Bingo
jcutter123 zei:
loadrunner zei:
voor sommige wel begrijpbaar, maar kan ik ze niet anders neerzetten
-Woorden die door mensen worden uitgesproken zijn maar woorden.
-Geen zorgen maken om dingen waar je niets aan kan doen
-durf nee te zeggen, en houd het vol, kosten wat het kost. de volgende keer word je niets meer gevraagd (in de trant van, kan je even, heb je even tijd, kan je me hiernaartoe brengen, etc.)
-Doe je wat doms, zwijg. Dan kan je je niet dieper in de onozelheid praten
-lig niet wakker van het feit dan je niet kan slapen.
Ik herken ze allemaal
Zelf leer ik elke dag nog van mijn trips, omdat ik me heel erg bewust ben geworden hoe de mens in elkaar steekt. Ik weet hoe sommige dingen van mijn hersens werken. Ik ben geinteresseerd geraakt in filosofie, politiek, lezen, de psyche van de mens, manipulatie, assertiviteit, religies, ik kom elke dag nog achter hoe ik sociale dingen veel beter kan laten verlopen en hoe ik mezelf het beste kan neerzetten in een groep mensen. Ik ben opener geworden, ik ben realistischer en opener gaan denken, ik vind het opeens erg geweldig om mensen te bestuderen, ik ben erg bewust geworden van de manier waarop ik dingen redeneer en zo heb ik nog allemaal van soortgelijke dingen die lsd bij mij heeft aangewakkerd.
Zo dan bingo helemaal juist. Ik heb pesies het zelfde mijn intresse op die vlakken en er over te spreken en na te denken is echt onwijs gewoon. ik verslint boeken over filosofie, sociologie, psychologie, politiek, enzo enzo. Ik ben van mezelf al erg extrovert (het goede type ik praat niet omdat ik wil praten maar omdat ik wat te zeggen heb) en erg zelf verzekerd. Dus me plek in een groep, heb ik zo door. Maar het begrijpen van andere mensen is gewoon eng geworden, je kan de meeste mensen door lichten binnen no time, het waarom ze reageeren zoals ze doen, of de positie in nemmen die ze doen. Als je even met die mensen spreek, echt over iets dus, kan ik vaak ook nog uit leggen hoe hij was als kind en tiener, door het verdedigings meganisme (hoe hou ik me staande in een groep is een trukje dat je leert, een verdediging eigenlijk) daar zijn een paar hoofd stromingen van dus .............. Lol ik dwaal af
Drugs hebben mij geleerd van de mens te houden, te zien waarom de mens zo speciaal is.
Dan 2 min punten. Het proberen andere mensen ook op een ander nivo te brengen. Andere mensen ook aan het denken proberen te krijgen. geen onbekende hoor. Maar soms herken ik in mensenn om me heen dat die het ook zouden kunnen snappen, zouden kunnen zien. Ik praat nooit iemand drugs aan, dus ga met die mensen proberen te praten, en uit te dagen over dingen na te denken, net als ik en me beste vriend en mede gebruiker. maar "normale" mensen spreken die open taal niet. Hoor dus best vaak, dat ik te veel nadenk over te kleine dingen. Een preek over waarom zelfvertrouwen niet komt van wat iemand anders van je denkt (anders hette het wel het vertrouwen dat andere mensen je toe wensen) maar komt uit het ontdekken van je sterke kanten, en het erkennen van je zwakke kanten enzo enzo. is niet altijd een goed plan
het 2de min punt. ik ben ergens heel bang voor geworden. Dat iets waar ik 100% van overtuigt was,"er is geen god" niet zo constant meer is. Wat de wetenschap ook zegt, De mens is zo divers zo mooi. Ik ken elke stukje wetenschap om god tot een sprokje weg te blazen. Ik volg alles over intelligent design. Ik haat elke vorm van geloof. (geloof en god is zoizo niet 1, een boek om mensen onder controle te houden is van de mens ) dus nu twijfel ik, en dat maakt me bang. Omdat al dat denken wat ik nu zo graag doe, dit tot een onderwerp maakt, waar ik nu al ieder weekend van de laatste 6 maanden mee bezig ben
Dingen vallen te mooi inelkaar. Zou de echte weg naar god trouwens de door de simpele mens gevreesde verlijding van satan zijn ? zou het onder controlle krijgen van drugs het meest gevaarlijke pad om te bewandelen, omdat je heel hard kan vallen, het pad zijn dat je het dichts bij hem brengt ? (vandaar dat de bijbel drugs verbied, anders zoucen de echte cristenen er mis achter kommen dat god, niet is wat hun verteld wordt
hmmm daar ga ik weer

.