Ik doe alles wat de psychiater zegt vooral in het begin
Nu ook alleen nu wil ik het liefst geen medicatie erbij ik gebruik al zoveel vooral de Diazepam met methadon maakt me gek
Van de de methadon merk ik niks als ik het neem maar de Diazepam maakt me slaperig
Ik word maximaal rond de 5 uur wakker dan ben ik heel onrustig (eerst ging ik naar buiten )maar door de slaapmedicatie ben helemaal suf kan ik effe rond lopen in huis en dan weer in bed liggen en maar bewegen heen en weer omdraaien mijn benen heel snel bewegen en sigaretten roken ,af en toe val ik in slaap rond de 7 uur dan weer wakker om 8 uur wekker gezet voor de methadon wil het altijd op dezelfde tijd innemen zodat ik stabiel word
Na een half uurtje de Diazepam 5 mg en dan weer naar buiten lopen word helemaal suf rond 9 uur dan ga ik naar huis af en toe val ik inslaap maar word paniekerig wakker helemaal in de war en zo depressief dat ik nu de laatste tijd wakker probeer te blijven door naar buiten te lopen
Dan kom ik rond 12 uur een thee drinken en probeer het huis schoon te maken maar lukt niet echt ben zo onrustig dus weer naar buiten
Laatste tijd vaak hier op deze forum geeft mij de beste afleiding
Probeer te eten soms lukt een sneetje brood en soms neem ik die drink yoghurt goedemorgen
En rond de half 1 begint ook het huilen door de spijt waar ik nu in zit en dan ook de depressie en zo gaat het maar door en dan denken wat nu heb overal gelopen ben kapot maar ook onrustig somber en huilen
En dit blijft zo de hele dag zo
Gelukkig nu de laatste tijd hier afleiding gevonden en sommige die echt hebben geholpen vooral Papaverman heeft me echt geholpen maar ook alle andere die reacties hebben gegeven ben jullie allemaal dankbaar
Alleen weet niet hoe ik moet stabiliseren doe echt alles wat de psychiater zegt want in mijn situatie nu wil echt beter worden is stabiliseren of wat dan ook als het maar dat ik een dag lekker thuis kan zitten goed kan eten een leuke gesprek kan voeren over van alles (en niet alleen over de ontwenning en voel me slecht ) lekker tv kan kijken een leuke film een leuke serie
Daarom ben dit helemaal zat en zie geen vooruitgang en de Diazepam laat me dingen vergeten en de slaapmedicatie laat me dingen doen net als gisteren met de Mars chocola voor 20 euro en dan de hele bed ook vies
Ben zo in de war moet ik de bed verschonen , moet ik afwassen alle kopjes van de thee , moet ik stofzuigen, Jellinek wil je niet helpen wat nu ,psychiater 2 weken weg wat als ik hem nodig heb , moet eten en drinken maar geen trek , methadon verhoogd maar gebeurt niks , straks blijf ik zo mijn hele leven dus zelfmoord is de beste, maar wat is de beste zelfmoord naar de dak en springen of alle slaappillen en in je slaap niet meer wakker worden krijg toch nooit bezoek dus niemand komt erachter pas als het begint te stinken
Maar die zelfmoord word alleen door mijn moeder tegengehouden want zij gaat ook dood en daar voel ik me schuldig maar sinds een half uurtje nu denk daar alleen maar aan
Bedankt 🙏 allemaal weet het niet meer
Iemand advies graag