DMT (rookbare vorm)

Ape

Badass junkie
Ik heb een vraagt over de rookbare vorm van dmt.
Een pijpje heb ik al, maar ik weet niet welke vorm van dmt ik moet bestellen (dan heb ik het over azarius.nl)
en hoeveel milligram is aan te raden? het is wel mijn eerste keer.
Alvast bedankt

Angramar Temenos

Badass junkie
Hmm, ik neem aan dat je thuis extractie wil gaan doen? Je kan voor acid base gaan, maar je hoeft geen acid extractie te doen met mimosa hostilis (omdat dit geen vetten bevat). Dus dan heb je enkel nog natronloog (NaOH), octaan (ideaal, je kunt ook ether of zelfs wasbenzine gebruiken) en een opstelling nodig.

Success!

Ape

Badass junkie
Ja maar je kan het toch gewoon bestellen via azarius?
Of moet je de stoffen waar de dmt in zit extracten, zo ja, wat heb je daarvoor nodig?

underworld

Wijs gebruiker
haha lees je eerst even in man :tearsofjoy:
op azarius kun je alleen dmt houdende planten halen, als je daar dmt van wilt roken moet je het eerst helemaal eruit halen via de link hierboven..
pure dmt zoals jij bedoelt valt volgens mij al onder de opiumwet dus dat kun je niet via azarius bestellen alleen maar via dealertjes :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je hebt pure dmt nodig, en dan zo 50 mg. Wat op azarius staat bevat 1% dmt (mimosa), en dat houd dus in dat je 5 gram mimosa in 30 sec moet roken. Iets te veel van het goede niet :P ?

Deze site kan je denk ik wel verder helpen: http://www.dmt-nexus.com/

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wij hebben het spulletje ook sinds kort in bezit, dus binnenkort maar eens aan wagen dus. Ben heel benieuwd, als het de moeite waard is, volgt tripreport!

Ape

Badass junkie
Dat weet ik dus niet precies, het schijnt dat je van een gram 20 tot 50 keer kan trippen? Corrigeer mij als ik het fout heb :P zo wel, dan deel ik gewoon die gram door 20, en dan door zon glazenpuurpijpje.

Doerak

Bewuste gebruiker
skunkopaat zei:
Dat weet ik dus niet precies, het schijnt dat je van een gram 20 tot 50 keer kan trippen? Corrigeer mij als ik het fout heb :P zo wel, dan deel ik gewoon die gram door 20, en dan door zon glazenpuurpijpje.
Begin met 1 mespuntje (20 ~ 30mg). Ik zou sowieso in het begin niet al teveel in een keer roken, want de eerste keren rook je je DMT toch niet optimaal. Omdat je aan de smaak moet wennen rook je waarschijnlijk niet diep genoeg in. Na een paar keer wordt het roken een automatische reeks handelingen. Dat is handig, want dan kun je meer roken zonder er alteveel bij na te denken :P

Ik gebruik een grote gloeilamp om het te roken. Ik verhit het tot ik niet meer door de lamp heen kan kijken van de damp. Het liefst gebruik ik daarvoor een wegwerp aansteker die ik wat heb opgevoerd voor een extra grote vlam. Vervolgens inhaleer ik en blijf ik ondertussen continu verwarmen. Na mijn hit adem ik nog extra diep wat lucht in en duw ik als het ware de DMT richting mijn buik (zo voelt het, althans). Ik hou 3 seconde vast, blaas uit en neem nog een hit. Ik gebruik de grootste gloeilamp die ik kon vinden, dus per hit krijg ik behoorlijk wat DMT binnen. Drie keer inhaleren doe ik niet meer zo graag, want daar ga ik meestal toch alleen out van, en dat is zonde.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
salvation zei:
Hoe kun je DMT het beste bewaren?

Het maakt niet echt uit waar je het in doet, als het maar op een koele plek ligt. Want bij 40graden smelt het namelijk al.

Ik heb het zelf in zo'n cilinder vormig ding, waar ze ook kanna in verkopen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Petrovic zei:
Ben benieuwd wat je er van vindt :)

Hoe en hoeveel ga je roken?

Daar ben ik dus ook nog niet helemaal over uit. We hebben helaas geen weegschaal die op de mg afweegt. Hoeveel we exact hebben, weet ik ook niet. We hebben het gekregen van een vriend en volgens hem moet het voldoende zijn voor allebei een lekkere trip, maar ook hij heeft het weer van een vriend die niet heeft verteld hoeveel er precies in het sealtje zit. We hebben wel een geschikt pijpje thuis liggen. Heb begrepen dat we dan eerst een laagje as over het gaasje moeten leggen, daarop de dmt en dan daar bovenop ook weer wat as.

Als iemand nog goede tips heeft, hoor ik het graag!

Doerak

Bewuste gebruiker
salvation zei:
Hoe kun je DMT het beste bewaren?
Converteer het naar DMT-fumaraat. Het fumaraatzout is het meest stabiel (van de hus-tuin-en-kuikenzouten). Dit is vrijwel eindeloos te bewaren op kamertemerpatuur. Zoek op Google voor meer informatie.

N,N-DMT basevorm is in de vriezer zeer lang te bewaren. Op kamertemperatuur halveert het naar mijn idee in sterkte per half jaar. Bewaar het in ieder geval luchtdicht. In een ponypack en die weer in een zipbag op een dondkere plek is in ieder geval beter dan welke andere plek dan ook op kamertemperatuur.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als iemand nog goede tips heeft, hoor ik het graag!

Ik rook het zelf ook altijd in een puurpijpje met laagje as, dmt en dan nog een laagje as. Het is het beste voordat je gaat inhaleren de dmt een beetje laat smelten door de vlam bij de dmt te houden. Gaat het nu roken dan zit je er te dicht met de vlam op, de dmt moet vloeibaar worden en het veranderd in de kleur bruin.

Als het inmiddels vloeibaar is kan je erbij gaan inhaleren. Je hoef helemaal niet veel te inhaleren omdat de dmt al vloeibaar is, daardoor kan je in 1 hijs 50mg binnen krijgen :hearteyes: . Inhaleer wel heel rustig.

Als je genoeg hebt dan ga je KO. :P

Bovenaan