haal geen taalexpert, is zodanig vlug getypt dus fouten
lysergine25 zei:
nee ik kan niets bewijzen het is gewoon zo'n losse flodder ...
maar er lezen wel mensen mee die mijn verhaal herkennen, maar goed.
Wie durft er nu toe te geven dat is zwak is ....
Die HBO 'er van net heeft niks negatiefs te melden dus die komt lekker uit de kast.
En het aantal cannabis probleemgevallen is wel degelijk toegenomen maar van die 90% gaat maar 5% echt hulp zoeken.
Brijder stichting kan dat wel bevestigen denk ik ...
Lys,
Ik kan niet spreken voor andere mensen, zou niet weten welk baat ik daarbij win.
Maar wanneer je zegt dat mensen zichzelf in jouw verhaal kunnen voegen... Dan moet ik zeggen dat het wederkerig is.
Net nog iemand dat van zijn 15 blowed, nu 30 en ook afgestudeerd.
Het kruid blijft niet verantwoordelijk van hoeveel je ervan consumeert.
Het is geen lijntje coke he...
Het enige nadeel dat ik ervan geniet zijn de hoge kosten.
Verder kan ik heus een dagje zonder jointje.
Als iemand dat niet kan heeft die psychologische problemen dat het met iets wil opvangen.
En het is door die psychologische problemen dat men het gauw op het kruid schuift om de schijnwerpers op het kruid te schijnen.
Men zou beter zichzelf eens in het plaatje zetten.
Jij zegt dat het de schuld van jouw ouders etc is omdat niemand jou juist inlichtte.
Mijn ouders hebben mij ook niet ingelicht, ik heb hen moeten inlichten.
Wanneer ik daar op bezoek ga, durft men al eens drie trekjes van mijn joint doen.
Waarom herken ik die problemen niet die anderen aanhalen?
Uiteraard zijn er mensen vanuit mijn omgeving fel beginnen blowen en noem maar op.
Maar ligt het eerder niet aan de speler dan aan het spel?
Geef dat nou toch op zijn minst toe dat veel gebruikers beter kunnen dosseren.
De feiten zoals ze zijn, zijn nog altijd individueel bekeken. ER is nog altijd geen AFGEROND algemeen rapport. Na bijna een halve eeuw heeft men nog altijd geen sluitend rapport over THC. Het heeft de DEA intussen al biljoenen dollars gekost, toch geeft men niet af.
Doet u dat niet nadenken?
De ene kan er beter afblijven, omdat die psycholische problemen heeft en met zichzelf strijdt.
Die kan beter niet blowen, maar dat is bij paddo's toch ook zo?
Als je blowed om je psychologische problemen te verdringen, dan ligt het aan jezelf.
Niet aan het kruid.
Als jij met psychologische problemen aan eenders welke drugs begint, kan dat uit de hand lopen.
Maar ik neem dat de overgrote meerderheid van de globale burgers niet kampt met psychologische problemen die zodanig uitduien om daarna iets of iemand de vinger te wijzen.
Iedereen blijft verantwoordelijk voor zichzelf.
bomvol fouten, je sais. Als het vlug gaat, dan krijg je zoiets bovenstaand