De smokers van arnhem!!

wave

Belezen gebruiker
Ja ik kom eigenlijk alleen in de Dakota om scrable te spelen. Stoned scrable spelen is supergaaf, er ontstonden woorden als 'angsthaas-spek' en 'snijwondje'. En de milkshakes zijn er superlekker!

Belgo

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
(1)Upstairs: Hia, Spoetnik, Sneeuwwietje, Edelweiss, Haze.
(2)Lucky luke: Jack herer, Santa maria.
(3)Omigo: Super polm, Northernlight.
(4)Uncle sam: Haze.
(5)Joint venture(JV): Corali, Manali, Santa maria, White widdow, Super polm.
(6)Zero: Santa maria.
1 ga ik het meest heen, 6 het minst. (en in die volgorde graag :P )

Over het bovenstaande ben ik zeer tevreden, heb nog wel meer geprobeerd maar is niet bevallen.
Over het algemeen vind ik het aanbod van softdrugs in Nijmegen 10 maal beter dan in Arnhem. :wave:

De lucky luke zit in nijmegen.Of zit er ook 1 in arnhem :confused:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Belgo zei:
De lucky luke zit in nijmegen.Of zit er ook 1 in arnhem :confused:

Lucky Luke is een veel gebruikte naam, zowel als in Nijmegen zit er ook een in Arnhem. Voor zover ik weet nog wel meer shops in het land met die naam.

Beste shop in Nijmegen vond ik altijd het Wonder en de Jet Set, maar tijd terug ook wel lekkere hasj gerookt in de Kronkel.

Pikachu

Wijs gebruiker
Nijmegen haal ik wiet in de kronkel en in Arnhem haal ik wiet in de upstairs.

Verder ken ik 'de Harm' ook echt niet, vertel er eens wat over? :P

Popper

Belezen gebruiker
Nee dacht ik ook niet nee, maar aan de overkant van de straat is achter een paar muren een hofje ofzo, viel me laatst op. Nouja Pinguin ligt niet ver van Sonsbeek af, en dat is wel chill zitte :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/20HcrNAJZZM&hl=nl&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/20HcrNAJZZM&hl=nl&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

God damn. :beer:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ok, update!

Dripp en ik hebben besloten dat de grote upstairs coffeeshopmeeting plaats gaat vinden op vrijdag 5 Juni om 14.00 uur.

Dus, als je zin hebt dan zien we je wel verschijnen :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pikachu zei:
Ok, update!

Dripp en ik hebben besloten dat de grote upstairs coffeeshopmeeting plaats gaat vinden op vrijdag 5 Juni om 14.00 uur.

Dus, als je zin hebt dan zien we je wel verschijnen :)

En voor de mensen die nog geen 18 zijn, de meet is in de shop zelf dus of je regelt even een fake ID of je hebt een reden om heel snel volwassen te worden. Kun je dus niet naar binnen, pech gehad. Organiseer dan maar je eigen meet op zo'n 14 jarige drugs gebruikende puber hangplek. :wink:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat wij toch de enige twee zijn die gaan komen maargoed, als iemand nog zin heeft laat het ff weten! :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pikachu zei:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat wij toch de enige twee zijn die gaan komen maargoed, als iemand nog zin heeft laat het ff weten! :)

Achja, als alleen de die-hards komen opdagen is het alleen maar beter toch? :stoned:

Pikachu

Wijs gebruiker
Haha, ik ben echt alles behalve een die hard blower :P Ik ben al lang blij als ik toevallig een mooi jointje gedraaid heb :stoned:

wave

Belezen gebruiker
Ik zat gister in het sonsbeek park met een vriend die hier ook leest maar niet zo veel post, en we we hadden het over het forum, en het topic de smokers van Arnhem: en mischien komen we voor de grap ook wel als jullie dat leuk vinden :P

wave

Belezen gebruiker
alleen als jullie het leuk vinden natuurlijk.

hey 'king-joost' ga je ook naar de free your mind afterparty in luxor? of iemand anders?

Bovenaan