Ik ben zeer te spreken over de wiet bubblegum. Hieronder mijn recensie op greinmeister.nl:
Maar nu ben ik benieuwd of hier de meningen verschillen Heb jij een specifieke mdma favo?
Ik rook bubblegum ook bijna alleen op festivals! Andere wiet voor andere gelegenheden! Such a diverse plant 🙏
Ik heb ook wel eens op een festival gezegd dat mijn buren die amnesia haze die ze gedraaid hadden (nog) niet moeten roken. Uiteraard laten meeroken van mijn bubblegum.
Niet dat amnesia haze niet goed is bij xtc. Iedere wiet vind ik goed bij XTC haha. Maar zo'n haze is toch vrij druk, meer gedachten, en niet zo ontspannend lichamelijk.
Oh en de synergy met 6-APB ipv X voelt voor mij hetzelfde, namelijk zeer goed. Ik heb zowel met X als 6-APB meermaals geprobeerd. Just sharing my experience
Nu ik erover denk, vermoedelijk gaan LSD en bubblegum ook goed samen. Paddo's hebben een actievere wiet nodig denk ik.
Gericht aan mensen die wel eens XTC gebruiken en daarbij ook wiet roken. Wat genoeg mensen in NL zijn volgens mij, vooral op festivals.
Bubblegum is naar mijn mening de beste wiet als je XTC hebt gebruikt. Als festival mensen een trekje aan me vragen van mijn joint geef ik die graag. Iedereen is altijd met me eens dat X/BG een uniek goede combinatie is.
Niet te high door genoeg thc, en goede balans met de cbd voor ontspanning in je lichaam.
Ik heb vaak maar wiet voor 1 jointje mee, 0.3gr ofzo, als er meer smokers onder mijn vrienden zijn dan 0.3gr pp.
1-3 trekjes per 1-2 uur is voldoende. Het heeft een sterke synergy met xtc en voelt lichamelijk ook zeer prettig aan, ontspannen, minder spierspanning bijv, en toch behoorlijk energiek en vrolijk.
Het is wonderlijk. Alsof bubblegum voor deze combi ontworpen is. De muziek, de space, de mensen, de lichten, de natuur. You will notice!
Tip: begin met 1-2 trekjes. Je kan later altijd meer roken. Be amazed wat 1 goede trek kan doen!
Heb al heel wat wietjes op festivals geprobeerd:
X+bubblegum is a match made in Heaven. 🙏
Disclaimer: ik heb ook wel eens deze combi onderschat. Te hoog gedoseerd van beiden. Halverwege het festival ging ik toen weg. Het werd zeer intens, psychedelisch en spiritueel. Helft van het feest gemist. Leerzaam. Less = more, meten = weten.
Wie dit advies gaat volgen: Enjoy!"
Maar nu ben ik benieuwd of hier de meningen verschillen Heb jij een specifieke mdma favo?
Ik rook bubblegum ook bijna alleen op festivals! Andere wiet voor andere gelegenheden! Such a diverse plant 🙏
Ik heb ook wel eens op een festival gezegd dat mijn buren die amnesia haze die ze gedraaid hadden (nog) niet moeten roken. Uiteraard laten meeroken van mijn bubblegum.
Niet dat amnesia haze niet goed is bij xtc. Iedere wiet vind ik goed bij XTC haha. Maar zo'n haze is toch vrij druk, meer gedachten, en niet zo ontspannend lichamelijk.
Oh en de synergy met 6-APB ipv X voelt voor mij hetzelfde, namelijk zeer goed. Ik heb zowel met X als 6-APB meermaals geprobeerd. Just sharing my experience
Nu ik erover denk, vermoedelijk gaan LSD en bubblegum ook goed samen. Paddo's hebben een actievere wiet nodig denk ik.
Laatst bewerkt: