS moe, dus liep naar boven om even te gaan liggen. Onderweg naar boven was alles in slowmotion en ik zag op de muren Ć”lle vlekken en raakte een soort geĆÆntrigeerd door alle details. Toen heb ik zo’n twee uur op m’n bed voor me uit liggen staren.. echt geen idee waar m’n dag gebleven is.. ik begon om 11 uur en heb letterlijk alleen gedoucht.

kennelijk idd een ander effect op AD(H)D-ers..šŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļø al snap ik het niet want het is toch gewoon dezelfde werkende stof.. maar ik ben dan ook geen chemicus en als ik m’n ritalin niet snel vind, ook geen prof. drs. in m’n vak, dan kan ik promoveren beter gelijk uitstellen.

Want ik ben echt sĆŗper rustig geweest vandaag.. ik begon nergens aan. Geen motivatie te wel gewoon ā€œhappyā€ maar niet actief, alsof er iemand op mn hoofd zat en slapen lukte ook niet. Ook niet echt moeite voor gedaan.

N3K0

Badass junkie

Niet perse hoor,

Ik word ook moe van b.v Ritalin en heb meerdere keren laten onderzoeken of ik ADHD had of niet. ( Ik heb het niet)
Dus het zegt eigenijk niks wel of niet moe van worden dat dat dan kan wijzen op ADHD.

Bovenaan