Ben een paar maanden geleden kort na dat mijn vriend is overleden verslaaft geraakt aan Fentanyl, het was ook zijn middel we gebruikte het ook steeds vaker samen. Maar nu geeft het mij toch het warme gevoel wat ik altijd samen met hem er vaarde die bescherming die opiaten en opioids geven. Inmiddels zit ik op de methadon via mijn verslavingsarts. En ik dacht echt fuck het leven maar, ging telkens van afkick weer naar aantal weken high toen kwamen de Xanax/alcohol en ghb der bij. Meermaals in het ziekenhuis beland. Zit nu via de crisis dienst bijna in een 12 weken lange opname, en zit ook op een afbouw schema van 50mg diazepam naar 10/5mg voor dat ik naar binnen ga. Methadon doe ik binnen, in de kliniek. En ja mijn relatie was op drugs gebaseerd maar heel intens tot de dood van mijn vriend. Ik wordt elke dag huilend wakker met schuld gevoelens waar mijn verslaving natuurlijk goed op gaat. En sinds 2 weken rook ik ook weer dagelijks Tina(crystalmeth) en dat is ook een vicieuze cirkel. De depressie wordt elke ochtend erger, me tolerantie is hoog heb het voor deze 2 weken ongeveer 2 jaar niet gebruikt maar, het helpt me op dit moment wel de dag door. Tot dat je op is en ik stop.. dan ga ik echt door de hell heen ookal slik ik 30/40mg methadon en 50mg dia per dag. Heb het al eer gister geprobeerd ook meeting gepakt hele dag alleen maar gehuild. Dat rouwen om het verlies kan zo ook niet. Kan echt niet wachten om op me opname en bevrijd te worden uit deze hel. Wordt wel de derde keer, maar heb in tussen wel een clean tijd in herstel gehad van langer dan 7 maanden. Net toen het goed leek te gaan 2 dagen op eens geen contact en bleek hij er niet meer te zijn.
Moest dit even van me afschrijven opiaten zijn een killer en vooral in combinatie met wie je het samen gebruikt een van de twee haalt het niet..😭