Goedemorgen mensen! Even een kleine vraag van mijn kant. Al jarenlang haal ik altijd Amnesia Haze bij de Ankara in Emmen (DR), groot zakje á 2gr voor 16 Euro. Dit "was" hun sterkste soort. Afgelopen week zag ik dat ze nu ook Diamond Haze hebben, zelfde hoeveelheid, zelfde prijs. Ik vroeg nog of het een lekker wietje was. De verkoopster antwoorde met "als je van droog houd". Nouja prima, had wel zin om die avond even lekker los te gaan. Maar nu komt het dus, ik heb dus het idee dat ik 3x zoveel diamond dan amnesia moet roken om hetzelfde effect te bereiken. Best vreemd toch? Bedoel, het kost evenveel dus verwacht je ook eenzelfde kwaliteit van wappie raken. Right? Ik weet dat de THC in de Amnesia ongeveer 20 - 25% bedraagd en ik zou graag willen weten wat er in de Diamond zit. Google geeft me 0 hits, want die verward zichzelf met HTC Diamond.
Wel logisch, maar niet wat ik zoek. Nu dan: kan iemand mij het THC % van de Diamond Haze vertellen? Of eigen ervaringen met dit wietje? Het is trouwens echt droger dan droog. Met m'n vingers verkruimel ik het bijna fijner dan met een grinder. Heb het idee dat deze shop hun allertrouwste en vaste klant heeft genaaid