F.E.A.R.
Bewuste gebruiker
Dit is nou precies hetgeen wat ik niet doe. Dan maar 2 uur verrot voelen.
Alles wat je zegt over phenibut etc allang toegepast in het verleden en ik krijg gewoon ontwenning door phenibut heen? Ik vind het echt niet zo fantastisch als dat iedereen beweert hoor. Zelfs van 3 of 4 gram voel ik er niks van.
Want? Tensie was net voor m'n dosis weer perfect. Dus die hoge tensie van net was een momentopname. Elke dag 0.2ml minder is nog minder mg GHB per dag als dat ze in de detox doen.. Gezien ze daar dagelijks met 300mg GHB afbouwen, en straat GHB is zo'n 550 a 600mg per ml als je geluk hebt.
Als afbouwen met GHB zelf zo kansloos is, waarom gebruiken alle afkickcentra deze methode dan? Ik ben er van overtuigd dat je met de juiste instelling gewoon kunt bereiken wat je wil bereiken. Ik ben zelf ook meerdere keren in crisis gekomen, en ik alles wat ik wil is afbouwen!
Tuurlijk het effect van de GHB is fantastisch. Maar wat als je niet meer tot je beschikking hebt? Dan zul je wel moeten, en je leert er ook van. Ik besef me dondersgoed dat meer nemen juist tegen je werkt.
Momenteel is er iemand bij me die me de ghb geeft en de rest staat achter slot en grendel.
Wat betreft de nachten, die zijn inderdaad uitputtend. Maar uit ervaring weet ik dat je een maandje of 2 3 slecht slapen wel overleeft. Klote is het zeker, maar ik vind dat hele gekut met allerlei supplementen helemaal eng.
Baclofen + lyrica werkt goed. Maar hoezo wordt dat niet toegepast in de detox als dat zo geweldig werkt? GHB is voor mij de enige remedie om eraf te komen.
Het is een overtuiging die ik heb.
Thanks allen voor de tips en mogelijke oplossingen. Máár ik doe het op m'n eigen manier gebaseerd op de manier uit de detox. Tensie nauwlettend in de gaten houden, contact met arts zo nodig, en stabiliteit.
Vanacht werd ik alle keren al wakker vóór me wekker. Het went, ik neem in en draai me weer om. Ja klote maar alsof GHB verslaving een pretje is? Alle spuitjes liggen al klaar, innemen en doorslapen. Met behulp van Diazepam is dat best te doen.
Raver.
Ik respecteer je vastberadendheid en doorzettingsvermogen, maar ik sta niet achter wat je zegt.
De GHB afbouw is bedacht door Novadic Kentron. Maar dat is toch geen rocketscience? Je kan alle verslavingen afbouwen, maar is dit de beste manier? Kentron is dezelfde instellingen die wordt verwijdt slecht om te gaan met patienten. Ze laten je twee weken in een veredelde gevangenis de GHB afbouwen, om je vervolgens op straat te flikkeren. Ongeveer 80% valt weer terug. Betrouwbare bronnen vertelde mij dat ze ondanks overtuigende resultaten totaal niet mee wilde werken aan een pilot met baclofen.
Baclofen/phenibut/lyrica gebruik je om de 2-5 dagen ernstige acute afkick van GHB te doorstaan om vervolgens weer mega snel af te bouwen. Veel voelen zich tijdens die behandeling zelfs lekker en kunnen hun leven voortzetten. Als ik 1000x moest afkicken zou ik het 1000x zo doen. Met de afbouw methode moet je minstens 2 weken vrij zijn van alles en dan nog is het een hel.
Maar nu de fles in beheer is bij iemand moet het goedkomen met je. Heel veel sterkte man.
Laatst bewerkt: