skunkopaat zei:Huh? extractie? je kan toch gewoon de dmt smelten in staalwol?
Of je moet je gewoon inlezen om te voorkomen dat je domme vragen steltskunkopaat zei:Hmm okej, mischien moet ik het wat simpeler houden![]()

Ook een optieDoerak zei:Of je moet je gewoon inlezen om te voorkomen dat je domme vragen steltskunkopaat zei:Hmm okej, mischien moet ik het wat simpeler houden![]()
![]()
Begin met 1 mespuntje (20 ~ 30mg). Ik zou sowieso in het begin niet al teveel in een keer roken, want de eerste keren rook je je DMT toch niet optimaal. Omdat je aan de smaak moet wennen rook je waarschijnlijk niet diep genoeg in. Na een paar keer wordt het roken een automatische reeks handelingen. Dat is handig, want dan kun je meer roken zonder er alteveel bij na te denken :Pskunkopaat zei:Dat weet ik dus niet precies, het schijnt dat je van een gram 20 tot 50 keer kan trippen? Corrigeer mij als ik het fout heb :P zo wel, dan deel ik gewoon die gram door 20, en dan door zon glazenpuurpijpje.
salvation zei:Hoe kun je DMT het beste bewaren?
Petrovic zei:Ben benieuwd wat je er van vindt![]()
Hoe en hoeveel ga je roken?
Converteer het naar DMT-fumaraat. Het fumaraatzout is het meest stabiel (van de hus-tuin-en-kuikenzouten). Dit is vrijwel eindeloos te bewaren op kamertemerpatuur. Zoek op Google voor meer informatie.salvation zei:Hoe kun je DMT het beste bewaren?
Als iemand nog goede tips heeft, hoor ik het graag!